Spokane County کمیسیون تصویب قطعنامه حمایت از اجرای قانون, اسپوکین ولی به دلیل همان شنبه - Mon, 29 Jun 2020 PST

به Spokane County کمیسیون تصویب قطعنامه دوشنبه حمایت از Spokane County Sheriff و برجسته آموزش نمایندگان تحت در

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

به Spokane County کمیسیون تصویب قطعنامه دوشنبه حمایت از Spokane County Sheriff و برجسته آموزش نمایندگان تحت در تلاش برای افزایش روحیه برای معاونین کلانتر .

قطعنامه ارسال به کمیسیون توسط کلانتر , اشاره, شهرستان, حمایت از اجرای قانون است. کمیسیون خود همچنین با اشاره به آموزش اجرای قانون تحت و سلامت روانی co-پاسخ تیم که شامل مراقبت های بهداشت روانی کارگر و کلانتر معاون که در حال حاضر پاسخ به برخی از بهداشت روانی تماس. شهرستان کمیسر Al فرانسه گفت: این قطعنامه نشان می دهد که کمیسیون "قدردانی از کار کلانتر را اداره می کند."

این قطعنامه به شرح زیر اعتراضات در اسپوکن و در سراسر کشور علیه خشونت پلیس و نابرابری نژادی در پلیس. شهرستان مدیر عامل جری Gemmill است که این قطعنامه به جلو در کلانتر دفتر نمایندگی گفت: این به معنای نگه داشتن روحیه بالا در طول یک مشکل آب و هوا.

از اسپوکین ولی شورای شهر رای خواهد داد در یک قطعنامه مشابه شنبه شب در شورای 6 بعد از ظهر جلسه به درخواست عضو شورای راد Higgins. شورای شهر همچنین قصد دارد به سوگند-در اسپوکین جدید رئیس پلیس Undersheriff دیو الیس سابق پست فالز افسر پلیس که در حال حاضر نظارت کلانتر, آب حمل و نقل هوایی و تحقیقاتی واحد است. اسپوکن شهرستان کلانتر دفتر فراهم می کند و اجرای قانون به unincorporated Spokane County و امنیت عمومی قرارداد به ارائه عمومی خدمات ایمنی برای اسپوکین.

اسپوکین ولی جلسات شورای شهرستان می تواند با حضور طریق زوم به صورت آنلاین و یا مشاهده در کانال کابل 14. Spokane County جلسات کمیسیون ها در حال حاضر می تواند تنها با حضور طریق تلفن با تماس با یک شماره ارسال شده در دستور کار هفتگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب