دو COVID-19 کشته و 25 موارد مثبت گزارش یکشنبه - Sun, 28 Jun 2020 PST

Spokane County منطقه ای بهداشت و درمان منطقه گزارش اولین COVID-19 مرگ و میر در نزدیک به سه هفته در روز یکشنبه.

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

Spokane County منطقه ای بهداشت و درمان منطقه گزارش اولین COVID-19 مرگ و میر در نزدیک به سه هفته در روز یکشنبه.

شهرستان بود نه یک COVID مربوط به مرگ و پس از ژوئن 8, اما گزارش مرگ دو نفر روز شنبه آورده است که مجموع آن پس از همه گیر شروع به 39. وجود 25 مورد جدید گزارش یکشنبه آوردن این شهرستان در مجموع به 1,224.

"افزایش اخیر موارد مثبت بدون اپیدمیولوژیک لینک ها سیگنال های هشدار ما به پتانسیل جامعه گسترده است که می تواند منجر به افزایش بستری شدن در بیمارستان و مانع توانایی ما برای حفظ جامعه ما باز," دکتر گفت: باب لوتز اسپوکن شهرستان افسر بهداشت در بیانیه ای در روز یکشنبه ،

هلندی برادران کافی شاپ هوایی در ارتفاعات گزارش روز شنبه که دو نفر از کارکنان خود را آزمایش مثبت برای COVID-19 اوایل این هفته خواهد بود و به طور موقت بسته برای تمیز کردن عمیق. آن دسته از کارکنان در محل در 10117 US Highway 2 مثبت دریافت نتایج آزمون در روز پنج شنبه و پنج شنبه.

یک کارمند مشغول به کار ظهر شیفت در فروشگاه در ژوئن 17 و 18 و صبح به شیفت شب در ژوئن 19 و 22. کارمند دوم کار می کرد یک ظهر شیفت در ژوئن 20 و و یک شب شیفت در ژوئن 22.

این شرکت خواسته است هر کسی که با پرسش و پاسخ به تماس با آنها را در communitywellness@dutchbros.com. کسب و کار قبلا برقرار اقدامات ایمنی از جمله تعلیق از لیوان شخصی و کارت-پرداخت تنها بر اساس یک بیانیه است.

این countywide افزایش آزمايش مثبت نسبت به ترکیبی از افزایش تماس با ردیابی و آرامش بخش از معیارهای تست افزایش تست قابلیت دسترسی و جامعه گسترش با توجه به SRHD.

شهر و شهرستان رهبران هفته گذشته اعلام کرد آنها حمایت کردن فشار خود را برای Spokane County برای ورود به مرحله بعدی از بازگشایی به عنوان مواردی از بیماری تنفسی ناشی از رمان coronavirus ادامه به سنبله به خصوص در میان بیماران جوانتر.

برای هفته پایان یکشنبه, 248 مورد جدید از این ویروس گزارش شده است حداقل 24 از این موارد به مرکز شهر رستوران Borracho Tacos & Tequileria.

قبلی هفته 144 مورد گزارش شده بود.

از جمعه وجود دارد 31,404 موارد COVID-19 در واشنگتن با 1,310 مرگ و میر با توجه به واشنگتن وزارت بهداشت.

در سراسر کشور بیش از 2.5 میلیون نفر با 44,703 موارد جدید گزارش روز شنبه با توجه به CDC. وجود دارد 508 جدید مرگ و میر گزارش شده در ایالات متحده دیروز آوردن مجموع به 125,484.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن