پلیکان' صهیون ویلیامسون برگ NBA پردیس برای 'فوری پزشکی خانواده از ماده"

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—New Orleans Pelicans rookie به جلو صهیون ویلیامسون چپ NBA پردیس سایت در روز چهارشنبه

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—New Orleans Pelicans rookie به جلو صهیون ویلیامسون چپ NBA پردیس سایت در روز چهارشنبه به دلیل آنچه که این تیم به نام "فوری پزشکی خانواده مهم است."

پلیکان اضافه شده که ویلیامسون "در نظر دارد به دوباره پیوستن به این تیم در اورلاندو برای NBA راه اندازی مجدد در تاریخ بعد." پلیکان سه scrimmages در برابر بروکلین (22 ژوئیه) دنور (جولای 25) و میلواکی (جولای 27) قبل از بازکن خود را در برابر لس آنجلس لیکرز در جولای 30, زمانی که لیگ شروع مجدد فصل آن.

"ما به طور کامل پشتیبانی صهیون تصمیم به ترک NBA پردیس با خانواده اش," پلیکان معاون اجرایی رئیس جمهور از بسکتبال عملیات دیوید گریفین گفت: در بیانیه منتشر شده توسط این تیم است. "از احترام به ویلیامسون خانواده ما هیچ نظر بیشتر در این زمان است."

با توجه به NBA ایمنی و بهداشت, پروتکل, همه بازیکنان هستند و انتظار می رود در محوطه دانشگاه. هنوز پروتکل می گویند که بازیکن می تواند ترک برای شرایط تخفیف و "تنها با قبل از لیگ تصویب چنین تخفیف شرایط است."

اگر ویلیامسون بازگشت به دانشگاه او منوط به افزایش COVID-19 تست که شامل دهان گرد و خاک و یک سواب بینی در هر طرف بینی. او نیز می تواند موضوع را به 10 روز قرنطینه وقتی که او برمی گردد. ویلیامسون می تواند صرف تنها چهار روز در قرنطینه وقتی که او برمی گردد با این حال تا زمانی که او تحت COVID-19 تست هر روز او در خارج از دانشگاه و بازده منفی تست. این روش نیاز به تصویب یک بیماری عفونی پزشک است.

پلیکان (28-36) را وارد کنید و از سر فصل انتهایی ممفیس گریزلیز (32-33) 3 1/2 بازی برای هشتم نقطه در کنفرانس غرب. با NBA میزبانی هشت به طور منظم فصل بازی قبل از postseason این پلیکان نیز به احتمال زیاد در رقابت با پورتلند تریل بلیزرز (29-37) و ساکرامنتو کینگز (28-36) برای آخرین حذفی دانه.

پلیکان' پلی آف شانس لولا به طور قابل توجهی در ویلیامسون که تحت تاثیر قرار پلیکان با رنگ حضور rebounding و الگوهای جنبش پس از از دست رفته اولین 44 بازی این فصل به دلیل آسیب های زانو راست.

ویلیامسون که ذکر شده است در شش پا-شش 284 پوند گزارش شده در یک کنفرانس تلفنی دو هفته پیش در مورد "احساس در شکل خوب" پس از گسترده قرنطینه تمرینات و بسکتبال جلسات با ناپدری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن