2 افسران مظنون کشته در تگزاس شهر مرزی تیراندازی - شنبه, 11 Jul 2020 PST

MCALLEN, وابسته به تکزاس — دو افسر پلیس به ضرب گلوله کشته شدند و کشته شدند و چهار مظنون که بعدها به ضرب گلوله

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

MCALLEN, وابسته به تکزاس — دو افسر پلیس به ضرب گلوله کشته شدند و کشته شدند و چهار مظنون که بعدها به ضرب گلوله خود را در جنوب تگزاس مرز شهر پس از پاسخ به یک اختلال داخلی تماس, مقامات گفت.

McAllen رئیس پلیس ویکتور رودریگز شناسایی مقتول به عنوان افسران Edelmiro Garza, 45 و اسماعیل چاوز 39. Garza یک افسر با اداره پلیس برای بیش از هشت سال در حالی که چاوز تا به حال بیش از دو سال تجربه.

"ما از دست داده اند دو شجاع خدمتگزاران مردم که به دنبال تنها برای حفظ صلح در شهر ما" رودریگز مشخصه پریشان گفت: (McAllen) نظارت بر.

ماموران در اولین ملاقات با دو نفر که در گزارش ضرب و جرح قرار گرفت که در داخل نزدیکی یک خانه در جنوب شهر حدود 3:30 p. m. روز شنبه, رودریگز گفت. اما ادعا تیرانداز که پلیس شناسایی به عنوان 23 ساله Audon ایگنکیو کرمان افتتاح شد آتش سوزی در هنگام ماموران اقدام به ورود به صفحه اصلی.

"آنها کار خود را انجام. این چیزی است که آنها قرار است انجام دهد. فرد مظنون حادثه ملاقات افسران ما در درب و شات در هر دو افسران" رودریگز گفت. "هر دو افسران دچار زخم مهلک آنها هر دو در گذشت به عنوان یک نتیجه. افسران هرگز شانس به گمان حمله آنها بسیار کمتر از مرگ است."

کالیفرنیا به ضرب گلوله کشته و خودش را در مدت کوتاهی پس از باز کردن آتش بر روی افسران رودریگز گفت که مظنون پنهان در پشت یک وسیله نقلیه پس از دیگر افسران در پاسخ به این صحنه. کاماریلو تا به حال چند اجرا فهم با پلیس آغاز و در سال 2016 به دستگیری اخیر او در ماه گذشته در حمله به اتهامات با توجه به سوابق عمومی است.

جزئیات بیشتر در اطراف اختلال داخلی Garza و چاوز در پاسخ به نمی شد بلافاصله شناخته شده است. رودریگز گفت که این حمله اتفاق افتاده است به طور ناگهانی و همکار پلیس نمی یاد از افسران' مرگ تا ورود به منطقه لحظه بعد.

رودریگز گفت که او انتظار ندارد گروه خود را به بیش از مرگ و میر ناشی از افسران همکار خود در هر زمان به زودی.

"چند روز آینده برای ما در حال حرکت رو به جلو نیز خواهد بود بسیار دشوار است برای خودمان در این بخش و در شهر McAllen اما قدرت ما خواهد شد ما از طریق" رئیس گفت. "ما جمع آوری قدرت ما از ما افسران پلیس و ما جمع آوری نقاط قوت ما از همکاران ما به عنوان شما در اینجا می توانید ببینید."

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت که صحبت با رودریگز ارائه شده حمایت کامل از دولت و حمایت خود را از طریق رسانه های اجتماعی.

"دو نفر از ما بهترین بودند در حین انجام وظیفه در حالی که کار برای حفاظت از ساکنان در جامعه خود" ابوت در توییتر نوشت. "ما متحد به #BackTheBlue."

سرهنگ کریستوفر Olivarez سخنگوی وزارت امنیت عمومی تگزاس گفت: DPS بود در میان سازمان های کمک McAllen پلیس در روز شنبه.

Olivarez گفت DPS ارسال سربازان به ایمن سازی صحنه پس از McAllen اداره پلیس درخواست کمک های خود را. او گفت که آژانس او دریافت تماس در مورد این حادثه حدود 4:30 بعد از ظهر

McAllen واقع در نوک جنوبی تگزاس حدود 70 مایل (113 کیلومتر) غرب خلیج مکزیک است.

تگزاس دادستان کل کن Paxton توییتی که دفتر خود را ارائه McAllen اداره پلیس با هر گونه کمک مورد نیاز است.

"نماز ما و پشتیبانی کامل هستند با این شجاع مردان و زنان از #CityofMcAllen PD در این شب" صدای جیر جیر به عنوان خوانده شده. "ما سپاسگزار برای پلیس در McAllen و در اطراف این دولت است."

در کنگره ایالات متحده ویسنت گونزالس از مکللن گفت: در بیانیه ای که دریافت اخبار از دو افسر' مرگ و میر "ویرانگر است."

"این اخبار ویرانگر برای جامعه ما است. شکسته قلب من برای این افتاده افسران و خانواده" گونزالس گفت. "آنها در خدمت McAllen شجاعانه و شرافتمندانه و من را حفظ خواهد کرد آنها را در نماز من."

رودریگز گفت که در حالی که پلیس در حال "ضعیف برای لحظه ای" او انتظار انعطاف پذیر, اجرای قانون در جامعه به پایه بلند و استقامت را از طریق آن.

"قدرت و عزم ما را برای خدمت به جوامع ما, همه ما در اینجا اجازه خواهد داد که ما را به انجام آنچه ما هر روز" رودریگز گفت.

اجرای قانون از چندین شهر در ایالت ایدالگو شهرستان جمع آوری شده شنبه شب در McAllen پزشکی به افتخار Garza و چاوز. بیش از 50 ماشین پلیس شد بخشی از صفوف که همراه اجساد افسران که گرفته شد به Hidalgo County پاتولوژی برای کالبد شکافی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب