صدای دیگر: با سلام در کنگره این زمان به قید وثیقه ارائه دهندگان مراقبت از کودکان

شاید فقط شاید کنگره است در نهایت گرفتن جدی در مورد کمک به پدر و مادر بازگشت به کار.وجود دارد در حال رشد حمایت

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

شاید فقط شاید کنگره است در نهایت گرفتن جدی در مورد کمک به پدر و مادر بازگشت به کار.

وجود دارد در حال رشد حمایت هر دو حزب در میان قانونگذاران به صورت عمده و بسته امداد است که می تواند کمک به ارائه دهندگان مراقبت از کودکان ملاقات عظیم coronavirus-چالش های مربوط به آن مجبور شده اند برخی از مراکز به تعلیق عملیات و چپ دیگران به سختی حلق آویز در. مداوم همه گیر می تواند حدود 40 درصد از امکانات مراقبت از کودک به طور دائم بر اساس یک نظرسنجی از 5000 ارائه دهندگان. اگر آنها به پایین خواهد شد تا چشم انداز از پدر و مادر کار و اقتصاد — پدر و مادر با فرزندان کوچک را تشکیل می دهند تقریبا یک سوم از این کشور نیروی کار است.

مشکل اساسی این است که در محیط فعلی ارائه دهندگان مراقبت از کودکان از دست دادن پول در هر زمان که آنها برای باز کردن درهای خود را. برای کمک به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض و شامل شیوع امکانات محدود به 10 بچه ها در کلاس درس بدون توجه به سن پایین از 24 در کلاس های درس با کودکان بزرگتر است. به طور معمول ارائه دهندگان نیاز به 80 درصد از کرسی های خود را پر سود را, اما آنها در حال حاضر مورد نیاز به کار در 40 تا 60 درصد ظرفیت است.

آنها هنوز هم نیاز معلمان برای نظارت بر کسانی که در کلاس های کوچکتر. و آنها نیاز به مشاوران به همراهی کودکان به امکانات خود را به دلیل پدر و مادر نیاز به رها کردن بچه ها در خارج.

پس از آن وجود دارد هزینه های اضافه شده به مراکز مراقبت از کودکان امن تر از جمله ماسک های صورت, سپر, دستکش, دماسنج و تمیز کردن وسایل. و آنها نیاز به اسباب بازی بیشتر به خاطر بچه ها نمی توانید به اشتراک گذاری آنها را ندارد. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می شود مطابق با اصول بهداشتی اسباب بازی بلافاصله پس از یک کودک آن را در دهان او و یا عطسه یا سرفه در آن است. تمیز کردن رژیم به قدری شدید است اپراتورها ممکن است نیاز کارمندان اضافی فقط به نگه دارید تا.

و آنها نمی توانند برش گوشه ها در اقدامات ایمنی. در حالی که کودکان ممکن است به احتمال زیاد کمتر از پدر و مادر و معلمان برای توسعه بیماری شدید از coronavirus آنها هنوز هم می تواند آلوده و انتقال این ویروس به افراد دیگر. تگزاس لغو آن اورژانس قوانین ایمنی برای ارائه دهندگان مراقبت از کودکان در اواسط ماه ژوئن اما ابقاء اقدامات (از جمله درجه حرارت روزانه چک از کارکنان و فرزندان) پس از یک افزایش در COVID-19 موارد متصل به امکانات مراقبت از کودک.

بر خلاف K-12 آموزش عمومی مراقبت از کودکان در ایالات متحده تا حد زیادی خصوصی صنعت با اپراتورها است که با تکیه بر هزینه های پرداخت شده توسط مشتریان به شناور باقی می ماند. اگر پدر و مادر کار نمی کند و یا احساس نمی راحت فرستادن کودکان خود به مهد سپس این امکانات نمی تواند باز یا باز بماند.

نیاز به مراقبت از کودکان تنها به رشد کسب و کار بیشتر تماس کارکنان خود را به کار می کنند. به علاوه بیشتر K-12 مدرسه و محلات شروع سال جدید آنلاین — معنی پدر و مادر نمی خواهد که منبع حیاتی مراقبت از کودک. بسیاری از دانشگاه ها نیز به ارائه خدمات پس از برنامه های مدرسه است که می تواند سازمان دیده بان بچه ها تا 6 بعد از ظهر

پدر و مادر و کارفرمایان خود را — نیاز به مراقبت از کودکان و ارائه دهندگان نیاز به کمک دولت برای باز بماند و خدمت به ماموریت خود را. در عین حال تا کنون کنگره و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت انجام نداده اند تقریبا به اندازه کافی برای کمک به. هواپیمایی کردم $25 میلیارد دلار کمک مالی. کودک مراقبت کردم $3.5 میلیارد دلار است.

اما حداقل برخی از نمایندگان مجلس در حال گرفتن پیام. نزدیک به 100 آمریکا باید co-حمایت و مراقبت از کودکان ضروری است عمل می کند که می تواند 50 میلیارد دلار برای ارائه دهندگان مراقبت از کودکان در طول و پس از همه گیر. خانه رهبر اقلیت کوین مک کارتی (R-Bakersfield) نامیده می شود برای کمک به امکانات مراقبت از کودک در آینده همه گیر امداد لایحه و دو سناتور جمهوریخواه جونی ارنست از آیووا و کلی Loeffler از گرجستان را پیشنهاد کرده اند $25 میلیارد صندوق.

این یک نشانه امیدوار. مراقبت از کودک است که اغلب یک چاره اندیشی موقت برای ملت و رهبران سیاسی. اما برای خانواده های امن و با کیفیت بالا و مراقبت از کودک است که واقعا ضروری است.

— لس آنجلس تایمز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب