اتباع تغییر دوره پرداخت جزئی leaguers کامل دستمزد

واشنگتن—اتباع تغییر دوره و گفته خود را جزئی leaguers روز دوشنبه آنها را دریافت کامل خود هفتگی حق الزحمه از 400

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

واشنگتن—اتباع تغییر دوره و گفته خود را جزئی leaguers روز دوشنبه آنها را دریافت کامل خود هفتگی حق الزحمه از 400 دلار (ایالات متحده) حداقل از طریق ژوئن پس از واشنگتن مسکن شان Doolittle توییتی که این تیم را در لیگ بازیکنان را پوشش یک برنامه ریزی شده در آن پرداخت.

Doolittle در توییتر نوشت که اتباع عمده leaguers ویدیو کنفرانس پس از تماس ورزشی گزارش روز شنبه باشگاه خواهد بود با انتشار بیش از ده دو جزئی بازیکنان لیگ برتر و کاهش حق الزحمه برای بازیکنان در افراد زیر سن قانونی از $400 به $300 در هر هفته.

یک پیام متنی ارسال توسط اتباع به بازیکنان در افراد زیر سن قانونی و فرستاده دوشنبه به آسوشیتد پرس آمده است: "بر بیشتر داخلی بحث شما را دریافت خواهد کرد دستمزد کامل خود را از 400 دلار در هر هفته از طریق ماه ژوئن. ما در نظر گرفتن آینده پرداخت ماه به ماه بر اساس. با تشکر از شما!"

آن را غیر معمول نیست برای تیم های لیگ به انتشار جزئی leaguers در این زمان از سال, اگر چه نه به طور معمول این بسیاری از. بیش از 400 بازیکنان جوان قطع شده است با جزئی لیگ فصل در شک میان COVID-19 شیوع.

جزئی بازیکنان لیگ نه در 40-man فهرست اسامی وعده داده شده بود 400 دلار در هر هفته از طریق پنج شنبه توسط یک سیاست پیش نویس توسط MLB. از جمله واشنگتن سوئیچ در حال حاضر حداقل 16 تیم قول داده اند که به گسترش آن کمک هزینه از طریق پایان این ماه.

پس از این گزارش در مورد واشنگتن کاهش در دستمزد Doolittle نوشت: یکشنبه شب که اتباع عمده leaguers اتفاق آرا تصمیم گرفت که آنها "خواهد بود که با هم و ارتکاب بودجه را به کل از دست داده حقوق و دستمزد."

"همه ما جزئی leaguers در یک نقطه در حرفه ما و ما می دانیم چقدر مهم هفتگی حق الزحمه برای آنها و خانواده های آنها در طول این زمان نامشخص," Doolittle نوشت. "جزئی leaguers یک بخش ضروری از سازمان ما و آنها تحمل سنگین ترین بار از این وضعیت به عنوان فصل خود را به احتمال زیاد لغو خواهد شد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب