باغبانی: تمشک در فصل - Thu, 16 Jul 2020 PST

حدود 30 سال پیش ما کاشته تمشک در نزدیکی درب جلو ما. آنها به خوبی تا زمانی که گوزن آنها را در بر داشت و nibbled

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

حدود 30 سال پیش ما کاشته تمشک در نزدیکی درب جلو ما. آنها به خوبی تا زمانی که گوزن آنها را در بر داشت و nibbled آنها را به فقط چند هاردی نی ها. سالها گذشت و آن چند هاردی نی ها در زمان خود توده از آهو.

ما فقط آنها را نادیده گرفته. ما در نهایت ساخته شده است یک عرشه در همان منطقه را فراموش کرده و در مورد تمشک. است که تا حدود پنج سال پیش هنگامی که کسانی که هاردی نی ها سفر زیر عرشه و شروع به ارسال شاخه های بین تخته.

از روی کنجکاوی ما اجازه دهید آنها بود و تابستان آینده ممکنه در آنها تولید می شود انواع توت ها. تابستان گذشته ما تا به حال یک عصا که بزرگ شدم به احترام ارتفاع 8 فوت است. شوهر من ساخته شده یک بند آن را به طاق بیش از پس از آن شکستن نیست در زیر برف را وزن.

هفته گذشته ما شروع به چیدن بزرگ انواع توت ها از آن دیدم. در چند روز ما قادر خواهید بود به صبح کاسه غلات و رها کردن توت تازه را مستقیما به حبوبات. زندگی نمی کنید بهتر از آن است.

اواسط ماه ژوئیه فصل تمشک در کنتون. هر دو تک محصولات و everbearing رقم خواهد خرس سنگین تر محصول در این زمان از تابستان است. این everbearing رقم را باید یکی دیگر کوچکتر بازده در نزدیکی پایان از تابستان است. تنها محصول نی ها آغاز خواهد شد در حال مرگ پس از پایان آنها تحمل در حالی که everbearing آغاز خواهد شد در حال مرگ در پاییز. به عنوان شما به پایان چیدن توت آن را به یک زمان خوب برای کمی TLC برای اطمینان یک محصول خوب در سال آینده.

بیایید شروع با عصا هرس. تمشک دوسالانه که بدان معنی است که نی ها که جوانه و رشد این تابستان را میوه در سال آینده.

جدید نی ها در حال رشد در میان باردهی نی ها و گفتن این تفاوت می تواند یک چالش هنگامی که می آید زمان برای هرس کردن, پیر باردهی نی ها.

به عنوان قدیمی نی ها, پایان, آنها شروع به عطف زرد و برگ تمایل به حلقه. خود ساقه ها قهوه ای و کمی خرد پوست بر روی آنها.

در مقابل, جدید نی ها سبز روشن و موهای روی آنها. با دقت برش قهوه ای, پیر عصا را به زمین. این می تواند انجام شود هر زمان پس از اوایل ماه اوت به سقوط. من ترجیح می دهم آن را انجام می دهند قبل از روز کارگر تعطیل خیلی جدید نی ها می توانید دریافت نور بیشتر.

همچنین حذف بسیار کوتاه نازک جدید نی ها به عنوان آنها رشد نخواهد کرد به هر چیزی که ارزش نگه داشتن.

هنگامی که قدیمی نی ها برداشته جدید نی ها را می توان به آرامی به یک سیم به نگه داشتن آنها را راست.

وجود دارد بدون نیاز به برش راهنمایی از این نی ها برای کوتاه کردن آنها. طولانی, نکات به سادگی می توان قوسی و گره خورده به سیم.

در حال حاضر زمان مناسبی برای بارور جدید نی ها به طوری که آنها می توانید دریافت بیشتر از بقیه فصل رشد. استفاده از یک فنجان از نیمی از کود در هر فوت از ردیف و آب آن را به خوبی.

شما در حال حاضر مجموعه ای برای فصل آینده خوشمزه قرمز جواهرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن