Dear Abby: مخالفت از بارداری دائمی می شود شکاف

عزیز ابی: من باردار شد با فرزند دوم من در سال 2013. زمانی که خانواده من این خبر را شنیده آن را به خوبی دریافت

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

عزیز ابی: من باردار شد با فرزند دوم من در سال 2013. زمانی که خانواده من این خبر را شنیده آن را به خوبی دریافت شده به ویژه توسط مادر بزرگ من و عمه در قانون. آنها گفت: چیزهایی مانند "ما شما را دوست داریم اما ما خجالت زده و شرمنده است. من یک بار محبت مادر بزرگ گفت: برخی به ویژه بی رحمانه همه چیز.

من باید صادقانه — من عصبانی بود. من سوگند در او و پس از او من را متهم به "استفاده از" شریک زندگی من از 10 سال برای باردار شدن است. شایعات و نفرت از خانواده من شوکه شده به هسته. من درخواست یک برکت و اما عشق بی قید و شرط از این خدا ترس بود قطعا انتظار می رود.

سریع به جلو به در حال حاضر: مادر بزرگ من همچنان به نگه داشتن خشم و تنفر نسبت به من. او می گوید آن را به خاطر من "لکهدار ما نام و نام خانوادگی." من عذرخواهی کرد برای من فوران اما او نمی خواهد به من ببخش. در حال حاضر عموی من است سرزنش من به او سلامت فقیر! من باید او را ببخشند اما وقتی که من بچه های من به او و خانه او ناودان درب در چهره ما. من در از دست دادن در مورد چگونه به حل این مشکل است. من باید می گویند: "تا زمانی وداع"? چه می توانم انجام دهم ؟ — غول ظروف سرباز یا مسافر در پنسیلوانیا

عزیز ظروف سرباز یا مسافر: فرد مسئول برای مادر بزرگ خود را از سلامت فقیر نیست شما — آن را او. آن را بی سابقه برای افرادی که آویزان بر روی خشم و تنفر راه او را به خود بیمار است. که او را با شدت بهم زدن درب در چهره او نوه بزرگ است و سزاوار سرزنش است.

شما نمی لکهدار نام خانوادگی و شما نمی توانید حل این مشکل توسط خودتان. سالمترین چیز شما می توانید انجام دهید برای خود و فرزندان خود است و حرکت رو به جلو و نگاه نکن.

عزیز ابی: من و خانواده ام در حال برنامه ریزی کنید. شده است در چند ماه پس ما با هم بوده است چرا که این بیماری همه گیر. ما برادر کوچکتر یک دوست دختر جدید که معرفی شد به هر کس که در گذشته با هم.

آن روز یک خواهر ذکر سیاسی گزاره بود که برای یک رای در دولت است. جدید دختر نگه داشته تکرار "هیچ سیاست!" هر وقت خواهر من شروع به صحبت در مورد آن است. خواهر من و من فکر می کنم آن را بسیار بی ادب.

حالا این دوست دختر جدید خواهد بود در خانه من و من مطمئن هستم که سیاست خواهد بود یک موضوع گفتگو, با توجه به این زمان اقتصادی و سیاسی و بهداشت بحران در جریان است. خانواده من را دوست دارد بحث در مورد رویدادهای جاری و من احساس می کنم ما باید سکوت به دلیل یک مهمان. چگونه باید این کار گرفته می شود بنابراین به عنوان به نه توهین و فاصله ما برادر اما اجازه می دهد تا ما را به ادامه داشتن مکالمات معنی دار به ما به عنوان یک خانواده ؟ — صریح در فلوریدا

عزیز صریح: کسی که ترجیحا برادر شما باید یک چت با این زن قبل از بعد از جمع خانواده و روشن است که خانواده خود برخوردار صحبت کردن در مورد رویدادهای جاری — سیاست گنجانده شده — و او حق ندارد به دیکته کردن به بقیه از شما آنچه شما می توانید و یا نمی تواند صحبت در مورد. اگر این موضوع باعث می شود او ناراحت کننده او باید یا حرکت به یک اتاق دیگر و یا جست و خیز این رویداد است. این نمی شود گفت unkindly اما بقیه از شما نباید انتظار اذیت کردن, اسپرم به او.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب