3M باز: Gophers آلوم Erik van Rooyen بازگشت به stomping زمینه به عنوان یکی از برترین گلف بازان

Erik van Rooyen شما نیست معمولی گیرنده ضامن معافیت. او در واقع یکی از بازیکنان بهتر در جهان او تنها نیست و در

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

Erik van Rooyen شما نیست معمولی گیرنده ضامن معافیت. او در واقع یکی از بازیکنان بهتر در جهان او تنها نیست و در عین حال باید خود را PGA Tour کارت. که می تواند تغییر به عنوان به زودی به عنوان این آخر هفته.

یک 29th, پایان محل و یا بهتر است در این هفته 3M باز در بلین را کسب Gophers آلوم ویژه موقت عضویت. نه این که او به آن نیاز دارد; او در حال حاضر به هفته آینده جهانی گلف قهرمانی رویداد در ممفیس دنیاست. و متعاقب آن PGA قهرمانی. Van Rooyen است که در حال حاضر در مسیر به درآمد خود را کارت به صورت تمام وقت در 2020-21 فصل PGA Tour.

آفریقای جنوبی در حال حاضر 43-رتبه بندی بازیکن در جهان است.

به همین دلیل van Rooyen فکر می کند این است که "کامل" زمان خود را به شبه بازگشت به خانه. مینه سوتا است که در آن او به مدرسه رفت و از آن جایی که همسر خود را از. Van Rooyen است که در واقع ماندن در قوانین خود این هفته است.

"و آنها فوق العاده, پس از آن آسان" van Rooyen گفت. "وجود دارد بدیهی است که حس comfortability اینجا بودن."

Van Rooyen بازی TPC شهرهای دوقلو "یک تن" بازگشت هنگامی که او در کالج در تو و ذکر آن خاطرات آمد "فلش به عقب." او دریافت کرده است "یک تن" از متون از مردم در اطراف منطقه گلف بازان همکار و حتی Gophers طرفداران از رفتن به این رویداد است.

"پس از آن واقعا خاص برای من به اینجا" van Rooyen گفت.

به خصوص در حال حاضر به عنوان 30 سال حرفه ای همچنان به صعود. Van Rooyen که caddie سابق Gophers هم تیمی الکس Gaugert را بازی کرده اند این رویداد در سال گذشته اما همزمان با ایرلندی باز کردن یک رویداد بزرگ در تور اروپایی. اما درآمد او PGA Tour کارت شده است هدف از van Rooyen را پس از او یک کودک بود. در حال حاضر آن را فقط حس می کند. او و همسرش در ایالات متحده زندگی و این جایی است که آنها می خواهند به منظور بالا بردن فرزندان خود را. و PGA Tour است که در آن بهترین بازیکنان در جهان به رقابت بپردازند. در این معنا این است که در آن van Rooyen تعلق دارد.

"من خودم را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در جهان است و من می خواهم برای رقابت در این سطح و این بدان معناست که من در اینجا بازی," او گفت:.

او ثابت او متعلق در آن پله. او ساخته شده 36-برش سوراخ در هر یک از چهار اصلی قهرمانی است که در آن او با بازی در آینده با دو بالا-20 پس از اتمام در باز و یک بالا 10 در PGA قهرمانی. او قرار داده شده سوم در جهان گلف قهرمانی مکزیک در اوایل این سال است.

اگر این مسابقات بزرگ شما می توانید تقریبا مداد van Rooyen در سمت بالای هیئت مدیره رهبر.

"من لذت بردن از این مناسبت بزرگ. نه این که این حوادث که ما در حال بازی در لحظه ای نیست اما شاید این تمایل وجود دارد که ساخت نسبت به آن حوادث به اوج که در آن زمان" van Rooyen گفت. "هدف هر هفته من توپ را روی گوه آن است که برای رفتن و برنده است که مسابقات گلف."

شاید او را برنده این یکی. پس از همه این که چرا او را در اینجا.

"همین دلیل است که ما به او معافیت اینجا. ... ما به او این معافیت به دلیل چگونه به خوبی او نقش" 3M باز, مدیر اجرایی, Hollis Cavner گفت. "من فکر می کنم او می تواند یک مرد که بیرون می آیند و انجام کاری خاص. او واقعا چیز دیگری است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن