روح مشاغل: لاک پشت نقب زن است که با نگه داشتن مشتریان در تلاش برای نگه دارید تا با کار حیاط - Mon, 01 Jun 2020 PST

زمانی که دیل LaBounty اجازه داده شد به بازگشایی محبوب خود ماشین چمن زنی تعمیر و فروش, فروشگاه لاک پشت نقب زن

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

زمانی که دیل LaBounty اجازه داده شد به بازگشایی محبوب خود ماشین چمن زنی تعمیر و فروش, فروشگاه لاک پشت نقب زن جنوبی تپه, هوای آزاد, قدرت, او شروع به بیدار شدن از خواب در اوایل به کار بر روی حمایت کردن سفارشات خود را پس مشتریان وفادار خود را می توانید معلم انجام می شود.

"این فصلی است که در تجارت وجود دارد همیشه بالا و پایین اما شما نیمه استفاده می شود که احساس" LaBounty گفت: "اما من هرگز احساس من ترک تعامل با مشتریان من چون گوشی من زنگ نگه داشته تمام وقت."

مشتریان تماس بگیرید و توصیف به LaBounty مسائل آنها با تجهیزات باغ ابزار و او هدایت آنها را از طریق فرایند رفع آنها.

همه گیر تعطیلی متوقف سفارشات خدمات برای آنچه که قرار است به شلوغ ترین فصل برای دیل و بلیندا LaBounty زن و شوهر که خود محلی قدرت ابزار کسب و کار تعمیر در Perry منطقه است.

"تصور می کنم ما در حال رفتن به ماندن شلوغ و بسیاری دیگر را در این سال در حال حاضر چون همه چیز فقط بازگشایی," او گفت:.

در ذهن اهمیت اجتماعی فاصله, LaBounty ملاقات با مشتریان خود را در خارج از فروشگاه چک آنها را در به کار در تجزیه و تحلیل هر بخشی از ماشین چمن زنی و یا ابزار قدرت را به مطمئن شوید که همه چیز کاملا کار خواهد کرد یک بار آن را دوباره در دست صاحب آن است.

لاک پشت نقب زن را دارای شهرت در میان مردم محلی برای بودن یک مشتری پسند خانواده و کسب و کار. این تعهد به مشتری واقعی خدمات است که نگه داشته نسل از خانواده های آینده را برای بیش از 23 سال LaBounty گفت.

"ما در حال حاضر در برخورد با نوه برخی از مشتریان من," او گفت:. "ما خوش شانس می گویند ما در برخورد با پدر و مادر و من احساس خوبی در مورد آن."

از آنجا که لاک پشت نقب زن را فصلی است که در کسب و کار به تعطیلی واقعا نمی زیادی از یک اثر. نگرانی اصلی LaBounty گفت که او تا به حال نمی دانستند که آیا این تعطیلی را گسترش خوبی به بهار است که در شلوغ ترین زمان خود را. لاک پشت نقب زن را کاهش داده است ساعات کار از 10 صبح تا 2 بعد از ظهر برای زمان حال به دلیل آن بوده است کوتاه کارکنان از همه کارکنان باید بازگشت به کار.

زن و شوهر, اب و هوای بسته نگه داشته و آن را یک اولویت برای نگه داشتن مردم و مشتریان امن بلیندا LaBounty گفت. کارکنان شده است با پوشیدن ماسک و دیل بیش از حد هر زمان که او در تعامل با مشتری.

زن و شوهر, ازدواج شده است برای 44 سال است. آنها افتتاح این فروشگاه در سال 1997 پس از فروش تعمیر و نگهداری چمن خدمه کسب و کار او شروع به 17 سال قبل.

"ما شده است یک تیم تمام وقت و آن را به خوبی به شوهر خود را در کنار شما در تمام طول روز و گاهی اوقات آن را نمی," او گفت: با خنده.

چه منحصر به فرد در مورد این فروشگاه این است که این یکی از تنها شرکت هایی در منطقه است که ارائه می دهد فصلی واحدهای ذخیره سازی برای تجهیزات قدرت او گفت:. او حسابداری برای کسب و کار کرده است و در کنار شوهرش در حالی که کسب و کار خود را رونق گرفت در طول سال.

او چندین شغل های فصلی را در خود داشت و در اطراف این زمان او فارغ التحصیل شدن از دبیرستان شاهد فروشگاه مواد غذایی اتحادیه با داشتن مشکلات.

"من فقط فکر کردم شما می توانید مبارزه با این نوع از کار و یا شما می تواند کار خود را انجام و این چیزی است که من" او گفت:. "من فقط لذت می برد آنچه که من انجام شده بود و من همچنان به آن را انجام دهد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن