Dalvin طبخ بنا به گزارش مجموعه به نگه دارید تا در جستجو از تمدید قرارداد

Dalvin کوک مذاکرات قرارداد به نظر می رسد به آینده به سر. طبخ جست و خیز تیم های مربوط به فعالیت های در حال حرکت

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

Dalvin کوک مذاکرات قرارداد به نظر می رسد به آینده به سر.

طبخ جست و خیز تیم های مربوط به فعالیت های در حال حرکت رو به جلو تا زمانی که او دریافت یک "معقول" معامله یک منبع گفت: ESPN Adam Schefter.

"او از" یک منبع گفت: Schefter. "بدون یک فرمت مناسب او خواهد بود تا به صورت کمپ و یا فراتر از آن."

کوک در حال ورود به سال آخر خود را تازه کار قرارداد که او را به پرداخت حقوق و دستمزد پایه از 1.3 میلیون نفر در این پاییز. در حال اجرا بازگشت دوم قرارداد است که در آن او باعث می شود بخش عمده ای از درآمد حرفه ای و وایکینگ ها " طرفدار کاسه است که به سختی برای اولین بار به در جستجوی یک معامله جدید است.

لو'Veon زنگ از دست رفته کل 2018 فصل در حالی که انتظار برای یک معامله جدید از پیتسبورگ و معامله شد به جت های قبل 2019 مبارزات انتخاباتی. Melvin Gordon از دست رفته برای اولین بار چهار بازی از شارژر 2019 فصل قبل از بازگشت بدون یک معامله جدید است و پس از داد و ستد شده اند به دنور. حزقیال الیوت holdout قبل از فصل گذشته ثابت کرد پربار او به عنوان جوهر 6-در سال 90 میلیون دلار معامله فقط قبل از هفته 1 در سال 2019 پس از از دست رفته همه کابوی ها در' اردوگاه های آموزشی.

کارولینای امضا مسیحی McCaffrey به چهار سال $64 میلیون فرمت در ماه آوریل است. McCaffrey و الیوت معاملات مجموعه استاندارد برای در حال اجرا بازگشت بازار است.

"من نظر خودم بهترین در بازی" کوک گفت: مطبوعات پیشگام در ماه آوریل است. "چیزهایی که من فراموش بیرون آمدن از backfield چیزهایی که من در بین تکل من بلوک من تقریبا تمام آن را. من لازم نیست برای آمدن این زمینه است. من فکر می کنم بعضی از بچه ها فقط نمی آنجا که من انجام دهد و من فکر می کنم که چرا من امروز (بالا) است."

طبخ شد هفتم در NFL فصل گذشته با 1,654 متری از داد و بیداد. او با عجله برای 1,135 متری و 53 عبور برای 519 متری.

Schefter گفت طبخ می خواهد به بازی و یا بیش از 13 میلیون دلار حقوق سالانه در حال حاضر ساخته شده توسط هوستون در حال اجرا بازگشت دیوید جانسون. او گزارش داد دو طرف صحبت نکرده از هفته گذشته و هیچ بیشتر مذاکرات برنامه ریزی شده است. Schefter گفت طبخ ارائه کرده است آنچه که او معتقد است که "مناسب" ارائه می دهد اما وایکینگ ها شده اند حاضر به پرداخت است. طبخ شده بود شرکت کننده در این تیم offseason برنامه به تاریخ.

مینه سوتا کلاه وضعیت و قفل کردن حتی نخبگان جوان در حال اجرا پشت به در دراز مدت می پردازد ثابت کرده است مخاطره آمیز برای تیم در تاریخ معاصر است. 24 ساله تا به حال صدمه مسائل در او جوان NFL حرفه ای از جمله پارگی ليگامان متقاطع قدامی خود rookie فصل است.

"این همه خطر هنگامی که شما به هر مرد یک قرارداد در لیگ" کوک گفت: مطبوعات پیشگام در ماه آوریل است. "او می تواند صدمه دیده است روز بعد در عمل است. پس از آن همه خطر است. اما اگر آن مرد نمی صدمه دیده است و او می رود وجود دارد و کمک می کند تا کمک به سوپر باول و او می رود وجود دارد و توپ ؟ ... این همه در مورد آنچه که فرد معتقد است که در آنچه صاحبان این باور در جنرال موتورز معتقد است و من قویا فکر می کنم وایکینگ ها در باور من."

وایکینگ ها به کارفرمایی کرک عموزاده دو سال $66 میلیون فرمت مارس. Quarterbacks عمده صوتی در امروز NFL اما کوک ثابت کرده است که زمان و دوباره به نی که stirs نوشیدنی برای وایکینگها' جرم.

"افکار من هستند که آنها نیاز به پرداخت او" افسانه وایکینگ ها در حال اجرا پشت چاک مباشر گفت: مطبوعات پیشگام در ماه آوریل است. "وجود ندارد بهتر است در لیگ پس چرا شما حتی به خطر اندازد ؟ ... بدون او جرم خود را راکد است."

کوک گفت: مطبوعات پیشگام در ماه آوریل که او را دوست دارد مینه سوتا و آن را اولویت خود را به ماندن در اینجا.

"من واقعا خوشحال هستم که من در هستم" گفت: "من می خواهم به در مینه سوتا طولانی مدت است."

سوال این است که خواهد مینه سوتا پرداخت و او را به انجام این کار?



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن