پلیس: مرد ضرب و شتم آپارتمان همسایه به مرگ با ماهی تابه; با اتهام قتل درجه اول - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

یک زن 24 ساله اسپوکن که بنا به گزارش اعتراف به قتل در مرکز شهر پلیس حوزه صبح روز چهارشنبه است که مظنون به ضرب

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

یک زن 24 ساله اسپوکن که بنا به گزارش اعتراف به قتل در مرکز شهر پلیس حوزه صبح روز چهارشنبه است که مظنون به ضرب و شتم خود را در آپارتمان همسایه به مرگ با یک ماهی تابه ساعت بعد از پلیس در پاسخ به یک مبارزه بین دو نفر.

Spokane پلیس برای اولین بار در پاسخ به یک حادثه در داخل ولف آپارتمان در 240 W. Sprague Ave. زمانی که متهم کامرون J. Walker, نام 911 به گزارش است که او تا به حال شده است در مبارزه با همسایه خود را با توجه به اسناد دادگاه.

واکر گفت: دیگر مرد بود که با صدای بلند و نظم در یک آشپزخانه مشترک تا او مواجه او با توجه به اسناد دادگاه. واکر گفت: پلیس پس تف بر او بنابراین او ضربه او را سه بار او را با ضربه زدن به زمین.

هنگامی که آنها از هم جدا واکر گفت: دیگر مرد مسلح خود را با یک لوله شروع به فریاد زده و در و دیوار در راهرو دادگاه اسناد و مدارک نشان می دهد. واکر گفت که پلیس او رفت به آشپزخانه مشترک به گرفتن یک ماهی تابه برای حفاظت از آن به نام 911.

فیلم نشان داد که تعامل اما نه انسان زده دیگر با توجه به اسناد دادگاه. دوربین های مدار بسته نیز اسیر مردی که بعد مرده یافت از خروج از ساختمان.

واکر صحبت با ماموران در صحنه و دریافت درمان های پزشکی برای تورم در دست خود را با توجه به اسناد دادگاه. او همچنین تا به حال ثابت-تیغه چاقو در جوراب.

هیچ کس جواب درب در آپارتمان مرد اما افسران می تواند یک لوله فلزی را از طریق شکاف در پایه درب اسناد دادگاه نشان می دهد. پلیس بدون محل ،

فیلم نشان داد مردی که بعد مرده یافت از خروج از ساختمان مورد و 25 دقیقه قبل از اینکه پلیس وارد, با توجه به اسناد دادگاه.

چند ساعت بعد درست قبل از ساعت 8 صبح واکر رفت و به مرکز پلیس در حوزه حمل دو کیف و درخواست برای "برخی از حفاظت" برای "قتل" با توجه به اسناد دادگاه.

"من در زمان یک کتری و ضرب و شتم یک مرد سر تا روح خود را به سمت چپ بدن خود" واکر افسر گفت: در میز جلو.

واکر کاهش یافته است برای پاسخ به پرسش دیگری پس از گفتن پلیس محل از بدن در آپارتمان ساختمان که در همان اتاق پلیس بازدید قبل از آن با توجه به اسناد دادگاه. واکر بعد از آن کاهش یافته است در پاسخ به پرسش از کارآگاه.

افسر پاسخ یافت درب نیمه بسته نگهداشته و زدم که در را باز کرد دورتر و نشان داد که بدن یک انسان بر روی زمین اسناد دادگاه نشان می دهد.

مرحوم بود "صدمات گسترده" به سر او وجود دارد مقدار زیادی از خون با توجه به اسناد دادگاه. یک لوله فلزی نیز نشسته بر روی یک قطعه از مبلمان در نزدیکی درب.

پلیس همچنین متوجه زیادی شکسته ماهی تابه در آشپزخانه مشترک نشسته در بالای یک سطل زباله پر از زباله اسناد دادگاه نشان می دهد. "متعدد" قطره مایل به قرمز ماده بود در کف آشپزخانه و راهرو به عنوان به خوبی.

فیلم نشان داد که واکر رفتن به آپارتمان ساختمان حدود 7:20 صبح, حمل ماهیتابه و در نهایت راه رفتن به سمت مرحوم اتاق اسناد دادگاه نشان می دهد. این دوربین که در راهرو شکسته شد و نه ضبط هر فیلم.

چند دقیقه بعد واکر آمد به نظر دوربین در حالی که حمل تابه سپس راه می رفت به آشپزخانه و با توجه به اسناد دادگاه. او در سمت چپ آشپزخانه بدون تابه و به نظر می رسد به ترک ساختمان حدود 7:30 صبح

همسایه پلیس گفت که مردان به تنهایی زندگی می کردند و گفت که او راه می رفت با آنها صحبت کردن در آشپزخانه مشترک به عنوان او را ترک برای رفتن به فروشگاه در ساعات اولیه صبح اسناد دادگاه نشان می دهد.

او گفت: مردی که مرده بود, نگاه, ناراحت, اما آنها نه مبارزه.

مردان بودند دیگر در آشپزخانه زمانی که او بازگشت و به زودی پس از آن با توجه به اسناد دادگاه.

او گفت که او را نمی شنوند هر بیشتر سر و صدا تا زمانی که او شنیده ام صدا مثل یک بزرگ مبارزه از جمله فریاد و تپش در مرحوم آپارتمان در مدت کوتاهی قبل از اینکه پلیس وارد اسناد دادگاه نشان می دهد.

دیگر همسایگان پلیس گفت که آنها نمی بینم هر مبارزه, با توجه به اسناد دادگاه.

واکر شد به اتهام قتل درجه اول و به قید وثیقه آزاد شد $750,000 در طول یک Spokane County District جلسه دادگاه در روز پنج شنبه بعد از ظهر با توجه به سوابق دادگاه. او در حال برگزار شد در اسپوکن زندان شهرستان شنبه شب.

واکر هیچ سابقه کیفری در Spokane County, با توجه به محلی سوابق دادگاه. یک دادگاه ایالت پایگاه داده نشان می دهد او هیچ جنایت رکورد در واشنگتن است.

به Spokane County دفتر معاینات پزشکی را منتشر کرده است به نام مرحوم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب