WNBA لباس خواهد شاین ویژه در مورد خشونت علیه زنان

نیویورک—WNBA بازیکنان را از پوشیدن لباس برای آخر هفته باز فصل شامل اسامی زنان که فوت کرده اند به دلیل اتهام خش

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

نیویورک—WNBA بازیکنان را از پوشیدن لباس برای آخر هفته باز فصل شامل اسامی زنان که فوت کرده اند به دلیل اتهام خشونت پلیس و یا نژادی و خشونت — از جمله Breonna تیلور, ونسا Guillen و ساندرا مطلوب — زمانی که لیگ شروع می شود بازی در اواخر این ماه.

بازیکنان همچنین می پوشند warmup پیراهن که خواندن "Black Lives Matter" و "می گویند نام او" در پشت در طول فصل لیگ و اتحادیه بازیکنان روز دوشنبه اعلام کرد. همچنین عبارت "Black Lives Matter" خواهد بود برجسته برجسته در دادگاه ها که در آن تیم تمرین و بازی.

"ما فوق العاده افتخار WNBA بازیکنان که منجر به ادامه خود را الهام بخش صداها و اقدامات موثر در لیگ های اختصاصی مبارزه علیه نژادپرستی نظاممند و خشونت" WNBA کمیسر کتی Engelbert گفت. "کار با WNBPA و تیم های این لیگ با هدف برجسته کردن بازیکنان عدالت اجتماعی تلاش در طول سال 2020 نجومی و فراتر از آن. تغییرات سیستماتیک می تواند یک شبه رخ نمی دهد اما از آن است که ما مسئولیت مشترک به انجام همه چیز ما می تواند به بالا بردن سطح آگاهی و ترویج عدالت ما امیدواریم که برای دیدن در جامعه است."

نیوجرسی ایده برای اولین بار علنا مطرح شده توسط لاس وگاس مطلب به جلو فرشته McCoughtry.

لیگ و بازیکنان انجمن همچنین اعلام کرد که ایجاد یک پلت فرم جدید به نام جنبش عدالت و WNBA/WNBPA عدالت اجتماعی شورای. هدف شورا این است که فشار برای تغییر در مورد مسائل از جمله نژاد رای گیری حقوق جامعه وکالت و کنترل اسلحه.

WNBA بازیکنان Layshia Clarendon, Breanna استوارت یک'ja ویلسون سیدنی Colson Tierra Ruffin-پرات و Satou Sabally منجر خواهد شد و این شورا.

"عنوان بسیاری از WNBA بازیکنان گذشته و حال را گفت: و از همه مهمتر همواره نشان داده به همین دلیل شما می بینید ما درگیر و منجر به اتهام زمانی که می آید به حمایت اجتماعی است به دلیل آن است که در DNA ما" WNBPA جمهور Nneka Ogwumike گفت. "با 140-به علاوه صدای همه با هم برای اولین بار ما می تواند یک نیروی قدرتمند اتصال به خواهران ما در سراسر کشور و در سایر نقاط جهان است. و ممکن است همه ما می دانیم که در لیگ اظهار داشت: تعهد ما در این فصل و فراتر از آن — ارائه می دهد یک لحظه ای سرنوشت ساز در تاریخ ورزش."

چند بازیکن از جمله رنه مونتگمری و ناتاشا ابر در حال حاضر تصمیم گرفتند از فصل آینده وقت خود را صرف کار برای پیشبرد عدالت اجتماعی است.

تیم آغاز ورود دوشنبه در IMG آکادمی در فلوریدا به آماده شدن برای یک فصل است که کوتاه و محدود به یک محل واحد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. بازی در حال انتظار برای شروع تعطیلات آخر هفته ماه ژوئیه 24.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن