با الهام از چت با Kaepernick, NHL, بازیکنان تیم به فشار برای تنوع در هاکی

بازیکنان از رنگ از NHL باید با تشکیل یک گروه جدید برای مقابله با لیگ چالش با تنوع و شمول است.اعضای گروه هاکی ت

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

بازیکنان از رنگ از NHL باید با تشکیل یک گروه جدید برای مقابله با لیگ چالش با تنوع و شمول است.

اعضای گروه هاکی تنوع داد گفت: آنها با الهام از khezri, NFL quarterback که زانو در هنگام پخش سرود ملی در اعتراض به بی عدالتی اجتماعی در برابر آفریقایی-آمریکایی است. آنها به او صحبت کرد و توصیه نمایندگان داد.

دو تن از رهبران آن — Akim Aliu سابق NHL بازیکن و Evander کین یک San Jose Sharks جلو گفت: این گروه از هفت بازیکن خواهد عمل مستقل از لیگ را امتحان کنید تا بازی بیشتر socioeconomically فراگیر و به عنوان Kane قرار داده و آن را "ریشه کن کردن نژادپرستی و عدم تحمل در هاکی" از طریق توسعه جامعه و جوانان تعامل.

"آن وقت ما هفت تا را با هم دریافت کنید و سعی کنید برای قرار دادن سر ما با هم در مورد نحوه امتحان کنید و ایجاد ترویج و تولید تغییر واقعی زمانی که می آید به نژادپرستی در ورزش ما و نژاد پرستی در جامعه نیز گفت:" کین که سیاه و سفید است.

اگر چه این گروه را به کار گیرند به طور جداگانه از NHL, کیم دیویس لیگ معاون اجرایی رئیس جمهور برای تاثیر اجتماعی ابراز امیدواری کرد که این امر همکاری در آینده است.

"ما در حال حمایت از تمام تلاش های که در نظر گرفته شده برای پیشبرد نقش ورزش در جامعه," دیویس گفت: در یک ایمیل. "ما امیدوار هستیم که این اتحاد را همکاری با ما NHL ساختار شورا و کمیته ها — به خصوص بازیکنان کمیته ورود — به ایده ها برای تغییر."

دیگر بازیکنان پیوستن به Aliu و کین در حال مینه سوتا وحشی defenceman Mathew Dumba Detroit Red Wings defenceman ترور دیلی; Buffalo Sabres به جلو Wayne Simmonds به جلو کریس استوارت (در حال حاضر بازی در AHL) و بازنشسته جناح Joel بخش است.

این پروژه شروع می شود در طول یک فرهنگی حساب در این ورزش است.

همین گیلاس محبوب تلویزیون کانادا مفسر اخراج شد در ماه نوامبر برای ساخت بیگانه دیدگاه در "شب هاکی در کانادا است." پس از سر مربی افرا برگها مایک Babcock اخراج شد در ماه دسامبر او متهم شد, متوحش کننده و قلدری توسط چندین سابق بازیکنان.

روز پس از Babcock را شلیک Aliu توییتی که لایحه پیترز مربی در افراد زیر سن قانونی به کارگردانی نژادی تهمت را به سوی او. پیترز که در آن بود سرمربی Calgary Flames استعفا داد و پس از اتهامات. در یک مقاله برای بازیکنان تریبون Aliu رفت به جزئیات در مورد تجارب خود را با متوحش کننده و نژادی رانده قلدری در کودکان زیر سن قانونی.

"ما می دانیم که مهم و قابل توجه به کار انجام می شود باقی مانده در سطح NHL و در سراسر هاکی به اطمینان حاصل شود که بازی ما زندگی می کند تا به آرمان هایی که واقعا ضروری به آن" لیگ گفت: در بیانیه ای در پاسخ به Aliu مقاله.

در ماه ژانویه یک defenceman در توسعه, لیگ, Brandon منینگ به حالت تعلیق در آمد برای استفاده از نژادی لکه دار کردن در طول بازی. سه ماه بعد در نیویورک رنجرز چشم انداز, K'Andre میلر قرار گرفت به نژادپرست تهمت در طول یک زوم تماس با طرفداران. در اوایل ماه مه NHL عموم مواخذه واشنگتن پایتخت به جلو برندان Lewisburg و Florida Panthers چشم انداز جک Rodewald برای نژادپرستانه و misogynistic نظرات خود را در حساب های رسانه های اجتماعی.

گزیدگی توسط این و دیگر حوادث, NHL تلاش برای ترویج تنوع فرهنگی در سال های اخیر اما تعدادی از بازیکنان باقی مانده است نسبتا کوچک است. اولین بازیکن سیاه و سفید در NHL ویلی O'Ree نیست نگاهی یخ تا 1957 و پس از آن تنها در حدود 100 سیاه و بازیکنان باید لباس پوشیدن برای یک بازی در لیگ. حداقل 30 بازیکن را در تیم از فصل 2016-17 زمانی که یک رکورد چهار نفر بودند به نام all-stars. هنوز هم تنها تعداد انگشت شماری از کاپیتان تیم شده اند و هیچ سر سیاه مربیان در NHL.

هدف عمده از هاکی تنوع داد خواهد بود مشاوره دادن به بازیکنان جوان که اعضای گروه های اقلیت یک فرصت برای یادگیری از امثال کین و Aliu.

"ما احساس می کنیم که ما می تواند یک خروجی برای اقلیت بازیکنان تمام راه را به جوانان هاکی آینده از طریق junior صفوف و آینده را به نرم افزار با هر گونه مسائل که ممکن است رفتن را از طریق چه که مربوط به نژاد یا هر چیز دیگری" کین گفت.

"من فکر می کنم داشتن یک گروه مثل ما به تکیه بر تجربه مشاوره و افکار یا ایده های مختلف را توانمند سازی آنها است."

Aliu و کین گفت: آنها احساس جسارت پس از صحبت با Kaepernick.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این ما را قادر به واقعا احساس می کنم حتی به شدت بیشتر از ما در اصل در مورد آنچه ما انجام می دهیم" کین گفت. "آن را ارزشمند تماس بگیرید که ما تا به حال با او."

Kaepernick کاهش یافته است به نظر.

"ما ماموریت و هدف شما این است به بازی به عنوان متنوع و فراگیر به عنوان امکان پذیر است" Aliu گفت. "آن چنان که کسی از هر نوع پس زمینه که آیا آن را مقرون به صرفه نژاد و جنسیت می شود به احساس موجود در بازی ما و احساس آنها می خواستند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب