"بله ما وجود داشته باشد': سیاه و سفید طرفداران چشم نسکار کار به تنوع

کوین جانسون شد شیفته با نسکار به عنوان یک بچه از طریق کلیپ بر روی "دنیای گسترده ای از ورزش" دهه قبل از میلیارد

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

کوین جانسون شد شیفته با نسکار به عنوان یک بچه از طریق کلیپ بر روی "دنیای گسترده ای از ورزش" دهه قبل از میلیارد دلار معاملات هنگام پخش مسابقه اتومبیل رانی مشترک گرانبها هوا با بشکه پریدن و تخریب دربی.

مطرح شده در جنوب برانکس جانسون در نظر گرفته خود را "گنجه نسکار فن" بدون یک دوست یا عضو خانواده که واقعا مشترک مورد علاقه خود را در ابتلا به آخرین مسابقه.

"همانطور که شما می توانید تصور کنید که" جانسون گفت: "وجود دارد فقط به سادگی نمی شد بسیاری از مردم پذیرای این ورزش داده شده و تاریخ آن است."

جانسون به یاد می آورد ماندن در معبد خود دانشگاه خوابگاه در طول عظیم بلیزارد که wreaked ویران کردن در سواحل شرق در سال 1979 به تماشای دیتونا 500, پخش زنده را در تمامیت آن برای اولین بار. هم اتاقی او گیر کرده بود در جای دیگر به دلیل آب و هوا ترک جانسون به تنهایی با تلویزیون ،

"هیچ کس نمی دانست" جانسون گفت:. "به عنوان یک فرد در یک منطقه شهری آن را قابل قبول است. من واقعا در خارج وجود دارد. اما عشق که در ادامه به این روز."

61 سال جانسون که بازنشسته شد به میامی, سهام اشتیاق خود را برای این ورزش با طرفداران نسکار گروه در Facebook. گروه زیستی می گوید: "بله ما وجود داشته باشد."

طرفداران به اشتراک گذاری مورد علاقه مسابقه خاطرات عکس خود را از آلبوم و بله داستان از لحاظ تاریخی رابطه مضطرب نسکار با جامعه سیاه و سفید.

جانسون بوده است به نام نژادپرستانه و تهمت ها در این مسیر احساس تهوع در نزد مؤتلفه پرچم و اغلب تعجب اگر خوب ol'-پسر جنوبی نگرش چشمانداز در ورزش تا به حال محو شدن است.

کاتالیزور برای تغییر فرا رسیده است که ایالات متحده با مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس مینیاپولیس. چندی پس از آن راننده بابا والاس هل نسکار به سمت عقب افتاده قدم از ممنوعیت مؤتلفه پرچم برای دهه تکان دادن, نایلون, نماد به سیاه پوستان است که آنها نه خوش آمدید در نسکار ملت است.

فکر رو پرچم و پتانسیل الکل سوخت خشم خود از مدافعان سرسخت نگه داشته است بسیاری از سیاه و سفید طرفداران دور ساخته شده و آنهایی که می آیند به تماشای گام خود را. جانسون گفت: ممنوعیت پرچم را نسکار "بیشتر دعوت میکند."

"ما نیاز به دریافت بیشتر مردم تشویق بیشتر مردم از رنگ در می آیند و لذت بردن از آنچه که می رود در اطراف آخر هفته مسابقه" اضافه شده براد Daugherty, تنها, سیاه, مالک تیم در نسکار.

با توجه به نسکار, آخرین جمعیتی نشان می دهد که اکثریت سفید پایه فن — 75 درصد — اما چند فرهنگی تکه از 25 درصد صعود کرده است از 20 درصد در سال 2011. سیاه طرفداران را تشکیل می دهند و نه درصد از کل.

دید از طرفداران صف در برابر آلاباما حصار برای تشویق والاس یک روز پس از طناب دار بود که در غرفه بود یک لحظه دلگرم کننده برای نسکار. اما بدست آوردن اعتماد از نسل جدیدی از طرفداران فراتر از "اگر شما ممنوعیت آن آنها خواهد آمد." نسکار و آهنگ های خود نیاز جسورانه تلاش در بلیط و برنامه های توسعه اجتماعی بسیار در راه بیس بال, NHL و NBA جشن غرور یا قومی با مضمون شب.

اقلیت ممکن است لزوما تبدیل غالب جمعیتی برای سهام ماشین سری, اما آنها قطعا می تواند گرفتن سهم بیشتری از بازار است.

"من فکر می کنم این چالش برای نسکار این است که آنها صرف مقدار زیادی از زمان و پول در طول سال ایجاد یک نام تجاری خاص است که بر محور مؤتلفه پرچم تکان دادن های جنوبی سفید مردمی به عنوان بازار هدف خود را و تراز خود را با شرکای کسب و کار و سیاستمداران نیز در بر داشت تقارن با این جمعیتی گروه گفت:" جاشوا نیومن یک ایالت فلوریدا استاد دانشگاه و نویسنده کتاب "ورزش منظره نسکار ملت: مصرف و فرهنگی سیاست نئولیبرالیسم."

"این به خوبی کار می کرد برای ایجاد یک بسیار خاص نسکار فرهنگ عینک افراد مشهور سیاستمداران نظامی پلها محافظه کار نماد, سفید راننده صف — اما نه همیشه — grandstands و پر عمدتا سفید مصرف کننده طرفداران" نیومن گفت. "آن منحصر به فرد در آمریکای شمالی ورزش چشم انداز برای آن نژادی همگن و تلفظ وابستگی با یک حزب سیاسی."

اما سیاست فرهنگی می تواند تغییر و نسکار رونق کم رنگ شده است. به نیومن که به معنی نسکار محدود آن رشد بالقوه و در حال حاضر باید یک راه حل پیدا کنید.

می تواند والاس که به پایان رسید دوم در سال 2018 دیتونا 500 تعامل با طرفداران جدید اگر او برنده پرچم شطرنجی یا دو رانندگی برای یک کمبود بودجه روبرو تیم ؟ خواهد یک تنوع برنامه ای است که بیشتر رانندگان در جام سری — که در آن والاس تنها سیاه راننده — گسترش قرار گرفتن در معرض و ایجاد طرفداران از همه جنس اقوام و پیشینه?

نسکار کار کرده است و در ایجاد آگاهی در میان چند فرهنگی مخاطبان برای سال, از جمله لاتین-تلاش های متمرکز در خودکار باشگاه جاده سریع السیر در کالیفرنیا است. در سال گذشته نسکار و شهری اتاق بازرگانی در لاس وگاس همکاری با جوانان محلی گروه را به یک گروه از کودکان به مسابقه در لاس وگاس موتور جاده سریع السیر. درایو برای تنوع برنامه تاریخ به سال 2004 و جداگانه تلاش برای کار با کلید اقلیت های کسب و کار و رهبران جامعه آغاز شده و سه سال بعد.

"اگر مردم در ورزش و دیدن ستاره های این ورزش هستند نماینده از گروه های مختلف, من فکر می کنم آن را فقط یک گام به سوی ساخت این ورزش احساس بیشتر به مخاطبان بزرگتر از مردمی" رانندگی برای تنوع مدیر Jusan همیلتون گفت. "اگر مردم در ورزش و احساس می کنید که آن را باز کنید که به نوبه خود کمک خواهد کرد که بیشتر مردمی علاقه مند می شود در آینده به این ورزش است."

چند سیاه رانندگان که قبل از والاس شنیده ام که اميد تنها به اغلب تا پایان دلسرد در ساییده شده پیوند بین نسکار و اقلیت ها ،

"آن زمان برای تحقق بخشیدن به آن را به یک روز جدید" گفت: لایحه Lester ساخته شده است که 145 حرفه ای نسکار شروع می شود از 1999-2006. "همه رانندگان ماشین مسابقه اتفاق می افتد به سفید است. مردم وجود دارد از رنگ. زنان وجود دارد خارج وجود دارد که می خواهند برای مسابقه."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

لستر گفت: او معتقد است نسکار جمهور استیو فلپس که قطره قطره گفت: والاس در مورد طناب دار در گاراژ و کهنه کار اجرایی براندون تامپسون می تواند موجب فرهنگ ملموس تغییر در این ورزش است.

"وجود دارد تمایل به گوش دادن و تعامل است که نسکار است که من باور نمی کنم آنها صادقانه مورد قبلا" لستر گفت.

هنوز والاس یکی از تنها تعداد انگشت شماری از غیر سفید رانندگان است. دنیل سوارز مکزیکی است و Aric Almirola است از کوبایی تبار. Kyle Larson که نیمی آسیایی اخراج شد در ماه آوریل برای استفاده از نژادی لکه دار کردن.

نسکار ملاقات کرد در این ماه با کشیش گرگ Drumwright که سازمان اعضای خود را از وزارت به سفر به آلاباما به پشتیبانی والاس. Drumwright گفت که او و گروه خود را برنامه ریزی برای حضور در رقابت های دیگر, هم, و او نوشته شده یک سری از تشویق فعل و انفعالات در خوراک توییتر خود از همه ستاره مسابقه در بریستول در روز چهارشنبه.

"ما نمی خواهیم پنجره پانسمان" Drumwright گفت. "این یک گفتگوی ملی."

Toni ادیسون شوهر و سه فرزند از نیوآرک, دلاور, هرگز با حضور در مسابقه نسکار است. آنها رانندگی توسط داور بین المللی جاده سریع السیر نژاد تعطیلات آخر هفته و گرفتن یک نگاه اجمالی از کارناوال-نوع جو در مسیر و تعجب اگر آنها می خواهم احساس استقبال می شود.

"این برای تلفن های موبایل مانند چیزی است که ما علاقه مند می شود در" ادیسون گفت. "اما من حدس می زنم نمی تواند پوشیدن سیاه و سفید زندگی می کنند ماده پیراهن یا من باراک اوباما پیراهن به آن است. من (دالاس) کابوی فن. این نوع مانند یک کابوی فن رفتن نیست به عقاب ورزشگاه حداقل نه با تمام کاوبوی دنده."

او را تبدیل به یکی از والاس جدیدترین طرفداران ("من حتی نمی دانند که وجود دارد یک راننده نسکار") و تماشای او را با کف دست زدن دست با طرفداران در آلاباما اما اذعان کرد "ترس ممکن است نگه دارید مرا دور از آن است."

"برداشت من از این است که آنها اغلب مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان مؤتلفه پرچم حامیان" 51 ساله ادیسون گفت. "من نمی دانم که چگونه راحت من احساس اتصالات در."

او می تواند صحبت به طرفداران مانند جانسون که در حالی که صدمه دیده با تهمت به طور کلی باید زمان زیادی را در روز مسابقه و می خواهید همه طرفداران به رسم همان لذت بردن از این ورزش او را برای بیش از 40 سال است.

یک حافظه افزایش می یابد در مورد بقیه: جانسون و همسرش, جولی, حضور یک ملاقات و خوش آمد می گوید در آتلانتا موتور جاده سریع السیر با مشاهير راننده تونی استوارت در اواسط 2000s. زن و شوهر بودند ملتهب حامیان دود که خواسته یک گروه از طرفداران در یک مجموعه اگر آنها تا به حال هر گونه سوال برای او.

جولی شدت از عقب و گفت استوارت "به عنوان احتمالا شما فقط سیاه زن فن من واقعا یک سوال, من فقط می خواهم در آغوش بگیرند."

استوارت لبخند زد و او را دعوت کرد تا او را برای یک آغوش بزرگ و بعد از آن فرستاده شده بیش از چندین امضا عکس.

این نوع از لحظه ای است که می تواند یک فن برای همیشه — از هر قدم از زندگی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن