فرماندار ویسکانسین دستور ماسک ایالت در میان ویروس افزایش

اسکات بائرMADISON, Wis. (AP) — فرماندار ویسکانسین ، تونی Evers روز پنج شنبه با صدور ایالت ماسک قیمومیت در میان

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

اسکات بائر

MADISON, Wis. (AP) — فرماندار ویسکانسین ، تونی Evers روز پنج شنبه با صدور ایالت ماسک قیمومیت در میان سنبله در coronavirus موارد راه اندازی یک درگیری با جمهوری قانونی رهبران و برخی از محافظه کاران که مخالف یک نیاز و با موفقیت شکایت کرد به کشتن فرماندار "امن تر در خانه" سفارش.

Evers, یک, دموکرات اعلام جدید بهداشت عمومی اورژانس و دستور داد که با پوشیدن ماسک برای هر کسی که در سن 5 سالگی به بالا شروع و در روز شنبه برای همه فضاهای محصور به جز یک فرد در خانه. سفارش جدید نیز به فضای کافه ها و رستوران ها به جز زمانی که مردم در حال خوردن یا نوشیدن.

هر کسی که نقض سفارش خواهد بود موضوع را به 200 دلار خوب است. آن است که برنامه ریزی شده به اجرا تا سپتامبر. 28.

"این ویروس نمی مراقبت در مورد هر شهر, شهرستان یا شهرستان مرزی و ما نیاز به یک ایالت رویکرد به ویسکانسین در مسیر بازگشت" Evers گفت: در بیانیه ای با اشاره به افزایش اخیر موارد در سراسر کشور.

محافظه کار-کنترل ویسکانسین دیوان عالی کشور در مارس پرتاب منظور از Evers' وزیر بهداشت بسته شدن اکثر غیر ضروری کسب و کار در تلاش برای کند کردن روند گسترش ویروس.

جمهوری خواه مجلس سخنران رابین Vos گفت که او مخالف یک ایالت قیمومیت اما او نشان داد که او نمی خواهد شکایت به آن را متوقف کند مانند او "امن تر در خانه" سفارش.

"قطعا وجود دارد قانون اساسی سوالات در اینجا" Vos گفت. "من انتظار می رود چالش های قانونی از گروه های شهروند."

ریک Esenberg رئیس جمهور محافظه کار ویسکانسین موسسه قانون و آزادی است که شکایت Evers چندین بار گفته فرماندار "فاقد اختیارات قانونی" به موضوع سفارش. Esenberg متوقف کوتاه از قول یک طرح دعوی در دادگاه گفت که او در بررسی آن است.

جمهوریخواه دولت سناتور. استیو Nass یکی از مقننه ترین اعضای محافظه کار به نام برای قانونگذاران برای دیدار در یک جلسه اضطراری برای کشتن این ترتیب است که او به نام "غیر قانونی و غیر ضروری است." Evers گفت: او را خوش آمدید مقننه جلسه برای رسیدگی به این بیماری همه گیر است که در آن انجام نشده پس از اواسط ماه آوریل است. اما او گفت: آن را "غم تفسیر" که Nass می خواستم به reconvene فقط به کشتن ماسک سفارش.

"بدیهی است که او باور ندارد که ماسک ماده" Evers گفت. "خوب است که او می تواند یکی از این افراد که flouts سفارش. اما به در آمده و جمهوری خواهان می گویند اساسا ما باور نمی کنیم در علم آن را بسیار مخاطره آمیز کسب و کار. آن را مخاطره آمیز سیاسی و کسب و کار مخاطره آمیز سلامت, کسب و کار است."

Vos نگفت که آیا قوه مقننه خواهد reconvene به کشتن سفارش.

Evers بارها ذکر شده قبل از حکم دیوان عالی به عنوان یک دلیل برای عدم تمایل خود را برای پیوستن به 32 کشورهای دیگر است که باید ماسک حکم. اما ممکن است حاکم تعیین می شود که دولت وزیر بهداشت تجاوز به او اقتدار با "امن تر در خانه" سفارش; دادگاه نیست آدرس فرماندار قدرت به موضوع بهداشت عمومی در شرایط اضطراری.

دولت دادگاه عالی کنترل می شد 5-2 توسط محافظه کاران هنگامی که آن را زده زودتر سفارش در یک تقسیم 4-3 تصمیم گیری است. اما در روز شنبه هنگامی که ماسک سفارش طول می کشد تا اثر عدالت منتخب جیل Karofsky خواهد شد پیوستن به دادگاه مجسم محافظه کار اکثریت به 4-3 و افزایش شانس منظور زنده ماندن یک چالش قانونی.

Evers گفت: افزایش COVID-19 مواردی Karofsky پیوستن به دادگاه و این واقعیت است که مردم به اندازه کافی و عینک و ماسک به طور داوطلبانه با انگیزه های او را به عمل در حال حاضر. Evers شده بود تحت فشار به دولت های محلی و حتی برخی از دموکرات ها به موضوع یک ایالت سفارش. دولت دموکراتیک بهداشت ، کریس لارسون از میلواکی شروع یک درخواست برای یک ایالت دستور.

"خط پایین این است که ما نیاز به نگه داشتن مردم در امن و این یک راه برای انجام آن است." "ما امیدواریم که دیوان عالی کشور موافق با ما. شما هرگز نمی دانید ممکن است هرگز در نهایت در دیوان عالی کشور است."

متعدد در شهرها و شهرستانهای سراسر ویسکانسین در حال حاضر برقرار ماسک حکم از جمله میلواکی و Dane شهرستانهای سبز خلیج رکین برتر و Whitewater. Evers " منظور نمی پیشدستی دولت های محلی از تصویب حتی احکام سختگیرانه تر.

ویسکانسین تا به حال بیش از 52,000 تایید موارد COVID-19 و 919 مرگ و میر ناشی از این بیماری پس از همه گیر آغاز شده است. که تعداد مرگ است 28-بالاترین در کشور و 35 بالاترین سرانه در حدود 16 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر است. بیش از دو هفته گذشته نورد متوسط تعداد روزانه موارد جدیدی رفته تا 90 افزایش بیش از 11 درصد است.

این ویروس اگر چه هنوز هم به شدت غلیظ در مناطق شهری در حال گسترش است به بیشتر های روستایی شهرستان بود که تا حد زیادی اجتناب بیماری است.

___

دنبال اسکات بائر در توییتر https://twitter.com/sbauerAP



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب