چه کسی برای اولین بار ؟ جیز آبی می گویند آن را در حال حاضر رفتن به ولادیمیر Guerrero جونیور

اگر آبی جیز برای دریافت بهترین نتیجه را از ولادیمیر Guerrero جونیور حرکت مشت زن از پایه سوم برای اولین بار در

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

اگر آبی جیز برای دریافت بهترین نتیجه را از ولادیمیر Guerrero جونیور حرکت مشت زن از پایه سوم برای اولین بار در زمین زیر کشت تا به حال به در کارت.

گرفتن بازیکن در هیئت مدیره یک مانع. در حال حاضر 21 ساله که صرف مقدار زیادی از جوانان خود را به بازی در بیرون از محیط و تنها در زمان داغ گوشه ای در پنج سال گذشته در زمان غرور و افتخار در حال بیش از یک hitter. او به طور منظم در مورد خواسته یک موقعیت تغییر و همواره متعهد به انجام آنچه در آن زمان برای تبدیل شدن به یک روزمره سوم baseman.

لحن خود را تغییر جمعه, هر چند پس از مدیر چارلی Montoyo اعلام کرد Guerrero را به تمرکز بر روی بازی اول پایه و متناوب به عنوان یک hitter وظیفه تعیین شده در تابستان اردوگاه های آموزشی و فراتر از آن. تصمیم اوج مذاکرات بین Guerrero Montoyo و آبی جیز مدیر کل راس اتکینز آغاز شد که در بهار آموزش. Montoyo معتقد است این مشت زن بهترین فرصت برای برتری در لیگ اصلی بیس بال آینده کوتاه فصل است.

مدیر گفت راحت با موقعیت سوئیچ و انگیزه های آن است. او شده است در نظر گرفتن زمین توپ در پایه اول پس از بهار, آموزش گرفتن مشاوره از دیگر اول baseman و کار در زاویه با پایه سوم مربی Luis Rivera. Guerrero در طول روز جمعه intrasquad بازی با ریورا نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی او.

"من بازی در هر نقطه من فقط می خواهم به من کمک به تیم برای پیروزی در بازی ها" Guerrero گفت: از طریق یک مترجم در روز جمعه.

اگر این تصمیم بود که همیشه در حال آمدن به همین دلیل در حال حاضر ؟ در اینجا این است که نگاهی به آنچه که نوک فلس برای گرررو و آبی جیز.

  • محدودیت های فیزیکی: Guerrero, که به طور رسمی ذکر شده در شش پا-دو و 250 پوند led جیز با 17 اشتباهات سال گذشته است. او اعتراف کرد در ماه اوت به احساس "100 درصد راحت و در عین حال در پایه سوم."

او اذعان تعداد بازی های خود را بزرگ-لیگ برتر نجومی به وجود مدیریت فقط 96 بازی در این زمینه است. او به خانه فرستاده شد با راهپیمایی سفارشات از Blue Jays جبهه به بهبود تناسب اندام خود را در خارج از فصل. بزرگترین ناامیدی بود که خود را تبلیغ بت جریان بیش از حد. او ضربه .272 با 15 homers و 69 RBIs.

امروز با ظاهر فیزیکی خود را تغییر زیادی نکرده اگر در همه. گرررو گفت: نبود مهارت در سطح پایه سوم که خسته ، هنوز هم در یک فصل کوتاه تورنتو نیاز او را در بهترین حالت خود را در بشقاب با هیچ حواس او را پرت.

"شما باید برای شروع و پایان فیلم" Guerrero گفت. "اگر شما در یک رکود و سپس شما در حال رفتن به در مشکل است."

  • تقویت کننده ها: این حس برای تورنتو به Guerrero رفتن در سوم خود را در rookie فصل و نه فقط به این دلیل او نیاز به درک خواسته های موقعیت. آبی جیز نمی باید گزینه های بسیاری. براندون Drury بازی 65 بازی در این نقطه, اما جامد خود دفاع نمی جبران .193/.233/.296 اسلش خط.

در حال حاضر جیز را یک بار دستکش طلا فینالیست در Travis شاو که به دنبال باز گشت نجومی پس از یک سال 2019. Montoyo دوست دارد آنچه که او دیده است از شاو به اندازه کافی به موقعیت تغییر خوش طعم تر از سال گذشته است. آن برگ تورنتو با داد و بیداد کن Tellez که homered سه بار در دو intrasquad بازی به عنوان یک hitter وظیفه تعیین شده و اول پایه گزینه خاموش روی نیمکت.

  • خط لوله: حرکت اجازه می دهد تا برای برخی از برنامه ریزی بلند مدت. جیز' top زمین زیر کشت چشم انداز اردن Groshans است انتظار می رود به ترک لیگ برتر تا 2022 اما با بو ❄ اثبات می شود عمده-لیگ کالیبر shortstop پایه سوم خواهد بود یک راه برای Groshans به جا به این تیم است. این تابستان پیش نویس انتخاب آستین مارتین بود که رسما به اضافه 60-بازیکن, باشگاه, استخر روز جمعه, می تواند عامل قبل از آن. کوین اسمیت نیز یک بازیکن برای تماشای باید تورنتو نیاز به پل شکاف بین شاو که در یک سال ایران و Groshans.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Laura Armstrong


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب