3M باز: دنی مک کارتی بود که غریب در TPC شهرهای دوقلو در شنبه

دنی مک کارتی پا بر روی جعبه توپ را روی گوه صبح روز شنبه در مجتمع پلاستیک طبرستان شهرهای دوقلو زد توپ خود را 25

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

دنی مک کارتی پا بر روی جعبه توپ را روی گوه صبح روز شنبه در مجتمع پلاستیک طبرستان شهرهای دوقلو زد توپ خود را 254 متری پایین سمت چپ fairway و بلافاصله شروع به راه رفتن.

همه توسط خود را.

در حالی که هر کس دیگری در 3M باز خود را صرف دور با حداقل یکی دیگر گلف باز و بیشترین بازی با دیگران مک کارتی بود که غریب در زمین گلف.

شده است که یک روند مشترک برای مک کارتی پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 ماه گذشته. در حالی که او همچنان به تست مثبت تا آخر هفته گذشته مک کارتی بود و اجازه بازگشت به بازی پس از 10 روز از انزوا در جریان PGA Tour سیاست ایمنی و بهداشت.

تنها نکته این بود مک کارتی یا تا به حال به توسط خود بازی و یا با دیگر گلف بازان است که متناسب با همان توضیحات. هریس انگلیسی و دیلن Frittelli تنها گلف بازان در تور است که سقوط به همان دسته که مک کارتی در حال حاضر. آنها همچنین به عنوان یک, پنج شنبه و جمعه در 3 متر باز است.

که گفت:, مک کارتی آغاز شده شنبه چند سکته مغزی در پشت هر دو زبان انگلیسی و Frittelli و در نتیجه تا به حال به بازی خود را.

مهم نیست.

حتی اگر وجود ندارد هر کسی هل دادن او در طول دور مک کارتی شات 7-تحت 64 به پایان رسید و شنبه بسته به مکان ششم در 11-تحت 207. او به خوبی در فاصله قابل توجه از مایکل تامپسون و Richy Werenski که برده برای رهبری در 15-تحت عنوان به یکشنبه.

"خوشبختانه من کاملا آماده چون من تا به حال آن را انجام داده در هفته گذشته, بنابراین من می دانستم که چه انتظار می رود در آینده به امروز" مک کارتی گفت: از بازی به تنهایی و فقط با خود caddie توسط سمت خود را."این خوب بود شاید اضافی 30 ثانیه بر روی یک زن و شوهر از عکس چون من می دانستم که من واقعا رفتن به پشت. فقط تا به حال یک روز سرگرم کننده در خارج وجود دارد. ما از دیدن عکس چیدن عکس ها و هدف قرار دادن آنها را."

مک کارتی و انگلیسی را با هم بازی یکشنبه به عنوان هر دو 11-تحت. Frittelli را مجبور به بازی به تنهایی.

"این بسیار عجیب و غریب وضعیت" مک کارتی گفت.

فارسی شده توسط خود را در یادبود مسابقات آخر هفته گذشته در اوهایو و اذعان کرد آن را دشوار برای رسیدن به یک ریتم به عنوان یک, به عنوان شما در حال انتظار در هر سوراخ برای این گروه پیش از شما را به پایان برساند. او می دانست که در آینده همتراز 5 18 سوراخ در روز شنبه که اگر او birdied او را وادار به بازی با مک کارتی در روز یکشنبه.

"این خوب گاهی اوقات برای تغذیه کردن شریک زندگی خود را شما در حال بازی با و برای حفظ همان سرعت بنابراین من خوشحال به بازی با دنی," English گفت. "من خوب رفقا و امیدوارم ما می توانیم چیزی نورد فردا."

به زبان انگلیسی گفت: باید به توسعه یک "اخوان" از انواع به تازگی بازی در هر دوره از مسابقات در همان گروه است. که گفت:, آنها هیجان زده به عقب بر گردیم به برخی از صورت ظاهر ،

"من حدس می زنم ما نزدیک به تست منفی اما شما فقط واقعا نمی دانم," English گفت. "امیدوارم آنها تغییر یک حکومت به جایی که ما می توانیم احساس طبیعی را در اینجا و در محل باشگاه وانجمن و physio, دیدن مربی و سپس احساس ما با بخشی از گروه دوباره."

GLUG, GLUG

اگر یک PGA Tour رویداد در حال رفتن به ویژگی های یک دسته از غرق شدن توپ گلف باید آن را یکی از بازی های برگزار شده در زمین 10,000 دریاچه ها.

و شده است که در مورد این هفته است.

PGA Tour گزارش داد که 248 عکس های یافت نوشیدنی از طریق دو دور اول این مسابقات که بالاترین تعداد در هر صورت این فصل از دو روز.

اکثر بازیکنان ماند خشک سهشنبه با تنها 30 عکس خیس شدن. این دریاچه در شماره 18 که به بازی می آید هر دو توپ را روی گوه و در هنگام نزدیک شدن به سبز ادعا 14 توپ در دور سوم به عنوان مخالف به 90 آن را بلعیده تا بیش از دو دور اول.

HOGE به روز رسانی

تنها گلف باز با یک اتصال محلی برای پیشبرد به تعطیلات آخر هفته دو بار مینه سوتا دولت تازه قهرمان تام Hoge, شات 1-تحت 70 روز شنبه. او 7 زیر برای این مسابقات از طریق 54 سوراخ خوب برای یک کراوات برای 33rd.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن