اون بردی هاکی حرفه ای قرار داده شده است در نگه داشتن بیش از یک بار, اما او را نگه می دارد به آینده نگاه

اون بردی کردم تا اوایل گذشته صبح روز یکشنبه بسته در تمرین دنده و رفت و برای یک دوچرخه سوار.شده است ادامه داد:

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

اون بردی کردم تا اوایل گذشته صبح روز یکشنبه بسته در تمرین دنده و رفت و برای یک دوچرخه سوار.

شده است ادامه داد: مستند ناشی از کوروناویروس همه گیر بردی اند تجلیل از چیزی بود که 18 ماه در آن کار می کند. 17-year-old defenceman شده اند که شرکت در اوشاوا ژنرال rookie اردوگاه اولین تجربه خود با تماس کامل بازی از نوامبر 2018 زمانی که زندگی او را وارونه توسط استئوسارکوم یک سرطان شروع می شود که در سلول های تشکیل استخوان.

پس از روز او آموخته است که او مبتلا به سرطان در حال رشد در پای چپ خود را در زیر زانو بردی قرار داده است بسیاری از چیزهایی که در زندگی خود را در انتظار نگه داشته و خود را تبدیل رقابتی فوق العاده طبیعت در جهت مبارزه با این بیماری و بازگشت به بازی هاکی.

"هنگامی که (اردوگاه) برای اولین بار به تعویق افتاد و من نا امید شده بود گفت:" بردی شش پا-چهار blueliner و کاپیتان اندام, Whitby Wildcats. "اما من یاد گرفته ام که چگونه به رول با مشت و پس از آن بود بیش از حد بزرگ از یک معامله حتی اگر که آخر هفته بود gonna be my آینده-پشت لحظه.

"من برنامه ریزی شده بود با مربیان و با پدر و مادرم (کریس و Deirdre) ... من مجموعه ای از یک هدف با اسکیت مربی (Ashlea جونز) دو ماه قبل به اردوگاه. که قرار بود به من خواهد آمد و شرکت در scrimmages و بازی کامل-تماس با ما بازی که در آن rookie اردوگاه."

بردی دوچرخه دو بار در هفته یک بار با پدر و مادر خود را که معلمان و پیشرفته دوچرخه سواران خود را. در روزهای یکشنبه او می رود برای دیگر سواری توسط خود تا 55 کیلومتر و عقب.

وجود دارد چیزی در مورد کاری که قرار است در ذهن او گذشته ویرانی چه سرطان را به بدن خود به خود هاکی حرفه ای و به زندگی خود. این تمرینات نیاز به تعهد و مسئولیت پذیری و آنها او را احساس بهتر است.

او به نظر می رسد امیدوار کننده بازیکن هاکی, دوباره, با, تیره مو پس از رشد بازگشت پس از شیمی درمانی ، یک سال پیش در حالی که در بیمارستان او اعتراف کرد او تا به حال "روزهای خوب و بد." وجود دارد زمانی که او نیاز به سمت چپ به تنهایی.

او دوست یک سه ساله دختر بچه Roux که قرار بود از طریق خود نبرد با سرطان و دو شد رفقا. او در اثر مالش شانه با Auston ماتیوز برگها ستاره که بی سر و صدا در بازدید از کودکان بیمار در بیمارستان. و او را به زنگ زنگ — زنگ پایان پنج دور از شیمی درمانی — on Aug. 13. او به خانه بازگشت و بلافاصله شروع به تمرین رژيم با جونز و سابق NHL defenceman پل رنجر.

پزشکان تا به حال انجام شده 19 ساعت قبل از عمل جراحی در بردی از بین بردن بخشی از استخوان نازک نی در پای راست خود را به پیوند بر روی پای چپ خود را که در آن پنج سانتی متر تومور بوده است. آنها در ابتدا به او گفت که او هرگز بازی هاکی دوباره به او دو سال دوره بهبود.

قبل از تشخیص سرطان بردی دیده می شد به عنوان یک پتانسیل در دور اول انتخاب و در OHL پیش نویس است. ژنرال او را گرفت و در دور ششم در سال گذشته هر چند چشم انداز بازی در OHL بود را در خود نگه دارد. در حال حاضر بالا پایان بهار و تابستان لیگ برنامه ریزی او برای بازی در لغو شده است با توجه به همه گیر. و با اوشاوا انتظار می رود به یک تیم است که می تواند چالش برای یادبود جام حذفی فصل آینده را بردی ممکن است به وزن گزینه های محدود یخ با ژنرال و یا بیشتر به طور منظم نقش مهمی در تاریخ و یک یا قد کوتاه.

او به احتمال زیاد خواهد تنظیم به عنوان او نیاز به. او یاد گرفته است به مقابله با تاخیر.

"راستش من بسیار خوب انجام," او گفت:. "سال گذشته در این زمان من در بیمارستان بودم داخل تمام وقت من در داخل اتاق بیمارستان من من نمی تواند خارج رفتن من نمی تواند راه برود. بنابراین من از طریق آن, من می دانم آنچه می آید با آن است.

"سخت ترین بخشی است که به دنبال بازگشت در آن و چگونه من انجام شده است این (بازیابی و بازتوانی) و چه مدت آن طول می کشد. من می دانم که من راه جلوتر از برنامه است که پزشکان و هر کس دیگری به من داد. اما من می خواهم به یک فرد که در حال رفتن به همان سرعتی که من می توانم در تمام زمانها. من در نهایت درگیر در هاکی دوباره تا زمانی که آن را دوباره تحت فشار قرار دادند که بخش سخت است."

بردی باعث می شود مطمئن شوید که او را در گاراژ خود را در ورزشگاه و یا بیشتر از چهار بار در هفته. این پناهگاه یک محل که در آن همه چیز را حس زمانی که بسیاری از چیزهای دیگر نیست. و زمانی که همه چیز وزن سنگین خود را در ذهن خود اتاق می شود فرار.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"این یک ترکیبی از همه چیز بودن با دوستان با خانواده و یا اینکه با خودم" بردی می گوید: پاسخ به سوال در مورد گرفتن را از طریق بار دشوار است. "من می خواهم به کار کردن ... این نوع مانند اجازه دادن به ذهن من نگران نباشید در مورد هر چیز دیگری که من کار کردن. من یک بیت از دخترکم مثل وقتی که می آید به مدرسه و چیزهای شبیه به آن. من می خواهم به اویختن در اتاق ... اتاق من مثل این است که من فرار.

"با همه چیز است که اتفاق افتاده است وجود دارد دو راه شما می توانید. وجود دارد که قربانی راه است که این خیلی بد است که هیچ چیز وجود دارد من می توانید انجام دهید. راه من این است که به دنبال به جلو به آینده چرا که آنچه من می توانم کنترل و چون من نمی توانید تغییر دهید و چه چیزی در گذشته اتفاق افتاده است."

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب