خواهد NBA اجازه می دهد تا بازیکن را به زانو زدن در ایالات متحده سرود?

NBA دارای قدرت بازیکنان خود را به صحبت کردن و اجتماعی و نژادی و مسائل. اما لیگ اجازه دهد بازیکنان خود را به زا

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

NBA دارای قدرت بازیکنان خود را به صحبت کردن و اجتماعی و نژادی و مسائل. اما لیگ اجازه دهد بازیکنان خود را به زانو زدن در طول سرود ملی در اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و نابرابری ؟

"عنوان شده است مورد چند سال گذشته ما را در همکاری با بازیکنان در مورد مسائل مهم مثل این" NBA سخنگوی مایک باس گفت: ایالات متحده آمریکا امروز ،

NBA کتاب قانون آمده است که "بازیکنان و مربیان و مربیان باید ایستاده و خط در وقار استقرار در امتداد ناپاک خطوط" در هنگام سرود ملی که لیگ به تصویب رسید و در سال 1981. سابق NBA کمیسر دیوید استرن به حالت تعلیق در دنور ناگتس گارد محمود عبد رئوف برای یک بازی در سال 1996 پس از نشستن در طول سرود و تماس با پرچم آمریکا نماد ظلم و استبداد." NBA سپس اجازه ملا رئوف یک مسلمان برای ایستادن در نماز سکوت در طول سرود. حتی زمانی که سابق NFL quarterback khezri زانو طول این سرود در سال 2016 NBA کمیسر آدم نقره تأیید آن بازیکنان باید به دنبال لیگ قانون است.

در روزهای اخیر بازیکنان NBA ابراز نگرانی کرده اند بیش از اینکه از سر فصل کمک خواهد کرد و یا صدمه دیده است تلاش های خود را به آدرس نژادی و نابرابری. اما وجود دارد هیچ نشانه ای از بازیکنان NBA اتحادیه خواسته اند در این لیگ برای لغو این قانون است.

برای سه هفته گذشته NBA بازیکنان اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و نابرابری پس از یک افسر پلیس درک چوین کشته گزارشی جورج فلوید به عنوان سه نفر دیگر از افسران نگاه در مینیاپولیس. حتی NFL وارونه شده است البته در حمایت نمی Kaepernick را در تظاهرات مسالمت آمیز

"من نمی بینم که چگونه در لیگ نگه می دارد بان کی مون گفت:" دیوید لئونارد یک استاد در دانشگاه می آموزد که کلاس ها در سیاست های ورزشی و نویسنده کتاب "پس از Artest: NBA و حمله به سیاهی."

"بان کی مون predates Kaepernick اعتراض. اما این ممنوعیت را در خود و اتصال به درمان از محمود Abdul Rauf صحبت می کند به سابقه محدود و خاموش کردن سیاه و صداها و اعتراضات. متناسب با آن به یک بزرگتر تاریخ NBA که مایل به فروش یک لیگ که در آن مسابقه و سیاهی دیده نمی شد."

NBA نیست بازیکنان را تشویق به صحبت کردن و اجتماعی و نژادی و مسائل در طول 1980s. شیکاگو بولز افسانه Michael Jordan infamously کاهش یافته و به حمایت از حزب دموکرات هاروی گانت که سیاه است و فرار برای سنا در سال 1990 برابر وقت جمهوری خواه جسی هلمز بود که قاطعانه مخالف های مختلف حقوق مدنی طرح. پس از نزاع و جدال کاخ در سال 2004 استرن بازیکنان مورد نیاز برای فصل "کسب و کار گاه به گاه لباس" لباس کد سابق رزمندگان طلایی امور خارجه گارد جیسون ریچاردسون در نظر گرفته شود "نوع نژادپرستانه" پس حجاب ممنوع شل لباس و طلا و جواهر.

اتفاقا این قانون منجر به بازیکنان NBA با پوشیدن لباس های رنگارنگ و لباس طراحی شده در طول پس از بازی مصاحبه. همان کسانی که بازیکنان را تبدیل به جسارت به آدرس مسائل نژادی. گرمای میامی عینک hoodie در یک تیم عکس در طول فصل 2012-13 در اعتراض به یک فرد سفید (جورج زیمرمن) قتل گزارشی مردی که با پوشیدن گرمکن (Trayvon Martin). در فصل بعد لیگ را بالا مشخصات بازیکنان عینک "من نمی توانم نفس بکشم" پیراهن در دوران قبل-بازی یو پی اس گرم یک هفته پس از یک هیئت منصفه کاهش یافته است به دادستانهای یک افسر پلیس که در حال خفه شدن اریک گارنر گزارشی ، در 2014 ESPY awards, LeBron James, Dwyane Wade, کارملو آنتونی و Chris Paul به نام برای اجرای قانون برای جلوگیری از کشتار غیر مسلح بودند. برای چهار سال گذشته بازیکنان NBA اغلب مورد انتقاد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به صورت او نواخته تفرقه و بلاغت و برای انتقاد از بازیکنان NFL که زانو در هنگام سرود ملی.

"من فکر نمی کنم NBA خواهد مسابقه که گفت:" الکس منینگ, استادیار جامعه شناسی در همیلتون کالج. "آن ارزشمند است. من نمی خواهم به کاهش حرکات نمادین. آنها خیلی مهم است. ما می توانید ببینید که با Kaepernick. حتی با واکنش ژست زندگی کرده است و شده است یک بخشی از آنچه که ما در حال حاضر شاهد هستیم. این بسیار مهم است. آن را نیز عادی است که دو و میدانی حذف نمی شوند از ضد نژادپرستانه مبارزه است."

با وجود افزایش outspokenness در نابرابری نژادی, بدون بازیکنان NBA را علنا مورد سوال در سال های اخیر چرا لیگ است نه لغو آن سرود ملی موضع. جیمز گفت: دو سال پیش "صدای من قوی تر از زانو من." در حالی که برخی از NBA تیم های قفل شده اند اسلحه در طول سرود ملی آنها نیز برگزار می شود رویدادی دعوت از اجرای قانون محلی و جوانان امیدوار به جرقه سازنده.

"سرود ملی است که فقط یکی از تاکتیک های. این تنها تاکتیک NBA می تواند با استفاده از" گفت: گیاه Ruffin یک دانشیار دانشکده مطالعات آفریقایی آمریکایی در دانشگاه سیراکوس. "این مشکل با NFL. NFL به نظر می رسد تنها تاکتیک آنها این است که به زانو افتاده. NBA می توانید در انواع جهات مختلف است."

لیگ گرفته جهات مختلف پس از فلوید را کشتن:

  • جیمز تاسیس "بیش از یک رای" یک سازمان ایجاد شده برای مبارزه با سرکوب رای دهندگان در جامعه است. هیئت مدیره ویژگی های فعلی بازیکنان NBA (Draymond سبز, Eric Bledsoe, Trae جوان آلوین Kamara, udonis haslem Haslem) سابق بازیکنان NBA (Stephen Jackson Jalen رز کندریک پرکینز سام Perkins) و WNBA بازیکنان (Chiney Ogwumike Skylar Diggins-اسمیت).
  • یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان NBA شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز از جمله با مینه سوتا (Karl-آنتونی شهرهای d'angelo Russell, Josh Okogie) آتلانتا (Trae جوان), بوستون (Jaylen قهوه ای) فیلادلفیا (توبیاس هریس) ایندیانا (مالکوم Brogdon) لس آنجلس لیکرز (دنی سبز) هوستون (راسل وستبروک) و نیویورک (دنیس اسمیت جونیور). برخی از بازیکنان سابق NBA شرکت کرده اند بیش از حد از جمله استفان جکسون Metta World Peace, Caron Butler و رویس سفید.
  • لیکرز luminary Kareem Abdul-Jabbar و رپتورز جمهور بسکتبال عملیات Masai Ujiri را می گذراند, op-eds.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در طول ESPN "بازگشت به ورزش" پانل در دوشنبه نقره ای پیشنهاد تیم ممکن را مهمان سخنرانان به بحث در مورد پلیس اصلاحات پس از فصل رزومه جولای 30 در شبکه و سایت نزدیک به اورلاندو ،

"اگر NBA در حال رفتن به می گویند آن را به طور کامل جشن تظاهرات و این جنبش آن را به آغوش آن را در همه اشکال آن" لئونارد گفت. "NBA پاسخ در گذشته شده است به منظور تسهیل بحث و گفتگو بین پلیس و جوانان به عنوان اگر مسائل مورد سوء تفاهم به عنوان مخالف به قدرت و خشونت و مسائل سیستمیک. بنابراین NBA در حال رفتن به نیاز به تشخیص khezri و دیگران در NFL بودند در اعتراض به خشونت های پلیس و نه پرچم و یا نظامی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن