استفان جکسون شناخته شده بود در NBA به عنوان یک همزن ، در حال حاضر او رهبری یک جنبش

فقط چند ماه پس از jettisoned توسط ایندیانا پیسرز و پیوستن به رزمندگان طلایی امور خارجه در سال 2007 Stephen Jac

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

فقط چند ماه پس از jettisoned توسط ایندیانا پیسرز و پیوستن به رزمندگان طلایی امور خارجه در سال 2007 Stephen Jackson کمک کرد تا تیم جدید خود را ناراحت 67-پیروزی دالاس ماوریکس در دور باز از پلی آف NBA. با آغاز فصل بعد Jackson برداشت کرده بود یک نام مستعار جدید برای چسباندن پیر دردسر برچسب که منجر ایندیانا به تجارت او.

Don Nelson, رزمندگان,' مربی در زمان تعمید او کاپیتان جک.

"او رهبر ما" بارون دیویس گارد نقطه به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده به عنوان بهترین بازیکن در این تیم گفت: در این هفته از جکسون.

جنجال در بر داشت جکسون اغلب در طول 14 فصل NBA اما هم تیمی به عنوان تزئین به عنوان دیویس و بازنشسته و سن آنتونیو اسپرز ستاره تیم دانکن را raved برای سال در مورد رهبری و وفاداری و محافظ غرایز.

همان کیفیت شده اند بر روی صفحه نمایش بیش از دو هفته گذشته در مینه سوتا که در آن جکسون که پشت پا به انظار عمومی به عنوان یک فعال در حمایت از جورج فلوید دیرین خود را از منطقه هوستون بود که به کشته شدن 25 مه در مینیاپولیس در حالی که در بازداشت پلیس.

"مردم شده است به من گفتن, 'جک شما استیلای تا خود را برای بزرگترین بازی تا کنون,'" جکسون گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "وقتی که من دریافت متون مانند است که آن را حرکت می کند به من و مرا به هیجان می آورد."

جکسون تا به حال فقط بیدار از خواب بر روی نیمکت خود را با 6-year-old daughter Skylar زمانی که او برای اولین بار به تماشای رنگ پریده تصویری از فلوید گردن دوخته شدن در برابر بتن تحت زانو سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین برای نزدیک به نه ساعت. چوین شده است به اتهام قتل درجه دوم و سه نفر دیگر از افسران که نمی مداخله متهم شده اند با کمک و معاونت در جرم.

آن را بلافاصله ثبت نام که بر روی زمین و نفس نفس زدن برای زندگی خود او بود رفیق از Cuney خانه های مسکن عمومی مجتمع در هوستون سوم Ward, تا زمانی که جکسون خاموش تصویری و محاصره شد پیام های متنی از نگران دوستان است. فریادهای کرد که جکسون بعد گفت: "امروز" نشان می ترسم دختر خود را.

از آن پس خواب بوده کمیاب برای جکسون که پرواز به مینه سوتا مشخص برای گفتن فلوید داستان و جلب توجه بیشتر به سرنوشت خود. جکسون نبود قبل از او تا به حال تبدیل شدن به یک پیش بینی نشده سخنگوی خانواده و برای بزرگتر Black Lives Matter جنبش که رسید در سراسر جهان است.

پس از روز ارزش عمومی ظاهر Instagram پست و تلویزیون مصاحبه به ادامه مبارزات انتخاباتی از جمله پرشور مارس 29 سخنرانی در یک کنفرانس خبری در شهر مینیاپولیس سالن — جکسون بود در هوستون در روز سه شنبه برای Floyd مراسم تشییع جنازه در چشمه ستایش کلیسا که در نزدیکی او نشسته فلوید 6-year-old daughter Gianna.

در روز پنج شنبه جکسون قرار بود در مینیاپولیس برای یک راهپیمایی در محلی دفتر دادستان منطقه با یک هدف خاص. "من به ماندن تا زمانی که ما اعتقادات" جکسون گفت: با اشاره به چوین و سه نفر دیگر از افسران متهم در Floyd مرگ است.

جکسون 42 معرفی شد به فلوید از طریق یک دوست مشترک در اواسط 1990s قبل از او انتخاب شده توسط Phoenix Suns با 42 کلی انتخاب در سال 1997 پیش نویس است. دو باند بلافاصله بیش از صورت خود را شباهت — آنها عادت مراجعه به هر یک از دیگر به عنوان "دوقلو" — و تبدیل شد به اندازه کافی نزدیک است که جکسون آورده فلوید به عنوان مهمان به واشنگتن در سال 2001 برای NBA All-Star Weekend که در آن جکسون در Rookie چالش به عنوان یک عضو از New Jersey Nets.

جکسون اطراف قبل از فرود با شبکه, بازی در لیگ های حرفه ای در استرالیا, ونزوئلا و جمهوری دومینیکن به عنوان به خوبی به عنوان در قاره Basketball Association. از طریق آن همه سفر برای دیدن فلوید در هوستون به یک جزء اصلی برای جکسون که مبله او را با لباس های در سال های بعد فلوید پس از نقل مکان به مینیاپولیس سعی کنید به راه اندازی مجدد زندگی خود را پس از چند بازداشت و incarcerations.

"هر بار که من سازمان دیده بان ویدئو که من خودم را به پایین وجود دارد چرا که ما بسیار به طور یکسان" جکسون گفت. "آن را به راحتی می توانست من را به پایین وجود دارد: فقط اجازه دهید من توسط یک افسر کشیده شده که با داشتن یک روز بد و نمی خواهم این واقعیت است که من در یک ماشین خوب است."

جکسون گفت که او و فلوید شد "پایین رفتن همان جاده" را در جوانی صرف وقت "در همان محله در همان ماشین در انجام کارهای مشابه."

"اما من تا به حال بیشتر فرصت" جکسون گفت. "دلیل ما نیاز به تغییر چگونه مردم نگاه ما و قرار دادن برخی از پول به این اقلیت مناطق است چرا که وجود دارد هیچ فرصتی وجود دارد."

او افزود: "اگر من می تواند ایستادن برای تغییر در جهان است و همه با هم و ایستاده با هم و تاریخ ساخت با اعتراضات و ضربه زدن به برخی از درب پایین برای به دست آوردن عدالت اجتماعی و تغییر برخی از این قوانین — اگر رئیس جمهور قصد ندارم به آن را انجام دهید, با سلام من ایستاده و آن را انجام دهد."

جکسون کمک دانکن و تاتنهام برنده دوم از پنج قهرمانی در سال 2003 اما او نبوده است در دو بخش ملی و ویژه مانند این از نوامبر سال 2004 زمانی که او به دنبال او پیسرز هم تیمی Metta World Peace به غرفه اواخر در یک بازی در دیترویت به صورت یک نزاع و جدال با تماشاگران است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

جکسون که دریافت 30-بازی تعلیق برای دخالت خود را به مدت طولانی نگهداری می شود که او می دانست که آن اشتباه به عبور از خط به جمعیت اما که او آن را به عنوان یک گزینه به ترک صلح جهانی بود که به حالت تعلیق برای بقیه فصل به دفع کردن برای خود.

"این چیزی است که من آموخت" جکسون گفت. "ایستادن برای برادر خود و نگرانی در مورد عواقب بعد از آن."

پس از آن بازداشت خارج ایندیاناپولیس باشگاه در اکتبر سال 2006 زمانی که او بعد از یک تفنگ به هوا در آنچه که او به عنوان یک عمل از خود دفاع منجر به یک اتهام جنایی بی مبالاتی و هفت بازی تعلیق از لیگ و موجب تغذیه-تا پیسرز به تجارت او را به حالت طلایی.

او در نهایت تبدیل شد به همان اندازه شناخته شده برای ویژگی های خطا و انفجار از نوسانات هم کلاچ shotmaking و تکان دهنده اجرا با رزمندگان در نیمه دوم فصل 2006-07. در عین حال Jackson طرفداران بیشتر از مخالفان خود را در سراسر NBA حرفه ای است که کمک می کند تا توضیح دهد که چرا چند در لیگ محافل شگفت زده شده اند توسط جکسون جدید تلفن به عنوان یک جنگهای صلیبی برای عدالت اجتماعی است.

"برخی از مردم هنوز هم اتصال او را با جدال برابر پیستون که همیشه اتفاق می افتد گفت:" مت بارنز سابق NBA بازیکن که در این فصل شروع یک پادکست با جکسون در Showtime به نام "همه دود." "اما من خوشحالم که او را قادر به جهان نشان می دهد که او چه کسی است. آن چیزی که او خواسته. این یک وضعیت که بسیار زیبا قرار داده و در بشقاب خود و من فکر می کنم رهبری او نشان داد و این حرکت او کمک کرد ایجاد است برای رفتن به ابتدای یک تغییر نه تنها برای ایالات متحده اما امیدوارم جهان است.

"برای 400 سال" بارنز افزود: "ما شده ایم در سکوت راهپیمایی و اعتراض و گرفتن زانو و که را افتاده بر گوش کر. من فکر می کنم برای اولین بار در دنیا ما را می شنود و جک بوده و در خط مقدم آن جنبش."

جکسون به عنوان یک نتیجه دریافت پیام ها و تماس های از تشویق از آرایه ای از مشاهیر NBA از جمله LeBron James, Chris Paul و کمیسر آدم نقره ای. برخی از مهمترین نشاط بخشی, پشتیبانی, جکسون گفت: آمد از رزمندگان مربی Steve Kerr, سابق تاتنهام تیمی و تیمبرولوز مینه سوتا مربی Ryan ساندرز.

"به دو سفید مربیان رسیدن است" جکسون گفت: از کر و ساندرز "که به معنای جهان به من."

هنوز هیچ مکالمه مانده است با جکسون تا آنجا که او تا به حال با Hardel Sherrell را در روز اول خود را در مینیاپولیس در ماه گذشته. Sherrell درگذشت در Beltrami County زندان در مینه سوتا در سال 2018 با وجود شکایت های خود را رو به وخامت سلامت. Sherrell مادر دلم شیا پری را حفظ کرده است که پسرش را نشانه نادیده گرفته شد برای روز قبل از مرگ او.

"او در خارج از گریه های خود را به عنوان ما به راه رفتن بودند به ما اعتراض" جکسون گفت. "هر زمان که من صحبت می کنند در حال حاضر من سعی کنید برای آوردن نور به مرگ پسرش زیرا او پسر ندارد استفان جکسون به عنوان یک دوست. من در آغوش بودن صدایی برای بی صدایان."

آن نلسون های winningest مربی در NBA به طور منظم فصل تاریخ, که به طور رسمی ساخته شده جکسون یک کاپیتان تیم برای اولین بار در آغاز از هشتم NBA در فصل 2007-08. به دیویس دو بار All-Star گارد کاپیتان جک طبیعی است.

"استفان جکسون همواره صریح و با قلب خود," دیویس گفت:. "من فکر می کنم Stephen Jackson که شما در حال دیدن در حال حاضر نشان می دهد که پیشرفت که یکی می تواند و نه تنها می دانم که چگونه به سرب با قلب خود بلکه با ذهن خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب