15 سال پس از انتشار آن 'Avatar: The Last Airbender' حفظ دو ماه خط در Netflix بکشد بالا 10 لیست - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

پس از آن در سال 2005 انتشار در Nickelodeon, Michael Dante DiMartino و Bryan Konietzko را تحسین سری انیمیشن "Av

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

پس از آن در سال 2005 انتشار در Nickelodeon, Michael Dante DiMartino و Bryan Konietzko را تحسین سری انیمیشن "Avatar: The Last Airbender," برگزار کرده است جایگاه ویژه ای در قلب طرفداران همه جا – نه به ذکر است 100% امتیاز در گوجه فرنگی فاسد است.

بنابراین زمانی که Netflix اعلام کرد این خواهد بود با اضافه کردن نشان می دهد به جریان آن کتابخانه در یک نسل کامل در خانه گیر کرده و پر از احساس غربت نمی تواند مقاومت در برابر یک دوم (یا سوم) سازمان دیده بان.

کمی تعجب پس از آن که 15 ساله نشان می دهد شده است در Netflix بکشد top 10 list – یک لیست در مواجهه با منتقدان – هر هفته پس از. به علاوه با شایعاتی در مورد Netflix بکشد live-action بازسازی نشان می دهد تبدیل شدن به شایع تر طرفداران حتی بیشتر به دلیل شراب خواری سری اصلی در آماده سازی است.

"آب است. زمین. آتش. هوا" نشان می دهد باز کردن مونولوگ آغاز می شود. "چندی پیش چهار کشور زندگی می کردند با هم در هماهنگی ... پس از آن همه چیز را تغییر زمانی که آتش ملت حمله کردند. تنها آواتار استاد تمام چهار عنصر می تواند آنها را متوقف کند اما زمانی که جهان او را بیشتر مورد نیاز او از بین رفت."

یک صد سال از جنگ گذشت زمانی که Katara و Sokka, تلو تلو خوردن در سراسر آواتار جدید یک جوان "airbender" به نام Aang. در دنیای "آواتار" این "با گوشه های گرد" قادر به کنترل چهار کلاسیک با استفاده از عناصر مختلف رزمی-هنرهای اشکال.

در حالی که Aang یک تسلط airbending آن را به سرعت روشن می شود او تا به بسیاری از کار جلوتر از او قبل از او می تواند استاد سه عنصر دیگر را در قدرت گرسنه آتش پروردگار و تعادل را به جهان است. اما با کمک دوستان جدید خود را و یک سری از معلمان Aang فقط ممکن است موفق شوند.

داستان گستراند که از قسمت اول به نبرد نهایی ساده است اما آن را حمل جذابیت و موضوعی عمق نگه می دارد که آن را سرگرم کننده و حتی به عنوان مخاطبان آن به سن ادامه می دهد.

"مورد علاقه من نوع را نشان می دهد آنهایی که خوب هستند مهم نیست که چه سن شما هستند" گفت: Erik Kain یک کمک کننده برای فوربس. "هوشمند, پیچیده, داستان های جالب است که درخواست تجدید نظر فقط به عنوان بسیار برای رشد یو پی اس به عنوان آنها را کودکان و نوجوانان.

"'Avatar: The Last Airbender' نمونه ای کامل از این نوع از تلویزیون نشان می دهد. این خنده دار و هیجان انگیز با مقدار زیادی از مسخره طنز برای کودکان. اما آن را فکری و عاطفی قدرتمند بیش از حد."

من هنوز به دیدار با هر کسی که نمی به یاد داشته باشید از روی علاقه و من صادقانه می گویم من از آن لذت ببرید و حتی بیشتر در حال حاضر از من به عنوان یک 9 ساله تماشای آن برای اولین بار.

"اگر شما در حال حاضر نیست آن را دیده, 'Avatar' است که به طور جدی باید تماشای," Max نیکلسون یک نویسنده برای بازی های ویدئویی و رسانه های سرگرمی سایت IGN گفت: در 2015 مقاله پس از آزادی از سری مجموعه جعبه. "به نظر من این یکی از بزرگترین سری متحرک در تمام دوران است."

پس از یک داغدار پذیرش M. Night Shyamalan را در سال 2010 زنده-فیلم اکشن اول فصل و fandom را تقسیم واکنش به "The Legend of Korra" 2012 متحرک عاقبت سریال, به نظر می رسید به احتمال زیاد است که هیچ چیز را به متن اصلی مقایسه کنید.

با وجود آن که طعم به دست آورد, "The Legend of Korra" بود و محاسن خود را. اما فیلم های زندگی در نظر گرفته شده است irredeemable در سراسر هیئت مدیره.

فقط بالای 5% تایید رتبه سال 2010 فیلم "منتقدان توافق" در گوجه فرنگی فاسد آمده است: "'آخرین Airbender' رژیم محبوب خود و منبع مواد با درک توطئه های وحشتناک اقدام و جدا سیاه جهت است."

همچنین برنده تمشک طلایی جایزه در سال 2010 برای بدترین تصویر بدترین کارگردان و بدترین فیلمنامه, در میان دیگران. برنامه ریزی شده دنباله scrapped.

DiMartino و Konietzko نشان می دهد اصلی سازندگان گفت: آنها نادیده گرفته شد در طول فرآیند است. در 2014 قسمت از Nerdist نویسندگان پنل پادکست Konietzko گفت:

"یک) ما نمی خواهید آن را به انجام می شود در تمام ... و سپس ب) اگر قرار بود انجام شود ما می خواستیم به آن را انجام دهد اما آنها نمی خواهید به ما اجازه. و ج) هنگامی که به آنها متصل شده (M. Night Shyamalan) ما فکر " خوب, این چیزی است که ما شده ایم برخورد ما ارائه کمک به هنگامی که آن را از ما خواسته و elsewise ما اقامت در خارج از راه." تنها چیزی که می توان گفت این است که این یک فرصت هدر رفته."

خبر آغاز پخش كردن, مورد Netflix برنامه های برای زندگی-سری عمل بازسازی نشان می دهد در سال 2018 است. اما هنوز از وضعیتی وخیم از این فیلم اقتباسی, fandom, واکنش مخلوط شد.

بسیار کمی شناخته شده در مورد live-action series; Netflix هنوز برای اعلام تاریخ انتشار و اینکه آیا آن را به دنبال خواهد داشت اصلی طرح نامشخص است. اما با جریان تجدید حیات در اصل نشان می دهد محبوبیت پشتیبانی برای زندگی-سری عمل در حال رشد است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب