باز کردن Mike در هپی چیر

این نوع به گونه ای طراحی شده است که بخش کف و زیرین هپی چیر به صورت کاملا گرد بر روی زمین قرار خواهد گرفت. عام

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این نوع به گونه ای طراحی شده است که بخش کف و زیرین هپی چیر به صورت کاملا گرد بر روی زمین قرار خواهد گرفت. عامل مهم دیگر نیز در خصوص این محصول به ابعاد ان تعلق می گیرد که این هپی چیر در ابعاد ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر و ارتفاع تا نشیمنگاه : 50 سانتی متر ) طراحی و تولید گردیده است. هپی چیر چرم یک نفره از نمونه محصولات و مبل های هپی چیر یک نفره می باشد که در سال جاری تولید و روانه بازار شده است ، این محصول فوق العاده دارای سطح بسیار نرم و انعطاف پذیری می باشد به طوریکه افراد تنها با یک بار استفاده از آن دیگر به سراغ مبل های سفت و خشک نخواهند رفت ، این محصول بسیار آرگونومیک ساخته شده و می تواند بدن افراد را به خوبی و در بهترین حالت خود قرار دهد ، به همین دلیل نیز اگر به صورت مداوم و طولانی مدت از این هپی چیر استفاده کنید هیچ فشاری را بر روی اندام های خود حس نخواهید کرد ، علت این ویژگی عالی هپی چیر نیز استفاده از یونولیت ( فیبر ) در داخل محصول می باشد ، این یونولیت های اسفنج مانند که به صورت خرد شده می باشند به خوبی منعطف می شوند و خاصیت فنری را به مبل می بخشند ، رویه محصول نیز از چرم مصنوعی ساخته شده و رنگ یک دست قهوه ای دارد ، این پوسته که قابل تعویض می باشد مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش دارد و طول عمر آن بسیار بالاست .

همچنین بهتر است که از هپی چیریک نفره چرمی بست وی دور از نور خورشید استفاده کنید زیرا بهتر است به پارچه های چرمی نور آفتاب نتابد تا طول عمر بالایی را از هپی چیر شاهد باشیم . جهت خرید مبل های هپی چیر یک نفره و دو نفره تخت شو بایستی از نزدیک آنها را مشاهده فرمایید زیرا در این مورد ممکن است در هنگام حمل و نقل دچار آسیب دیدگی شود و شرکت در قبال آن هیچ مسولیتی را بر عهده نخواهد گرفت. نکته دیگری که در مورد هپی چیر ها باید به آن اشاره کنیم دارا بودن زیر پایی در یک سری از مدل هاست. در همین خصوص نیز می توانید با مطالعه این بخش با یک سری از امکانات اضافی این محصولات آشنا شوید تا در هنگام خرید بتوانید این امکانات را هم بر روی محصول مورد نظر خود درخواست کنید. از مبلهای شنی می توانید در همه فضاها مثل خانه و محل های کار نیز استفاده کنید. مبل هپی چیر دو رنگ با جنس بدنه چرم صنعتی درجه یک که هرگز پوسته پوسته نمی شود و ترک نمی خورد و مواد داخلی یونولیت دانه ای گرد سفید رنگ با کیفیت که از افت کمی برخوردار هستند که با توجه به رنگ بندی های متفاوت و بسیار زیادی که دارد برای تکمبل تزیین منزل و محل کار عالی می باشد چرم قسمت زیری این مبل هپی چیر قهوه ای رنگ و رویه آن سبز رنگ می باشد که می توانید با سلیقه خودتان این رنگ ها را تغییر داده تا با انواع رنگ تولید و ساخته شود.

با توجه به اینکه این پارچه ، چرم مصنوعی است ، نگهداری آن به مراتب از نگهداری پارچه های چرم طبیعی راحت تر بوده و خیلی حساس نیستند . قابلیت شستشو در این مبل ها وجود دارد و البته اگر شما از نوع چرم آن استفاده می کنید در تمیز کردن آن دست تان باز تر خواهد بود. این مبلمان از پلی اسایرن پر میشه چرا که پلی اسایرن ها به دلیل خاصیت اسفنجی که دارن به راحتی فرم میپذیرن و داخل مبل حرکت میکنن و موجب انعطاف پذیری بهتر مبل میشن، پارچه روی هپی چیر ها چرم مصنوعی درجه یکه شما میتونین با توجه به سلیقه تون از رنگ های مختلفی استفاده کنین. ساختار این مبل ها به گونه است که فرد در هنگام استفاده داخل آن فرو می رود و حالت لم به خود گرفته و شما می توانید به راحتی جلوی تلویزیون گذاشته و یا دسته بازی را روی آن با خیال راحت به دست بگیرید. هپی چیر نوعی صندلی شنی است که معمولاً از آن برای ریلکس کردن استفاده می شود. این یونولیتها نوعی فیبر از جنس پلاستیک هستند که از مواد اولیه درجه یک ساخته شدهاند. مبل شنی و صندلی هپی چیر تولید کننده اینتکس لند در مدلهای راحتی 1 نفره, 2 نفره ارزان قیمت با بهترین روکش پارچه، خزدار یا چرم مصنوعی و طبیعی است که داخل آن با یونولیت و گرانول توپی مخصوص دانه ای درجه یک پر می شود.

همان طور که گفته شد جنس رویی ان از چرم مصنوعی میباشد که مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پارگی دارد. جنس رویه این محصول از نوع چرم صنعتی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . با وزن سبک خود به راحتی توسط هر فردی قابلیت جابجایی را دارد تا مشکلی از این بابت نیز وجود نداشته باشد. وجود محفظه های کناری در این محصولات نیز باعث شده تا به راحتی بتوانید وسایل کوچک خود را در این بخش ها قرار دهید. دارا بودن یک عدد زیر پایی در کنار یک هپی چیر باعث می شود تا شما پس از قرار گیری بر روی محصول بتوانید در بهترین حالت ممکن پاهای خود را دراز کرده و بر روی این زیر پایی قرار دهید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالاها با بهره گیری از یک ساختار شیک و استاندارد طراحی و تولید شده است که همین نکته قطعا در خرید و انتخاب این محصولات بسیار اثرگذار است. اولین نکته در انتخاب یک هپی چیر ، نوع ساختار و چگونگی شکل گیری آن محصول است که همین نکته برای افراد مختلف می تواند بسیار اثرگذار بوده و با توجه به این مسئله خرید خود را انجام دهند. ​This ᠎post was c​re᠎at ed by G​SA​ Conte nt Gen er at᠎or D᠎emoversion᠎.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن