کولر آبی: کباب ایمنی - سه شنبه, 16 Jul 2020 PST

کباب فصل در نوسان کامل است اما وجود دارد چند اقدامات ایمنی را در نظر بگیرید قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان ز

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

کباب فصل در نوسان کامل است اما وجود دارد چند اقدامات ایمنی را در نظر بگیرید قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده است. در اینجا برخی از چیزهایی که برای بررسی قبل از اینکه شما شروع.

کوره خارج و به دور از ساختار. به خصوص با احتیاط از ساختاری سه طبقه ساخته شده است و شاخه های درخت. محل کوره خود را در حدود 10 فوت دور از خانه و یا ساختمان های دیگر و سازمان دیده بان برای عرشه ریل و یا جانبداری.

مطمئن شوید که کوره خود پایدار است. فقط راه اندازی کوره خود را بر روی یک سطح صاف در جایی که آن را نمی توان به طور تصادفی مخفیگاه آنان را بیش از. همچنین است یک ایده خوب به یک کوره پد یا چلپ چلوپ کردن حصیر زیر گریل نه تنها برای محافظت از ایوان و یا عرشه سطوح اما به اطمینان حاصل شود که داغ چلپ چلوپ کردن نمی خواهد در زمین به طور بالقوه قابل اشتعال مواد خشک مثل چمن یا علف های هرز.

آن را تمیز نگه دارید. به طور منظم از بین بردن چربی و چربی تجمع از جلو پنجره توری و سینی زیر کوره را حفظ خواهد کرد قابل اشتعال باقی مانده را به حداقل برساند. فراموش نکنید که برای اجازه زغال و روغن خنک کردن قبل از خلاصی از آنها را به خصوص اگر شما می تواند زباله های پلاستیکی است.

بررسی نشت پروپان. این یک چیز فوق العاده را برای اولین کباب فصل اما این نکنه نیز بررسی کنید در طول فصل. اسپری و یا قلم مو یک نور آب و صابون حل پروپان شلنگ و گاز را روشن کنید. اگر نشت وجود دارد, شما باید ببینید راه حل حباب. راه دیگر برای گفتن از یک نشت بوی گاز در نزدیکی یک کوره که نمی خواهد نور است.

پوشیدن لباس مناسب. لباس به راحتی می توانید گرفتن, آتش, بنابراین نمی پوشیدن هر چیزی جریان و یا با روابط طولانی است که می تواند اویزان بیش کوره.

آماده برای خاموش کردن آتش. به یاد داشته باشید - هرگز از آب در گریس آتش. اگر کوچک و قابل کنترل چربی آتش شروع به ریختن جوش شیرین یا نمک روی آن را صاف آن است. شما همچنین می توانید پوشش شعله با یک درب فلزی یا ورق کوکی و ترک آن را پوشش داده تا سطح سرد است. غیرفعال کردن گرما منبع اگر شما می توانید. اگر آن را همچنان به از دست, اسپری آتش کلاس B خشک شیمیایی آتش نشانی است. شما اغلب پیدا کردن که خانواده مشترک خاموش است یک ترکیب ABC نشانی که با این نسخهها کار برای مبارزه با انواع آتش از سطل زباله چوب و کاغذ و مایعات (گریس و روغن) و تجهیزات الکتریکی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن