مسی بازگشت: اسپانیا لالیگا مجموعه به رزومه کاری در ماه ژوئن

بارسلونا اسپانیا—لیونل مسی بارسلونا و بقیه از لیگ اسپانیا می توانند رزومه بازی در ماه ژوئن پس از سه ماه انتظار

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

بارسلونا اسپانیا—لیونل مسی بارسلونا و بقیه از لیگ اسپانیا می توانند رزومه بازی در ماه ژوئن پس از سه ماه انتظار برای این بیماری همه گیر کوروناویروس فرو نشست.

نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز روز شنبه اعلام کرد که این کشور wildly محبوب لالیگا و حرفه ای دیگر مسابقات ورزشی را مجاز به رزومه از تاریخ 8 ژوئن ارائه اسپانیا نگه می دارد و آن شیوع کروناویروس در چک.

در حالی که ردیف بالا می توانید از این تاریخ است که یک شنبه آن گفت: در حال حاضر آن را می خواهد به راه اندازی مجدد در ژوئن 12, یک جمعه. معلوم نیست که این بازی ها برای اولین بار برگزار خواهد شد.

"البته بازی از سر گرفته خواهد تحت شرایط است که تضمین حداکثر امنیت سلامت برای تمام رقبای" سانچز گفت.

شده است وجود دارد هیچ بازی در ردیف بالا از مارس 12 با توجه به کروناویروس بحران است.

"ما بسیار خوشحالیم که با این تصمیم. این نتیجه از کار بزرگ از باشگاه های, بازیکنان, مربیان, CSD (اسپانیا sports authority), عوامل, و غیره" لیگ اسپانیا جمهور خاویر Tebas در توییتر نوشت. "اما ما نمی توانیم پایین گارد ما. این مهم است که به دنبال سلامتی و مقررات و اطمینان از این بیماری همه گیر نمی آیند."

بارسلونا در صدر جدول دو امتیاز بالاتر از رئال مادرید پس از 27 38 دور. مسی به تازگی گفت که او فکر می کند این وقفه می تواند "نهایت بهره ما است."

تیم به تازگی به بازگشت به آموزش در باشگاه امکانات اما با بازیکنان تمرین به صورت جداگانه. بازیکنان نیز تحت آزمایشات منظم برای coronavirus تصمیم گیری به ارمغان آورده است که انتقاد با توجه به کمبود آزمون میانگین شهروندان است.

در اوایل این ماه لیگ گفت: پنج بازیکن تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس و محبوس می شدند تا آنها را بهبود می یابند. همه آنها بدون علائم و دوره نقاهت بعد از بیماری با توجه به لیگ. آنها اجازه داده می شود به سر تمرین بعد از تست منفی در دو آزمون متوالی.

این وقفه به فصل مجبور چندین باشگاه از جمله بارسلونا به کاهش دستمزد بازیکنان به دلیل افت درآمد. بارسلونا اولین مسابقه برنامه ریزی شده است تا در مایورکا اما هنوز هیچ تاریخ تنظیم.

لیگ برتر فوتبال آلمان از سر گرفته و در هفته گذشته با تیم در استادیوم بدون فن.

مقامات اسپانیایی هنوز برای اعلام سلامت چه اقداماتی را در مکان و زمانی که بازی راه اندازی مجدد. اما قبل از لیگ اسپانیا متوقف شد وجود دارد طرح هایی را برای برگزاری بازی بدون طرفداران, به عنوان ویروس شروع به گسترش آن به اروپا است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

لیگ گفت: در مجموع ضرر و زیان برای به پایان رساندن فصل به دلیل همه گیر می تواند نزدیک به 1 میلیارد یورو (1.1 میلیارد دلار آمریکا). زیان اگر لیگ رزومه با مسابقات در خالی استادیوم خواهد بود در حدود 300 میلیون یورو است.

اسپانیا تایید کرده است بیش از 28 ، 000 مرگ و میر ناشی از COVID-19. سلامت وضعیت حال بهبود یافته است در هفته های اخیر به عنوان یک دولت سخت مستند است که بسته فروشگاه ها و نگهداری افراد در داخل خانه تا حد زیادی کاهش می یابد گسترش ویروس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن