سنا آمریکا لایحه حفاظت - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

واشنگتن – در نشان می دهد نادر از bipartisanship سنا گذشت نقطه عطفی حفاظت بسته پنج شنبه با مفاهیم ملت اراضی عم

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

واشنگتن – در نشان می دهد نادر از bipartisanship سنا گذشت نقطه عطفی حفاظت بسته پنج شنبه با مفاهیم ملت اراضی عمومی – و شاید هم برای کنترل سنا در ماه نوامبر انتخابات.

قانون امنیت پول به دور تراشه در یک انبار نگهداری نیاز در پارک های ملی و تضمین کامل سرمایه گذاری برای زمین و آب حفاظت از صندوق که کنگره ایجاد شده در سال 1964 به دست آوردن و حفظ اراضی عمومی. بیش از نیمی از اتاق ایران با اعضای دموکرات پیوست به تصویب این لایحه پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت از آن, به افزایش دو آسیب پذیر خواهان است که در صورت انتخاب مجدد در این پاییز.

آن را به عنوان یک اولویت مهم برای بهداشت ، ماریا Cantwell, D-بشویید. که در اوایل سال جاری معرفی شد قانون را به طور کامل صندوق LWCF که بخشی از بسته است.

"زمین های عمومی یک راننده بزرگ اقتصاد ما و جنبه ضروری از زندگی آمریکایی و این انتخابات می گوید: ما قصد داریم به ادامه سرمایه گذاری در آنها" Cantwell گفت: صحبت کردن در کف مجلس سنا قبل از رای گیری روز شنبه. "این نمی تواند مهم تر از سرمایه گذاری و آن را نمی تواند به امریکا بزرگتر بازگشت."

خواهان تقسیم شدند و در این مسئله با آیداهو سنسور. مایک Crapo و جیم Risch در میان 25 نفر از اعضای حزب خود که رای ندارد. در یک بیانیه Crapo مورد ستایش قرار داد موفقیت از LWCF که به او رای دادند و در سال گذشته به طور دائم اجازه اما گفت که او مخالف الزامی بودجه هر سال.

"هر مورد باید وزن خود را در آن شایستگی" Crapo گفت و او رای دادند چرا که آن را "حذف کنگره نظارت توانایی برای تعیین چقدر پول می رود به این برنامه در هر سال. به جای تمرکز در درجه اول در دستیابی به بیشتر سرزمین های فدرال حفاظت دلار باید نسبت به حفظ اراضی دولت فدرال در حال حاضر صاحب."

اجازه بودجه معنا نیست که کنگره را در واقع پول مناسب برای صرف شود. این صندوق شده است مجاز به دریافت 900 میلیون دلار در هر سال – با پولی که از نفت و گاز حفاری – اما قانونگذاران را تنها به طور کامل تامین شده آن دو بار در 55 سال پس از کنگره تاسیس آن انتخاب مستقیم پول در جاهای دیگر.

یک سخنگوی Risch تکرار Crapo نگرانی گفت: در بیانیه ای در او نمی خواست کنگره را تا نظارت آن چگونه بودجه اختصاص داده است.

"به جای صرف میلیاردها دلار مالیات دهندگان برای به دست آوردن بیشتر اراضی دولت فدرال باید به جای تمرکز بر مسئولانه مراقبت از زمین آن در حال حاضر دارای" بیانیه ای گفت:. "سناتور ادامه خواهد داد به قرض دادن حمایت خود را به زمین آب حفاظت از صندوق پروژه در آیداهو که در آن وجود دارد خرید از جوامع محلی."

بخش دوم بسته خواهد مستقیم 1.9 میلیارد دلار در هر سال برای پنج سال آینده به دور تراشه در بیش از 20 میلیارد دلار تعداد پروژه های تعمیر و نگهداری در پارک های ملی از جمله بیش از 400 میلیون دلار در ایالت واشنگتن. آن پول هم نمی خواهد آمد از مالیات دهندگان اما از درآمد تولید شده توسط سوخت های فسیلی و انرژی های تجدید پذیر از زمین و آب.

دیگر سناتور جمهوریخواه اما برخی از این لایحه ترین آوازی حامیان. Sens. کوری گاردنر از کلرادو و استیو Daines از مونتانا هر دو آنها به صورت سخت انتخاب مجدد جنگ در ماه نوامبر دفاع و پشتیبانی این لایحه و امن مغلوب ساختن پیشی جستن پشتیبانی در اوایل این سال است. ایران دارای باریک اکثریت با 53 از 100 کرسی در سنا و گاردنر و Daines انتظار می رود به مشتری جلب کردن موفقیت خود را با این قانون در مبارزات انتخاباتی خود را.

سناتور. پتی موری, D-بشویید. قادر به رسیدن به این رای با توجه به یک دستیار که گفت او به حمایت از لایحه. هر دو موری و Cantwell میان 59 co-حامیان مالی.

این قانون در حال حاضر رفتن به دموکراتیک-کنترل خانه از آن جایی که حمایت هر دو حزب و به نظر می رسد به احتمال زیاد به تصویب. تشکر. مایک سیمپسون, R-آیداهو است که منجر co-sponsor معادل لایحه در مجلس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب