گرگور Chisholm: Blue Jays کیسه مراسلات پستی: Pearson است تا Giles پایین است و مارلین — کسی چه می داند ؟

آبی جیز نیست و حتی به یک علامت هفته از فصل به طور منظم و در حال حاضر وجود دارد به نظر می رسد به یک لیست بی پای

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

آبی جیز نیست و حتی به یک علامت هفته از فصل به طور منظم و در حال حاضر وجود دارد به نظر می رسد به یک لیست بی پایان از نقاط صحبت کردن.

کن جایلز در مجروح لیست با یک برنامه به طور بالقوه جدی آرنج آسیب Nate پیرسون در مورد خود را به عمده-لیگ اولین و اوه آره, لیگ اصلی بیس بال 2020 کمپین hanging by a thread پس از نیم Miami Marlins فهرستی از آزمایش مثبت برای coronavirus.

تاپیک های زیادی برای مقابله در این هفته Blue Jays کیسه مراسلات پستی, بنابراین اجازه دهید فقط می توانید راست به آن است. به عنوان یک یادآوری به سوالات زیر ویرایش شده برای طول و دستور زبان. اگر شما می خواهم به شرکت در آینده کیسه مراسلات پستی ارسال سوالات خود را به bluejaysmailbag@gmail.com و یا رسیدن به من در توییتر @GregorChisholm.

که برگ شروع چرخش در هنگام تعقیب اندرسون می آید و چه کسی می شود "نزدیک تر" در حالی که کن Giles است در قفسه است ؟

— Jemel, Wayne, N. J.

هیون-Ryu Jin مت کفاش, Nate پیرسون و تنر Roark حال رفتن به جایی نمی, بنابراین پاسخ این است که ترنت Thornton, اما من نمی شود شگفت زده اگر جیز گاهی اوقات استفاده بیش از پنج استارت. در اغل گاو یا حشم اردن رومانو اتحاد گیری آینده ای نزدیک اما او باقی خواهد ماند در راه اندازی یک نقش در حال حاضر. آنتونی باس بیشتر تجربه کردن به یک شروع قوی و سزاوار اولین نرم افزار در این کار است.

توجه داشته باشید در سمت اندرسون به نظر می رسد بهتر جا می جیز شد برنامه ریزی برای بازی های 162. در یک فصل عادی, Nate پیرسون شده اند که در یک نوبت محدود و اندرسون حضور خواهد اجازه داده اند تورنتو به یک بیمار با رویکرد چشم انداز آن. که کمتر از یک اولویت در حال حاضر به دلیل مختصر از برنامه. اندرسون آورده بود در اینجا برای شروع اما من شخصا فکر می کنم آن را حس می کند بیشتر به اولویت بندی بچه ها مثل Thornton, Ryan Borucki و توماس هچ به جای.

در چه نقطه ای شروع می کنیم نگرانی در مورد ولادیمیر Guerrero جونیور? بله او تنها 21 و در فصل دوم اما نوسان و بشقاب و انضباط باید بدتر در طول زمان و به نظر می رسد او را به عقب بر وزن او ریخته در خارج از فصل.

— @dk_fire

بر اساس ایمیل من اخذ شده است شما تنها کسی بود که شروع به نگران باشید. حجم نمونه است که بیش از حد کوچک به عنوان خوانده شده بیشتر از هر چیزی به چه Guerrero انجام داده است در سال 2020 اما این نگرانی قابل درک است چرا که خود را در مسائل شبیه به کسانی که از یک سال پیش. گرررو شده است تعقیب بیش از حد بسیاری از زمین هدف قرار دادن بیش از حد بسیاری از زمین توپ و کلی او در تلاش برای انجام بیش از حد در بشقاب شنبه, انفرادی هومر در مقابل واشنگتن به وجود آورده.

من نگران? نه هنوز. آن را احتمالا دلسرد به بسیاری از مردم که Guerrero حرفه ای را آغاز کرده مانند آتلانتا رونالد Acuna یا واشنگتن ژوئن صوت, اما ابزار وجود دارد و من مایل به آن زمان. اگر ژوئیه 2021 رول در اطراف و Guerrero یک حرفه ای .760 OPS یا 103 OPS+ سپس تورنتو دارای یک مشکل است, اما من هنوز هم شرط بندی در برابر او.

من سوال که آیا هر کسی باید از انجام ورزش های تیمی در حال حاضر خواهد شد اما تمرکز بر روی آنچه که من در این زمینه است. من درک می کنم که ما در حال برخورد با بسیار کوچک اندازه نمونه اما از کجا جو Panik صعودی? چرا بازی او را در همه ؟ من هیچ چیز مثبت به جز او به نظر می رسد به خوبی به دنبال نوسان زمانی که او نتواند که به معنی او نیست دیدن توپ را به خوبی به عنوان آن را نزدیک صفحه.

— دیوید ساسکاتون

Panik است مرد دیگری که بهتر مناسب برای یک فصل کامل از یک به یک. تحت شرایط عادی سانتیاگو اسپینل خواهد بود در افراد زیر سن قانونی بازی در هر روز و در انتظار یک فرصت است. به عنوان یک کهنه سرباز, Panik بهتر بود مناسب به عنوان یک بت کردن نیمکت در حالی که پشتیبان گیری از سه زمین زیر کشت نقاط. اما با کاهش برنامه و هیچ جزئی-لیگ بازی به بازی من می خواهم به جای دیدن آنچه که اسپینل می توانید انجام دهید. تا آنجا که به حرکت صعودی سوال Panik سابق همه ستاره و یک .271 عمر hitter وظیفه به طوری که او می داند آنچه که او انجام می دهند اما اسپینل باید بزرگتر اولویت است. وجود خواهد داشت بار بود روز سه شنبه در واشنگتن زمانی که هر دو بازیکن پیدا کردن یک نقطه در صف. برای دیگران استفاده اسپینل.

با Blue Jays نه بازی در خانه آیا شما نمی فکر می کنم این امر می تواند بهترین برای سرعت بخشیدن به توسعه مجدد از راجرز مرکز آن به شدت نیاز به حداقل $750 میلیون ارتقاء به نگه دارید تا با زمان MLB استادیوم?

— امانوئل تورنتو

این زمان مناسب به redevelop راجرز مرکز و به احتمال زیاد بدترین زمان ممکن برای تضمین سرمایه گذاری از مالکیت. تورنتو ballpark را خفته باقی می ماند و بیشتر از سال اما با جیز قادر به فروش بلیط و سازمان فرض بیشتر هزینه های چشمگیر با موقت حرکت به بوفالو, آن را سخت به تصور بسیار اتفاق می افتد در طول بیماری همه گیر. آبی جیز در ادامه به اصرار راجرز دارای اولویت شده اما ما منتظرش بوده ام برای بیش از پنج سال برای آن اعلام کرد. آن اتفاق افتاده است نشده است و من به طور جدی شک این اتفاق می افتد در حال حاضر.

چه احتمالات برای MLB به عنوان آن مربوط به برنامه ریزی و بعد از فصل مقدماتی در پی تیم نیاز به رها کردن با توجه به گسترده COVID-19 شیوع? در چه نقطه کل MLB فصل می شود پاک باید مارلین یا دیگران نیاز به رها کردن ؟ آیا آنها هنوز هم حفظ 16-باشگاه فرمت برای پست فصل بازی ؟

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

— مایکل تورنتو

بسیاری از پرسش های بزرگ در اینجا, اما ما هنوز نمی دانند که پاسخ به بسیاری از آنها. در این نقطه من حتی نمی فکر می کنم MLB می داند. لیگ coronavirus وضعیت تغییر ساعت و روشن است که در حالی که سلامت و پروتکل های ایمنی در محل هستند بیس بال را به تنظیم در پرواز است. آنچه امروز درست است ممکن است درست نباشد فردا.

در اینجا چیزی است که ما نمی دانیم: آن ظاهر می شود به طور فزاینده ای بعید است تمام 30 تیم خود را کامل فصل کامل. MLB اعلام کرد که Miami Marlins بازی های معلق خواهد شد از طریق پنج شنبه. اصلی برنامه به نام برای 60 بازی به بازی می شود بیش از 66 روز و آن را تقریبا غیر ممکن خواهد بود برای جبران زمان از دست رفته. با که در ذهن پس از فصل ممکن است به تعیین برنده درصد با همه تیم ها بازی مساوی تعدادی از بازی ها.

تا آنجا که احتمالات به, چه کسی می داند ؟ MLB و بازیکنان MLB' Association توافق کردند که به نظر یک "حباب" را برای پست-فصل به فصل به طور منظم. آخرین چیزی که MLB می خواهد برای دیدن یک تیم به رها کردن به طور کامل اما در برخی از نقطه آن ممکن است تبدیل به غیر قابل اجتناب. اگر بیش از 20 تست مثبت در Marlins نیست به اندازه کافی به انصراف خود را از سال آن را روشن MLB در نظر دارد به نگه داشتن در حال حرکت این همراه برای تا زمانی که ممکن است و 16 تیم حذفی قالب دست نخورده باقی خواهد ماند.

از طریق چهار بازی من شده اند تحت تاثیر قرار با چارلی Montoyo. به نظر می رسد مانند ما تا به حال اشتباهات احمقانه (سام Gaviglio اهرم بالا کن Giles به وضوح مجروح و نگهداری بیش از حد طولانی). بدیهی است که آن را در اوایل و او می تواند به نوبه خود چیزهایی در اطراف اما اگر این همچنان ادامه دارد و ما دیدن gaffes ادامه به شمع تا در چه نقطه ای است که در این فصل استماع برای او ؟

مارک تورنتو

من لمس در این موضوع در روز یکشنبه ستون. من فکر می کنم این نمایشگاه سال به ارزیابی Montoyo. فصل گذشته احساس بیشتر شبیه به یک محاکمه اجرا و وجود دارد بسیاری از چیزهایی که خارج از کنترل خود: صدمات معاملات در حال انتظار در چشم انداز نداشتن پنج نفر شروع به چرخش. در این سال — با گسترش فهرست اسامی و کشت و تبادل عمق متفاوت است.

که گفت:, من به او یک پاس در Gaviglio. این دومین بازی از سال تورنتو بالا-اهرم اسلحه استفاده شد روز قبل و آماده به پرتاب پشت به پشت. به من کمتر در مورد آن تصمیم گیری و بیشتر در مورد ساخت مطمئن شوید که همان اشتباه تکرار شده است. یک تنظیم که ممکن است مورد نیاز متناوب است روز هنگامی که بالا اهرم سلاح استفاده می شود زیرا جیز نمی تواند بیش از حد بسیاری از بازی های که در آن همه خود را اولویت بچه ها نیاز به یک استراحت.

سلام گرگور زمانی که تیم در سفر به کروناویروس نقاط آنها منزوی در تیم هتل ؟ چرا که قضاوت بر اساس آنچه که من در مورد آنها را در بوستون از همکاران خود را روزی DiManno آنها در سراسر شهر با بهره گیری از آزادی خود.

— Mordechai

بازیکنان را تشویق به اقدامات احتیاطی در حالی که به دنبال سلامتی و ایمنی پروتکل اما نه آنها و نه منزوی در جاده ها و یا هر جای دیگری که برای ماده, در حال حاضر که کانادا قرنطینه است ، بسیاری از MLB بهداشت دستورالعمل های مربوط به ورزشگاه و چه بازیکنان را در خارج از ساعات اداری و در واقع به آنها. همین دلیل است که شما به احتمال زیاد دیده می شود داستان در مورد تیم آینده با دستورالعمل های خود را و به همین دلیل گیر دنی Jansen گفت: در اوایل این تابستان از آن خواهد بود تا بازیکنان به پلیس خود را.

که نگران کننده برای بسیاری از دلایل. وجود خواهد داشت و بازیکنان مانند اسپینل اظهار داشت که در اوایل این هفته او تنها برگ اتاق هتل خود را برای رفتن به ورزشگاه و پس از آن وجود دارد به احتمال زیاد خواهد بود که مرزهای کنید و سعی کنید به یک زندگی عادی. MLB طرح بسیار متفاوت تر از قرنطینه اقدامات انجام شده توسط NHL و NBA و به فرانک اگر بازیکنان در سراسر لیگ نیست قرار داده شده به یک محیط جدا آن را نمی ممکن است قبل از ما می بینیم یکی دیگر از Marlins وضعیت.

ارسال Blue Jays سوال bluejaysmailbag@gmail.com و یا در توییتر @GregorChisholm. ما حق ویرایش برای طول وضوح و نقطه گذاری.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب