بهترین قالیشویی لواسان

بهترین قالیشویی لواسان قالیشویی ملکه سال های زیادی است که خدمات خود را به ساکنان تهران ارائه می دهد. این

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1400

بهترین قالیشویی لواسان

بهترین قالیشویی لواسان

قالیشویی ملکه سال های زیادی است که خدمات خود را به ساکنان تهران ارائه می دهد. این خدمات علاوه بر داخل، در خارج از شهر تهران، یعنی شهرستان های پایتخت ارائه می شود تا عزیزانی که در مرکز استان سکونت ندارند، بتوانند از این خدمات استفاده کنند. امروز مفتخر هستیم که اعلام کنیم، شعبه های جدید قالیشویی ملکه در لواسان افتتاح شده اند.

با تاسیس این شعب، دسترسی هم وطنان این شهرستان هم مهیا شده است. این قالیشویی در مرکزیت شهرستان لواسان، یعنی درست در جایی مستقر شده که همگان به آن دسترسی داشته باشند. با ذکر سند و دلایلی می توانیم اعلام کنیم که قالیشویی ملکه، بهترین قالیشویی لواسان به شمار می رود. موفقیت های به دست آمده آن با گذشت چند سال از تاسیس قالیشویی، آن قدر پر اهمیت است که این عنوان را به خود نسبت بدهیم.

خدمات قالیشویی ملکه در لواسان:

شست و شوی فرش

اصلی ترین خدماتی که قالیشویی ملکه در تمامی شعبه ها، ارائه می دهد، شست و شوی انواع فرش است. شما می توانید شست وشوی فرش های ابریشم و تمام ابریشم ، فرش هایی با زمینه لاکی و کرم را به ما واگذار کنید. همچنین قالیشویی ملکه، شست وشوی انواع موکت و قالیچه، گلیم و فرش های بلژیکی و فانتزی شما را بر عهده می گیرد.

لازم به ذکر است، شست وشوی انواع این فرش ها با متد و شیوه خاصی انجام می شود. همه کارکنان و اعضای پرسنل قالیشویی ملکه، به این شیوه ها و متد ها مسلط هستند. به همین دلیل می توانند این کار را با بالاترین سطح کیفیت انجام و به شما تحویل دهند. به شما پیشنهاد می دهیم که شست وشوی فرش های دست بافت خود را نزد افراد با تجربه در این زمینه واگذار کنید.

رفوگری فرش به شیوه تخصصی:

رفوگری فرش صرفا به معنای ترمیم و تعمیر فرش های شما نیست ولی با توجه به اقداماتی که برای از بین بردن نواقص و آسیب ها صورت می گیرد، باعث می شود تا ما از این اقدامات، تحت عنوان رفوی فرش یادکنیم. این آسیب ها و نقص ها به دلایل گوناگونی در فرش های شما ایجاد می شوند. کارکنان قالیشویی ملکه در لواسان، علی رغم این که تعمیر فرش های شما را وظیفه خود می دانند، سعی می کنند با ارائه خدمات گوناگون در این حوزه، عنوان بهترین قالیشویی لواسان را حفظ کنند.

چرا باید قالیشویی ملکه را انتخاب کنیم؟

قالیشویی ملکه تمامی مجوز ها و مدارک لازم را از نهاد های مربوطه دارا می باشد. علاوه بر آن تمام خدمات آن تحت نظارت کارشناسان اتحادیه قرار می گیرد تا کاری خارج از چارچوب قانون انجام نشود. ضمن این که کار با رعایت تمام اصول فنی و ایمنی انجام می شود. لازم به ذکر است تمام کارکنان قالیشویی، مهارت و تخصص لازم را در زمینه ای که در آن فعالیت می کنند، دارا می باشند.

توجه داشته باشید که مهارت در کنار دانش فنی است که معنا پیدا می کند. تمام اعضای پرسنل قالیشویی، به دانش مرتبط دست پیدا کرده اند و کاری که انجام می دهند، کاری است که علم پشتیبان آن است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم اگر در شهرستان لواسان سکونت دارید، از خدمات قالیشویی ملکه که بهترین قالیشویی لواسان است، بهره مند شوید.

 

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن