توکیو المپیک باید شرکت تا $3.3 میلیارد دلار در حمایت از درآمد

توکیو—محلی حامیان مالی سون در یک رکورد $3.3 میلیارد دلار برای حمایت از تعویق افتاد توکیو بازی های المپیک است.ک

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

توکیو—محلی حامیان مالی سون در یک رکورد $3.3 میلیارد دلار برای حمایت از تعویق افتاد توکیو بازی های المپیک است.

که حداقل دو بار بیشتر از هر قبلی بازی های المپیک, و آن را به مقدار تقریبا 60 درصد از این درآمد برای بخش خصوصی تامین بودجه عملیاتی. یکی دیگر از 14 درصد از درآمد بودجه از فروش بلیط که می تواند در معرض خطر با خالی سالن امکان به دلیل coronavirus.

با بازی با تاخیر برای یک سال, حامیان خواسته خواهد شد به ثبت نام دوباره. توکیو سخنگوی Masa Takaya گفت: مذاکرات در ماه آینده آغاز خواهد شد.

"ما در حال برنامه ریزی برای شروع به نشستن با این شرکت ها از جمله تنظیم و محتوای این قرارداد در آینده بسیار نزدیک" Takaya گفت: در این هفته یک جلسه مطبوعاتی با خبرنگاران.

یک نظرسنجی منتشر شده در اوایل این ماه توسط رسانههای ژاپنی NHK گفت: دو سوم از حامیان مردد هستند در مورد تمدید برای یک سال دیگر.

شصت و هفت شرکت را امضا کرده اند تا به عنوان حامیان محلی برای بازی های المپیک یا پارالمپیک بیشتر به انتظارنشسته بودند توسط Dentsu, Inc, غول, ژاپنی, آژانس تبلیغاتی است که در خدمت به عنوان منحصر به فرد به آژانس بازاریابی برای توکیو 2020.

توکیو دهندگان نیز می گویند که آنها را مجبور به مذاکره مجدد قرارداد با 11 به اصطلاح حامیان مالی بالا که همچنین قراردادهای بلند مدت با کمیته بین المللی المپیک.

این روزنامه ژاپنی آساهی گزارش این هفته با استناد به منابع بی نام, که برگزار خواهد شد درخواست برای "بیشتر اسپانسر هزینه پرداخت." این می تواند در صورت مخالفت با بسیاری از شرکت های مبارزه با این بیماری همه گیر و از دست دادن درآمد.

سازمان نمی توانیم یک قطره در درآمد. محلی برآوردها نشان می دهد تاخیر هزینه خواهد شد $2 میلیارد دلار (آمریکا) به 6 میلیارد دلار.

سوئیس-بر اساس کمیته بین المللی المپیک می گوید آن را انتخاب کنید تا $650 میلیون دلار برای تامین هزینه تاخیر. بقیه در کمیته برگزاری محلی و سطوح مختلف دولت.

دولت در حال چیدن اکثریت قریب به اتفاق از هزینه های برای توکیو است. دولت گزارش حسابرسی قرار داده و کلی هزینه در حدود $25 میلیارد دلار.

سازمان و کمیته ملی المپیک می گویند که امیدوار به کاهش هزینه ها در سال آینده توسط "کوچک سازی و ساده سازی." آنها هنوز به ارائه نمونه های بتن و لیست مقدار از پول را نجات داد. پیشنهادات شایعه کاهش رله مشعل و ترکیب باز و بسته شدن مراسم برای بازی های المپیک و پارالمپیک.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"اگر هزینه های اضافی است که خواسته آن است که ممکن است بحث را تبدیل به دشوار" the Asahi گفت. این پیشنهاد شرکت های ژاپنی خواهد بود که تحت فشار زیادی برای حمایت از بازی های المپیک در خانه, خاک, مارس باد دادن کالا به جای پول نقد به کاهش بار.

"ما در حال ساخت ما نهایت تلاش خود را برای نگاه به دیگر شریک بالقوه شرکت" Takaya سخنگوی گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن