پست الکترونیکی-در سیل آزمون انتخابات در کنتاکی نیویورک - سه شنبه, 23 Jun 2020 PST

واشنگتن — غرق کنتاکی و نیویورک مقامات مواجه سیل از پست الکترونیکی-در رای به احتمال زیاد به تاخیر نتایج جستجو ب

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

واشنگتن — غرق کنتاکی و نیویورک مقامات مواجه سیل از پست الکترونیکی-در رای به احتمال زیاد به تاخیر نتایج جستجو برای روز بعد از مشخصات بالا مقدماتی سهشنبه, مسابقات, تست اگر استقرار دموکرات کنگره نامزدها می تواند مقاومت در برابر رقبای سوخت توسط رای دهندگان خشم بیش از نژادپرستی است.

وجود نگرانی های خاص در مورد چگونگی رای گیری ممکن است بازی کردن در لوئیزویل ، دولت بزرگترین شهر و زادگاه یک رقیب جدی برای نامزدی حزب دموکرات را برای سنا لویی — جمعیت تقریبا 600,000 — تا به حال فقط یک فرد بگوئید.

اما رای گیری در حال حرکت بود هموار بامداد سهشنبه با جمعیت زیادی جریان از طریق کنتاکی نمایشگاه مرکز به سرعت که بدون نیاز وجود دارد برای مردم را به ایستادگی و صبر در بسیاری از اجتماعی-فاصله نشانگر بر روی زمین است.

هر یک از شهرستان های محلی در ولسوالی بود تکرار داخل وسیع مرکز کنوانسیون و مقدار زیادی از نظرسنجی کارگران در دسترس به طور مستقیم رای دهندگان خود را به مناطق تعیین شده به صندوق های رأی رفتند. و در حالی که ماسک لازم نیست که اکثریت قریب به اتفاق رای دهندگان به نظر می رسد به آنها را می پوشند. خارج و اتوبوس رفت مردم از پارکینگ های بزرگ به این مرکز را درب.

"در آن بود و هیچ انتظار در همه," گفت: Anthony اسپایسر, 51. اما او قادر به رای دادن که نا امید کننده بود چرا که او سعی کرده بود به رای گیری آنلاین قبل از رفتن به مرکز کنوانسیون به آن تلاش در فرد است. تنها چهار شنبه او متوجه است که او را به خاطر ثبت نام مستقل و او نمی تواند شرکت در حزب دموکرات اولیه. او فکر می کند که بسیاری از مردم در همان وضعیت است.

"من مجاز به رای دادن چون من ثبت نام مستقل و بنابراین من تغییر احزاب امروز, اما من هنوز هم نمی مجاز به رای دادن امروز. آن را واقعی تاسف; این مرا عذاب می دهد چرا که من را درک نمی کنند روند رای گیری. من در یادگیری" گفت: اسپایسر که آفریقایی آمریکایی. "در حال حاضر من درک می کنم روند. من می خواستم برای رای دادن به حزب دموکرات. ... در حال حاضر من باید مجموعه ای برای ماه نوامبر است."

همه از این جریان از coronavirus همه گیر است که طرح میتوانست به زندگی در آمریکا از ماه مارس. سهشنبه, آن را در مسیر به گرفتن عوارض خود را بر روی رای دهندگان امیدوار به بازیگران آراء بدون انتظار طولانی و برای مقامات امیدوار به سرعت اعلام برندگان در همه اما بیشتر یک طرفه مسابقات.

مانند سایر ایالت کنتاکی و نیویورک را ساخته اند آن را آسان تر برای رای دهندگان به بازیگران برگه از طریق پست به جای خطر قرار گرفتن در معرض ویروس با انتظار در صف های طولانی. به احتمال زیاد است که به معنی تاخیر در نتایج انتخابات ناشی از یک طوفان کامل — به مراتب بیشتر پست الکترونیکی-در رای بیش از حد معمول و رای گیری شمارش روش که نیست تنظیم شده به آنها رسیدگی کند.

تمرکز بر دو نژاد روز سه شنبه. در هر دو دموکرات ها در انتظار بودند برای دیدن اگر در سراسر کشور تظاهرات برانگیخته توسط ماه گذشته به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس پلیس بازداشت خواهد ترجمه برای قاطع مردم در انتخابات توسط آمریکایی های آفریقایی تبار و مترقی رای دهندگان.

امی McGrath مورد علاقه رهبران حزب و رو به با عظیم $41 میلیون جنگ قفسه سینه مواجه یازدهم-ساعت ترساندن او به عنوان مبارزه برای تبدیل شدن به نامزد دموکرات در برابر رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky. او سابق دریایی خلبان جنگی با میانه انداز که بالا دموکرات مانند رهبر اقلیت سنا چاک شومر مشاهده به عنوان یک بازی برای بازگشایی سنگین دولت است.

اما دانشجوی سال اول دولت قانونگذار چارلز بوکر را underfinanced کمپین گرفتار شده آتش سوزی پس از او با حضور در تظاهرات اخیر علیه مارس پلیس کشته شدن 26 ساله Breonna تیلور در لوییویل صفحه اصلی. که کمک بوکر برنده شدن پشتیبانی از مترقی آیکون مانند بهداشت ، برنی ساندرز من-Vt., و دولت دو تا از بزرگترین روزنامه های ترک اولیه را نتیجه غیر قابل پیش بینی.

در ضمن روابط خارجی مجلس رئیس کمیته الیوت انگل D-n. y. آغوش توسط یک که که از برجسته دموکرات بود و مبارزه برای یک 17th خانه مدت است.

خود را رقیب مربی و سیاسی نوچه جمال بومن که کشیده شده قدرت از ضد نژادپرستی تظاهرات و اتهامات خود را که انگل رشد کرده دور از منطقه خود را در بخش هایی از برانکس و Westchester. انگل یک لیبرال دارای پشتیبانی از امثال هیلاری کلینتون مجلس نانسی پلوسی و کنگره سیاه حزبی. او همچنین outspent Bowman که با کمک مترقی گروه و یک آرزو تایید شده توسط نیویورک تایمز.

ویرجینیا نیز برگزاری کنگره مقدماتی و وجود یک جمهوری خواه مجلس رواناب هر در کارولینای شمالی و می سی سی پی.

کنتاکی شده است تحت الشعاع چنین افزایش در پست برگه های رای که دولت دو بزرگترین شهرستان, Jefferson, و, Fayette, نیست, برنامه ریزی برای انتشار نتایج شب انتخابات گفت: وزیر امور خارجه مایکل آدامز. Jefferson County خانه به لوئیزویل.

کنتاکی به طور معمول دریافت چند ایمیل رای اما انتظار دارد آنها را به حساب اکثریت آرا در این زمان. با دولت در حال حاضر اجازه می دهد هر گونه ثبت نام رای دهندگان برای رای دادن از طریق پست بیش از 400000 ایمیل رای بازگشت به یکشنبه. همه دریافت شده توسط شنبه محسوب می شود.

نیویورک مقامات انتظار می رود اکثریت قریب به اتفاق آرا به پست الکترونیکی رای گیری در این سال در مقایسه با نمونه 5% به اشتراک بگذارید. استان ها باید تا هشت روز بعد از روز انتخابات به تعداد و انتشار نتایج حاصل از ایمیل آراء با 1.7 میلیون درخواست شده توسط رای دهندگان.

قابل توجه دیگر مسابقات روز شنبه شامل تلاش های یک بار CNBC لنگر و سابق جمهوری میشل Caruso-Cabrera برای گرفتن نامزدی حزب دموکرات را از Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز, D-n. y. Ocasio-کورتز که تبدیل به یک پیشرو آیکون ناشناخته بود 28 ساله هنگامی که او برنده یک 2018 اولیه بیش دیرین Rep. جو کراولی که به نظر می رسید در خط برای تبدیل شدن به مجلس.

به روز سه شنبه رای گیری نزدیک رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه تلاش خود را برای تضعیف آمریکایی " ایمان در پست الکترونیکی-در رای گیری با تکرار خود را بی اساس ادعا می کنند که سیستم مملو از تقلب.

"به دلیل پست الکترونیکی-در برگه های رای 2020 خواهد بود که بیشتر از تقلب در انتخابات در کشور ما با سابقه - مگر این حماقت است که به پایان رسید" او توییتی متهم طرفداران "با استفاده از Covid به منظور تقلب."

در حال حاضر این سال مشکلات مانند صف های طولانی و ایمیل از دست رفته-در برگه های رای را گرفتار انتخابات در گرجستان, نوادا, ویسکانسین و پنسیلوانیا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن