افزایش تعداد مبتلایان به کووید-19 حس سال 2020 را به پایان سال 2021 می رساند.

[ad_1] دانمارک تصمیم گرفت تئاترها، سالن‌های کنسرت، پارک‌های تفریحی و موزه‌ها را در پاسخ به موارد ویروسی ببندد

توسط NASERINEWS در 27 آذر 1400
[ad_1]

دانمارک تصمیم گرفت تئاترها، سالن‌های کنسرت، پارک‌های تفریحی و موزه‌ها را در پاسخ به موارد ویروسی ببندد.

نیویورک: مقامات آمریکایی روز جمعه درخواست‌ها را برای واکسینه کردن آمریکایی‌های واکسینه نشده در برابر نسخه جدید omicron افزایش دادند، نسخه‌ای که به رکورد تعداد عفونت‌ها در نیویورک کمک کرده است و تهدید می‌کند دومین فصل تعطیلات را در اروپا از بین ببرد.

اگرچه تقویم در شرف تغییر است، اما جمعه مفهوم واضحی از سال 2020 داشت: بازی های NFL به دلیل عفونت های COVID-19 به تعویق افتاده اند. نمایش کریسمس Rockettes برای این فصل لغو شده است. دولت‌های اروپایی محدودیت‌هایی را اعمال کردند که سفر را متوقف کرد و مسافران را در حالت پایین دراز کشیدن دید.

چیزهای زیادی درباره Omicron ناشناخته باقی مانده است، اما مقامات هشدار می دهند که به نظر می رسد قابل حمل تر از گزینه دلتا است، که در حال حاضر بر بیمارستان های سراسر جهان فشار وارد می کند. عدم اطمینان به تنهایی برای بسیاری از مردم کافی بود تا برنامه های خود را تغییر دهند.

در ایالات متحده، دولت جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن با تشدید هرگونه محدودیت مخالفت کرده است، اما همچنین سناریوهای وحشتناکی را برای افراد واکسینه نشده که در درخواست واکسن مردد هستند، ترسیم کرده است.

جف زینتز، هماهنگ‌کننده واکنش به ویروس کرونا در کاخ سفید روز جمعه گفت: «برای افرادی که واکسینه نشده‌اند، زمستان بیماری‌های جدی و مرگ را تماشا می‌کنید، برای خود، خانواده‌تان و بیمارستان‌ها ممکن است به زودی غرق شوید.» .

شهردار بیل دی بلازیو گفت که نسخه جدید در حال حاضر در نیویورک در حال اجرا است و موارد جدید در روز پنجشنبه به رکورد یک روزه بیش از 8300 رسیده است. اما آمارهای شهری نشان می‌دهد که بستری‌ها و مرگ‌های جدید - تا کنون - بسیار کمتر از اوج خود در بهار 2020 است، و حتی در جایی که در آن زمان در سال گذشته بود.

ویروس کرونا دوباره ورزش را در ایالات متحده متوقف کرده است. NFL روز جمعه اعلام کرد که سه بازی از آخر هفته برای هفته آینده به دلیل بیماری همه گیر به تعویق خواهد افتاد. لیگ مشخص نکرد که آیا این موارد از نوع omicron آمده است یا خیر.

رادیو سیتی راکتز چهار اجرای برنامه ریزی شده برای جمعه را به دلیل موارد آشکار کووید-19 در حال تولید لغو کرده است و برنامه های نمایش های آینده هنوز در حال ارزیابی است. برنامه محبوب تعطیلات معمولاً چهار برنامه در روز در ماه دسامبر در رادیو سیتی موزیک هال در منهتن دارد.

دکتر استنلی وایس، استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه راتگرز، با اشاره به تمایل به تعریف کامل واکسینه شده برای گنجاندن واکسن های تقویت کننده، گفت که کارکنان باید سریعتر پاسخ دهند.

ویس گفت: «همه از ما می‌خواهند که به این همه‌گیری پایان دهیم، اما برای عبور از آن، نمی‌توانیم واقعیت آنچه در حال رخ دادن است و آنچه لازم است را نادیده بگیریم.

دانمارک تصمیم گرفته است که تئاترها، سالن‌های کنسرت، پارک‌های تفریحی و موزه‌ها را در پاسخ به موارد ویروسی ببندد. در اسپانیا، دوستان و همکلاسی ها شام سنتی را در پایان سال لغو کردند.

اسکاتلند و ولز روز جمعه متعهد شدند میلیون‌ها پوند به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از شیوع اخیر بریتانیا کمک کنند، اقدامی که دولت نخست‌وزیر بوریس جانسون را وادار کرد تا همین کار را در بریتانیا انجام دهد.

ریشی سوناک، وزیر دارایی، با تاجرانی که خواستار حمایت بیشتر بودند، گفتگو کرد و مقامات دولتی "قفل پنهان" را محکوم کردند و مقامات دولتی از مردم خواستند تا حد امکان ارتباطات را بدون اجرای رسمی قوانین سختگیرانه از توقفگاه‌های گذشته کاهش دهند.

بریتانیا برای سه روز متوالی این هفته رکورد رکورد ابتلا را گزارش کرد که آخرین مورد در روز جمعه با بیش از 93000 مورد ثبت شده بود.

کسب‌وکارهای مختلف از ارائه‌دهندگان تعطیلات گرفته تا میخانه‌ها و تئاترها شاهد موجی از لغو فعالیت‌ها بوده‌اند، زیرا مشتریان تصمیم گرفته‌اند به جای خطر ابتلا به این بیماری و نادیده گرفتن جشن‌های خانوادگی، فعلاً از سرگرمی صرف نظر کنند.

حتی پانتوهای کریسمس بریتانیا - اجراهای محبوب و پر سر و صدا در تعطیلات - در معرض تهدید هستند. تئاتر کاونتری بلگراد در غرب انگلستان پس از اینکه مشتریان تصمیم گرفتند به اجراها نروند مجبور شد 180000 پوند (240000 دلار) از فروش بلیت را جبران کند. علاوه بر این، او مجبور شد 12 اجرای "زیبایی و هیولا" را لغو کند، زیرا آزمایش نیمی از بازیگران مثبت شد.

جوآنا رید، مدیر عامل این شرکت به بی‌بی‌سی گفت: «در اعتماد به نفس یک ضربه واقعی وجود دارد.

نیکولا استورجن، نخست وزیر اسکاتلند، روز جمعه گفت که کمک های مالی برای تجارت باید از سوی دولت مرکزی ارائه شود، زیرا این کشور قدرت وام گرفتن برای تامین میزان کمک های مورد نیاز را دارد.

استورجن در جریان یک جلسه توجیهی در ادینبورگ، پایتخت اسکاتلند، گفت: "کسب و کار در حال حاضر خونریزی دارد، هر 24 ساعت مهم است." "زمانی برای تلف کردن نیست."

صنعت گردشگری و گردشگری که قبلاً محاصره شده بود، به ویژه تحت تأثیر قرار گرفته است.

یورواستار که قطارها را در سراسر کانال انگلیسی اداره می‌کند، بلیت‌های فرانسه را روز جمعه قبل از اجرایی شدن قوانین جدید محدودکننده سفر به بریتانیا و بازگشت به بریتانیا فروخت. صف های طولانی در اطراف پارکینگ در یوروتونل که از طریق تونلی که رانندگان برای عبور از آب استفاده می کنند می چرخد.

مایکل اولری، مدیر عامل شرکت گاردین به گاردین گفت که رایان ایر در ابتدا انتظار داشت در ماه دسامبر حدود 11 میلیون مسافر جابه جا کند، اما این تعداد به 10 میلیون کاهش یافت. بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا نیز در ژانویه حدود 10 درصد از ظرفیت خود را کاهش خواهد داد.

آماندا ویلاک، 29 ساله، دانشجوی دانشگاه میشیگان، سفر به فرانسه با شریک زندگی خود را به دلیل افزایش موارد ابتلا لغو کرده است. اگرچه این پرش لزوماً به دلیل Omicron نیست، اما عدم اطمینان در مورد گزینه جدید و الزام جدید مبنی بر اینکه همه مسافران در ایالات متحده باید قبل از پرواز به ایالات متحده آزمایش منفی بدهند، او را نگران کرده است که این سفر بیشتر استرس زا باشد تا سرگرم کننده. . .

در عوض، او برای دیدن دوستان به منطقه انکوریج آلاسکا سفر کرد.

ویلوک که اهل آروادا، کلرادو است، می‌گوید: «تعطیلات با استرس زیاد احتمالاً تعطیلات خوبی نیست.

Advantage Travel Group که نماینده حدود 350 آژانس مسافرتی در بریتانیا است، گفت که این تجارت در اواسط دسامبر 40 درصد نسبت به ماه قبل کاهش یافته است. جولیا لو بوئسید، مدیرعامل این شرکت، گفت: این ارقام، از جمله پروازها، رزرو سفرهای دریایی و تعطیلات بسته، به رکود فعلی صنعت گردشگری اضافه می‌کنند که از زمان شروع همه‌گیری، تجارت را تا دو سوم کاهش داده است.

او گفت: «اعضای ما با مشتریانی سروکار دارند که اکنون واقعاً نگران سفر هستند. آنها واقعاً در مورد رزرو سال نو عصبی هستند زیرا می ترسند این خطر وجود داشته باشد که دولت واکنش های تند و تیز بیشتری داشته باشد.»

بسیاری در صنعت مسافرت و مهمان‌نوازی امیدوار بودند که بدترین وضعیت را پشت سر بگذارند، تقریباً دو سال در یک بیماری همه‌گیر که این صنایع را ویران کرد. آنها این فصل تعطیلات را فرصتی برای به دست آوردن برخی از چیزهایی که از دست داده بودند می دیدند - تا زمانی که Omicron خاکستر پرتاب کرد که یادآور روزهای اولیه بحران بود.

ریچارد استیونز معتقد است که پس از اعلام قوانین جدید و سختگیرانه تر سفر برای مردم بریتانیا، 4000 پوند (5300 دلار) در رزرو کلبه اسکی خود در کوه های آلپ فرانسه از دست داده است.

استیونز گفت که او اولین رزرو خود را زمانی از دست داد که یک مهمان زنگ زد و گفت که محدودیت ها به کسی اجازه نمی دهد بدون دلیل قانع کننده به فرانسه بیاید. "و دلیل قانع کننده شامل رفتن به تعطیلات نمی شود."

سرآشپز مشهور میشل روکس و دیگر رستوران‌داران سرمایه‌گذاری زیادی در بازسازی صندلی‌های خود انجام داده‌اند تا نگرانی‌های ایمنی را برآورده کنند - و امیدوارند از مزایای آن بهره ببرند.

رو، که مقصد رستورانی در لندن دارد، گفت: بازگشت به وضعیت عدم قطعیت بزرگ برای دومین کریسمس متوالی "مثل ضربه ای به شکم است."

خورخه ریرا، که یک رستوران سنتی اسپانیایی را در مرکز مادرید اداره می‌کند، گفت: مهم نیست که مقامات محدودیت‌های خاصی اعمال نکرده‌اند و حداکثر فقط توصیه‌هایی را صادر کرده‌اند.

ریرا گفت: "بیشتر مشتریان ما رفاه بستگان خود را بر بیرون رفتن برای یک شب سرگرم کننده با همکاران ترجیح می دهند."

مدیر گفت: تنها در هفته گذشته، حدود نیمی از صندلی های رزرو شده لغو شده است، گاهی اوقات در همان روز رویداد.

او گفت: "مردم دوباره از این ویروس می ترسند."

آخر

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب