'این یک تن از مردم': دلیل به کار دریافت کنید تا در مورد تورنتو بودن NHL hub شهرستان

واقعا برخی از افراد ناراحت کننده زمانی که آنها را بشنود که تورنتو ممکن است یک hub برای 12 تیم در NHL بازگشت-به

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

واقعا برخی از افراد ناراحت کننده زمانی که آنها را بشنود که تورنتو ممکن است یک hub برای 12 تیم در NHL بازگشت-به-بازی برنامه.

چرا باید ورزشکاران دریافت امتیازات ویژه مانند عبور از مرز و گرفتن حق به کار می کند ؟ چطور آنها نمی خواهد که به قرنطینه? چرا قرار داده تورنتو در هر بیشتر خطر است ؟

این سوال مهم است که شایسته پاسخ.

رفتم به دکتر اسحاق Bogoch, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه تورنتو برای کمک به من در پیدا کردن پاسخ آن. برخی از پاسخ ها مرا شگفت زده کرد.

اول, اجازه دهید نگاهی به اعداد

12 تیم خواهد نشان دهنده حداقل 600 نفر از جمله بازیکنان, مربیان, مربیان و کارکنان. اضافه کردن در برخی از مقامات لیگ و شاید شما را به 700 یا 750 در NHL حباب. چهار تیم یا حدود 200 نفر فرستاده خواهد بود و بعد از آن هفته یا بیشتر پس بهترین از پنج دور مقدماتی. حباب کوچکتر می شود که این مسابقات را حمل بر (مگر اینکه اعضای خانواده گنجانده شده و در دور بعد).

750 زیادی ؟ بسیاری از آنها در کانادا (حدود 43 درصد از لیگ) بنابراین اگر هاکی نبود که آنها می خواهم در اینجا به هر حال — و نه جدا شده در یک حباب اما راه رفتن در میان ما.

"این یک تن از مردم" Bogoch گفت. "همه چیز در نظر گرفته آن را برای تلفن های موبایل مانند بسیاری از مردم, اما در واقع نمی باشد."

بیشتر در مورد که در یک بیت ...

بازی سیاست

کسی از آمدن به کانادا باید قرنطینه به مدت 14 روز و یا اگر نشان دادن علائم COVID-19 خود جدا برای 14 روز. یک تفاوت وجود دارد بین quarantining و خود انزوا به طوری که فقط ممکن است اتاق تکان دادن دولت فدرال نیاز به اجازه می دهد تا تیم به بازی در کانادا — اساسا اگر همه آنها quarantining با هم, آنها هنوز هم quarantining درست است ؟ آنها می توانند به هر یک از دیگر به عنوان طولانی به عنوان آنها دور ماندن از عموم مردم.

نخست وزیر جاستین ترودو گفت: این هفته اگر محلی و استانی و مقامات بهداشتی بودند OK با این ایده او نمی خواهد در راه ایستاده است. انتاریو برتر داگ فورد گفت: در پاسخ به این که تصمیم گیری در گذرگاه های مرزی است تا به دولت فدرال است.

حال بیایید نگاهی به این طرح

کسانی که در داخل قرنطینه حباب — بازیکنان و مربیان و کارکنان و دیگر چوب لباسی-بر — نمی خواهد اجازه رفتن به خارج از حباب است. اگر آنها وجود دارد می تواند بسیار جهنم به پرداخت. آنها می تواند در زیر میکروسکوپ به خصوص در تورنتو است. بنابراین واقعا وجود خطر به جامعه بزرگ?

هیچ Bogoch می گوید.

"نقطه قرنطینه است برای محافظت از بازیکنان آن است که برای محافظت از هر کس دیگری به شهروندان در هر شهرستان به آنها زمین در" Bogoch گفت. "این که آیا یا نه شما با قرار دادن یک بازیکن در هر اتاق و یا چند بازیکن در آن کاملا رک و پوست کنده به نظر من, آن را تقریبا بی ربط."

نگه داشتن آنها را دور از چیزی است که مهم است. نحوه تعامل آنها با یکدیگر است تا به آنها (و خواهد بود بر اساس NHL-اعمال دستورالعمل.)

بازیکنان خواهد بود آزمایش غالبا. بزرگترین خطر برای بازیکنان به هر حال خواهد بود — هتل تمیز کردن کارکنان پیشخدمت و دیگران که نمی خواهد در حباب.

عبور از مرز

در سطح قطعا آن را برای تلفن های موبایل مانند یک امتیاز. اما هزاران هزار نفر در حال انجام آن در هر روز است.

برای هفته از ماه ژوئن 1-7:

  • 26,145 سفر به کانادا در هواپیما (6,960 از ایالات متحده, 19,185 از بقیه جهان);
  • 156,072 سفر به کانادا در زمین-عبور از مرز (98,089 شد رانندگان کامیون).

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

(این شماره ها مستقیما از کانادا آژانس خدمات مرزی. من شده است با انجام دو وظیفه در حالی که این NHL متوقف شده است پوشش برخی از حمل و نقل مربوط به COVID داستان و امروز آن را در آینده مفید برای هاکی.)

به طوری که بسیاری از مردم با عبور از مرز در زمانی که مرز ظاهرا بسته شده است. بنابراین آن نیست که خاص آن است ؟

و کسی که معتقد است همه این افراد quarantining? فکر نمی کنم.

NHL بازیکنان ؟ نمی شود آنها جدا شده در اتاق خود را, اما آنها خواهد بود قرنطینه و دور از عموم مردم که واقعا این مسئله است.

"من خواهد بود کمتر نگران NHL بازیکنان و بیشتر نگران در مورد دیگر 25,000 مردم در آینده از هر جا که آنها در حال آمدن از" Bogoch گفت. "الکس Ovechkin راه رفتن پایین خیابان در مرکز شهر ادمونتون که قراره افزایش زنگ زنگ. اپتیک وحشتناک هستند. در حالی که شما می دانید 25,000 مردم فرود در کشور است. مطمئن, آنها زیر با تماس های تلفنی و دست کشیدن بر روی درب, اما آن را بسیار سخت تر به مطمئن شوید که آن مردم در حال پیوستن به (قرنطینه قوانین.)"

بازی ضروری?

بازی بازی صرفا از اجرای قرارداد خود را کار خود را. است و آن را "ضروری" کار می کند ؟ راه یک پرستار یا کارمند فروشگاه مواد غذایی ضروری است? نوچ. حتی نزدیک.

اما اگر این استان باز است تا پس از آن کمتر کار ضروری نیز باید باز. ورزشکاران حرفه ای بخشی از آن است.

پس از آن وجود دارد مزایای استفاده از حواس پرتی برای طرفداران — چیزی به غیر از رفتن برای پیاده روی.

نیز وجود دارد مزایای اقتصادی به شهر تورنتو میزبان 12 تیم قطعا برای هتل ها و رستوران ها که در خدمت بازیکنان است.

خواهد تورنتو بود در بیشتر خطر است ؟

اجازه دهید آن صورت منحنی مسطح است اما خطرات باقی می ماند تا زمانی که یک واکسن است در بر داشت. اما اگر هر گروه در حال رفتن به مورد اعتماد برای دور ماندن از عموم مردم این ورزشکاران حرفه ای.

اما من به شما اجازه Bogoch این نتیجه چیز است: "قرار داده و آن را به چشم انداز: شما رو به خوبی ذوات گروه خواهد شد که در زیر میکروسکوپ. از آن آسان است برای گفتن " آه است و این ویژه درمان ؟ اوه چرا این بچه ها را وادار به انجام آن ؟ این است که جاوا ارائه چنین یک بار در سیستم مراقبت های بهداشتی ما.'

"من فکر نمی کنم آن است. من واقعا نمی. اگر آنها می توانید آن را با خیال راحت و اگر آنها می تواند پایبند به حق اقدامات و اگر شما دریافت چراغ سبز از مقامات بهداشت عمومی آن فوق العاده خواهد بود."

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در کیسه مراسلات پستی. نگه داشتن سوال در میاد.

Kevin McGran

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما فکر می کنم تورنتو باید یک hub شهرستان ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب