Dear Abby: مرد بی میلی برای سرگرم کردن باعث می شود دختر مشکوک

عزیز ابی: من 43 و دوست پسر من است 40. او همیشه در خانه من, اما من می توانم هرگز به خود را به نشستن در اطراف و

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

عزیز ابی: من 43 و دوست پسر من است 40. او همیشه در خانه من, اما من می توانم هرگز به خود را به نشستن در اطراف و استراحت. زمانی که من در مورد آن ناراحت است و می خواهید به صحبت کردن با او در مورد آن او به من می گوید که چنین نیست در همه. من در هر زمان خوش آمدید. اما زمانی که من آن را نشان می دهد من همیشه روشن. من تلاش می شود خوش بینانه اما من بسیاری از افکار منفی در مورد این. باید چه کار کنم ؟ — نگهداری در آلاباما

عزیز نگه داشته: به نظر می رسد دوست پسر خود را راحت تر در محل خود از میزبانی شما در. چرا که می شود حدس و گمان است. شاید او تنبل است و نمی خواهند به حالت مستقیم برای مهمان. شاید او تمایلی به ارائه مواد غذایی و یا آشامیدنی شما ترجیح می دهید. آیا شما مطمئن هستید که او به تنهایی زندگی می کند و وجود ندارد یکی دیگر از مرغ نشسته در لانه خود را?

شما گفته اید که چه مدت شما شده اند با هم به عنوان یک زن و شوهر اما به نظر می رسد مثل او است در نظر گرفتن مزیت های. همچنین به نظر می رسد او بسیار نرم و صاف کردن در مورد انکار واقعیت وقتی که می آید به مهمان نوازی. مگر اینکه او می تواند به شما توضیح می دهد که چرا شما نمی توانید آمده بیش از افکار منفی خود را در مورد این ممکن است موجه باشد.

عزیز ابی: من یک نر در اوایل 20s خود را که بسیار کوچک اشتها. من غذا خوردن بخش های کوچک به طور منظم در طول روز است. در طول تعطیلات و مناسبت های دیگر, من در پدر و مادر از دوستان من یک مقدار زیادی و یا پدربزرگ و مادربزرگ من و یا دیگر اعضای خانواده " خانه. آنها فکر می کنم من باید معمولی رشد "پسر" اشتها و مصرف مقادیر زیادی از مواد غذایی در هر وعده غذایی. وقتی که من اصلا به تمیز کردن بشقاب من (و یا حتی نیمی از آنها از من بپرسید چه چیزی اشتباه است و یا اگر من آن را دوست ندارم. معمولا من بسیار از آن لذت بردم اما فقط نمی تواند پایان همه چیز. چگونه می توانم حرکت این شام بدون توهین به کسی را پخت و پز ؟ — سرعت راضی

عزیز راضی: اگر ممکن است آنچه شما باید انجام دهید این است که خدمت خود را در این بخش شما راحت غذا خوردن به جای اتلاف مواد غذایی است. اگر که ممکن است بی سر و صدا اشاره به میزبان خود که اگر چه شما را دوست دارم آنچه را که آنها آماده شدن شما در عادت غذا خوردن بخش های کوچک در طول روز و می خواهم آن را درک اگر آنها نمی, شما پایمال. این یک درخواست معقول و منطقی و نباید آن را توهین به هر کسی.

** ** **

عزیز ابی: من ازدواج کرده ام به همان زن 24 سال. ما وفادار بوده است از آنجایی که ما در زمان ما عهد و هرگز دلیل ولگرد. من نگاه خود را در طول سال و با خودم فکر کردم چقدر خوش شانس هستم که چنین باور نکردنی زن زیبا در کنار من. او همه چیز من همیشه می خواستم و بیشتر — هوشمند همدلی و سرگرم کننده و خروجی فرد در عشق با. او را نگه می دارد گرفتن بهتر به دنبال.

سوال من این است که بعد از این همه سال است که آن را غیر طبیعی برای من فقط می خواهم به نزدیکی او به بوی او را نگه دارید ؟ من واقعا نمی تواند نگه داشتن دست خود را. — HANDSY در نیومکزیکو

عزیز HANDSY: تا زمانی که همسر خود را احساس نمی کند تجاوز بر نیاز خود را به لمس او نه تنها طبیعی است دلخواهی. بسیاری از زنان نه تنها عشق به ستایش راه شما او را معامله بمثل کردن.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب