کیسه مراسلات پستی: چگونه بازی صدا بدون طرفداران ؟ اومم, رنگارنگ, شاید

ترک آن را به تلویزیون بچه ها به این فکر می کنم اما من یک کمی خندیدن از TSN زمانی که آنها یک قطعه در چه صدای با

توسط NASERINEWS در 12 اردیبهشت 1399

ترک آن را به تلویزیون بچه ها به این فکر می کنم اما من یک کمی خندیدن از TSN زمانی که آنها یک قطعه در چه صدای بازی در تلویزیون ممکن است مانند بدون فن.

به ذهنم خطور پخش انواع که بیش یخ-میکروفن – طراحی شده به خانه مخاطبان است که صدای محیط به آن را احساس مثل شما در این بازی – را انتخاب کنید تا بازیکن مکالمات.

و توسط بازیکن مکالمات منظور ما از F-بمب.

"من نمی دانم اگر شما می توانید آن را در بازیکنان به آنها بگویید به تماشای آنچه که آنها می گویند" Evander کین گفت: TSN را علامت کارشناسی ارشد. "آیا فن وجود دارد یا نه, شما در حرارت لحظه ای. کسانی که همه چیز در حال رفتن به اتفاق می افتد.

"من فکر می کنم آن را سرگرم کننده خواهد بود."

بله کنار لیگ همه ما می دانیم وجود دارد اما تنها به ندرت مشاهده می کنید.

"شما می خواهم که آن را در پشت ذهن خود را به عنوان یک بازیکن اما شما نمی تواند واقعی آگاهانه مردم گوش دادن در تلویزیون گفت:" کین. "من فکر می کنم آن خواهد بود. هر چیزی به کمی لبه بیشتر به بازی و ... ایجاد ارزش سرگرمی است که ما ممکن است قادر باشد که به دلیل داشتن بدون فن (در ساختمان)."

که چیزی برای نگاه به جلو به در نهایت.

به عنوان جمعه کیسه مراسلات پستی. شما صبر کردم تمام هفته و در اینجا آن است که: سوال در مورد مصدومیت تعویض درباره حذفی فرمت مورد خواستار آن یک فصل در مورد حقوق و دستمزد, فلیپ فلاپ, در مورد جدید عادی در مورد طبیعی است. من حتی انتخاب "تمام آسمان" تیم. حفظ نامه ها. من به همه شما این هفته است. شما خواهید بود وجود دارد در هفته آینده. به سلامتی.

به کیسه مراسلات پستی:

سوال: چه چیزی شما فکر می کنم NHL انجام خواهد شد با توجه به موضوع صدمات? با هیچ اهل عملیاتی که در آن انجام تعویض آمده است ؟ هر تیم دارای یک تاکسی تیم ملی از تست بازیکنان است که می تواند به عنوان مورد نیاز است ؟ آنها را مجبور به ماندن جدا شده 2-3 ماه تا زمانی که مورد نیاز است ؟ برای تلفن های موبایل پیچیده است. اما از آن است که هاکی صدمات اتفاق خواهد افتاد. تنها بسیاری از Zamboni رانندگان در اطراف هنگامی که کسی ترفند زانو و یا کشاله ران.

جیم B

پاسخ: من تصور وجود دارد خواهد بود یک مجاز تاکسی تیم ملی. به یاد داشته باشید پس از مهلت تجارت فهرست اسامی گسترش تا زمانی که تیم بودند زیر کلاه. و در پلی آف وجود دارد بدون کلاه. تیم حمل سیاه و سفید "Aces" پس قطعا هنگامی که خود را اهل تیم حذف می شوند. من شک دارم آن را به یک مسئله بزرگ از گرفتن آسیب های جایگزین. اما صدمات بله خواهد بود یک عامل است.

سوال: سلام کوین. من علاقه مند در چگونه به از دست دادن پتانسیل این فصل ممکن است اثرات متفاوتی بر روی تیم است.

برای مثال یک تیم است که داد و ستد برخی از آینده خود را در بازیکنان جوان و پیش نویس میدارد برای به دست آوردن جانبازان به صورت یک حذفی اجرا خواهد شد بازنده اگر فصل لغو شده است. از سوی دیگر تیم که به بازیکنان کهنه و دست آورد آن پیش نویس میدارد و بازیکنان جوان می خواهم نگاه برندگان بزرگ.

همچنین یک تیم بالا و سنگین با بازیکنان به دنبال آخرین اجرا برای یک فنجان مشاهده خواهد در این سال به عنوان شاید گم شده خود را آخرین فرصت خوبی برای جایزه در حالی که یک تیم با بسیاری از استعدادهای جوان در حال حاضر در فهرست ممکن است مشاهده از دست دادن سال به عنوان فرصت از دست رفته برای به دست آوردن بسیار مهم حذفی را تجربه کنند.

من باید ایده های خود من که بزرگ برندگان و بازندگان هستند اما من علاقه مند به شنیدن نظر شما در چه سود و چه کسی از دست می دهد بیشتر اگر فصل لغو شده است.

با احترام

استیو C.

پاسخ: اول از همه هیچ کس واقعا سود اگر فصل لغو شده است. و تیم های که در حال از دست دادن این تیم که بشود برای پلی آف.این شوالیه طلایی برای مثال به یک بسته که شامل یک دوم و چشم انداز برای رابین Lehner یک انتظار اوفا. اما دیگر معاملات بالا پیش نویس انتخاب نمی نیش تیم که داد و ستد آنها: پنگوئن های از دست رفته در دور اول انتخاب کنید در Jason Zucker معامله است. Zucker سه سال فراتر از این در خود قرارداد. این طوفان داد تا بسیاری برای وینسنت Trochek از دست رفته دور اول انتخاب کنید برای بردی Skjei دور دوم انتخاب کنید و یک چشم انداز برای سامی Vatanen. Trochek و Skjei باید چند سال در سمت چپ هر چند Vatanen در انتظار اوفا. برونز به دور اول انتخاب کنید برای اندرو Kase. Kase دارای یک سال دیگر در سمت چپ خود قرارداد. بنابراین GMs کردم بازیکنان را دوست داشت, اما آنها بیش از فقط اجاره. خیلی بد است اگر آنها نمی تواند یک شانس برای بازی های جام, اما نه یک فاجعه.

سوال: سلام آقا. من شنیدن این که شما نظرات مردم در مورد ورزش, بنابراین من تصمیم به نوشتن به شما در مورد ایده من! من فکر کردم برای NHL برگشتی که آنها باید انجام 1-16 دانه مانند NBA می کند با خود پلی آف. من فکر می کنم آن خواهید بود چرا که هر تیم می تواند بازی کند. برای مثال تورنتو در مقابل Nashville بوستون در مقابل لا مونترال در مقابل وینیپگ ، من فکر می کنم آن را سرگرم کننده به تماشای چون تورنتو و بوستون یکدیگر بازی کرده اند در بسیاری از مواقع در پلی آف این دهه (سال 2013 میزبانی 2018 2019). به هر حال اجازه دهید من می دانم اگر شما می خواهم این ایده!

امید به شنیدن از شما به زودی!

بهترین آرزوها

لوکا M

پاسخ: من نه مخالف 1-vs-16. NBA انجام نمی دهد به این راه است. خود را آف کنفرانس مبتنی بر. اما 1-در مقابل-16 در یک سال که در آن وجود دارد رفتن به یک ستاره بدون توجه به آنچه... مطمئن ... پیش بروید. می تواند سرگرم کننده. NHL استفاده می شود به آن را انجام دهد. من فکر نمی کنم این اتفاق خواهد افتاد ، NHL می خواهید برای محدود کردن سفر برای هزینه دلایل آنجا که دلایل همه گیر. پس از سیلو کردن به چهار شهرستانها هر یک از بخش تولید خواهد شد و یک قهرمان.

سوال: سلام کوین خواهد بود که خود را 1st NHL تیم همه ستاره در آسمان در حال حاضر ؟

مرحوم بازیکنان من را انتخاب کنید عبارتند از:

Goaltender: تری Sawchuk

دفاع: Doug Harvey & Pierre Pilote

مرکز: Gordie Howe وجود دارد به جای RW

RW: Rocket Richard

LW: تد لیندسی

راب T

پاسخ: با تشکر از راب. آیا شما مطمئن شوید که همه آنها در بهشت ؟ شوخی. من قطره Gordie Howe – چه کسی من را به عنوان یکی از پنج بازیکن در تمام دوران چون من می خواهم به جای موشک ریچارد به ثمر رساند از جناح راست (و من چیدن با موقعیت). به نظر من استن Mikita در مرکز. و ژان Beliveau. اما من دوست داشتن دوره های مختلف و تیم های مختلف نشان داده شده است. و متعادل صف. (نقل از NHL.com.)

G: ژاک پلانت: "در اختیار داشتن جن است شماره 1. که همه من انجام -- گرفتن کنترل تا زمانی که یکی از هم تیمی های من می آید."

د: ادی شور: "این کودک اموزش و Ty کاب هاکی است."

D: Doug هاروی: "او می تواند بازی کرده اند مرکز او می توانست بازی جناح چپ او می توانست بازی هدف. وجود دارد هیچ بخشی از بازی او نمی تواند انجام دهد."

LW: تد لیندسی: "من منفور همه است. من تا به حال هیچ دوستی ندارد. من وجود دارد برای اینکه دوستان شما. من وجود دارد را به نفع خود."

C: Syl برنامه های: "او یک رامبراند روی یخ یک Nijinsky در goalmouth."

RW: موشک ریچارد: "ریچارد گل گل از همه زاویه و موقعیت. گاهی اوقات او آنها را به ثمر رساند در حالی که دروغ تخت در پشت خود را با حداقل یک مدافع محکم چوب خود یکی دیگر از نرم در مچ پا و یک سوم برداشت ملاحظه در ژاکت خود."

سوال: سلام کوین. این Doug خود خواننده به طور منظم در اتاوا.

من نمی خواهد می گویند من به شدت مخالف است. من مطمئن هستم که وجود دارد برخی از بازیکنان که می خواهید برای پایان فصل.

شاید اگر شما در بوستون, Washington St. Louis.

من یک برگ فن! اگر آنها را به بازی یک بازی حذفی در ماه جولای من به احتمال زیاد می تونه در

شاید من به دنبال در چیزهایی که از طریق سنس نظر. و اتاوا هاکی نویسنده بروس Garrioch و من به اشتراک گذاشته اند نظرات ما. Lol.

اما فکر می کنم از یک بازیکن نظر. من استفاده می شود به کار از نزدیک با سنس از 2006-2011. آنها ورزشکاران حرفه ای که پرداخت می شود به خوبی به بازی یک بازی. اما آنها انسان هستند درست مثل من و شما. آنها خانواده, مسئولیت, روز خوب و روز بد. آنها سوار این بیماری همه گیر درست مثل من و شما. احتمالا پین و سوزن بدونم که اگر این فصل در حال رفتن به شروع دوباره یا نه. و در انتظار پاسخ قطعی. اجازه دهید فراموش نکنید همه چیز که در جریان است!

این نظر من است و من آن را دیده ام که در آن یک بازیکن می گویند یک چیز به یک خبرنگار و یا در مقابل یک دوربین اما زمانی که شما آنها را بر روی زمین گلف و یا برای یک آبجو احساسات واقعی می آیند.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

این تصویر. شما نمی skated از مارس 12. خود را در خانه و سرد کردن با خانواده خود را.

آیا شما واقعا می خواهید به گزارش بازگشت به تیم خود اجازه می دهد می گویند ژوئن 1st. رفتن را از طریق یک دو هفته اردوگاه های آموزشی و سپس از سر بازی. در مقابل هیچ طرفداران?? خواهد تمرکز واقعی وجود داشته باشد و یا آن را احساس بیشتر شبیه به یک تابستان اسکیت. فراموش نکنید که دیگر حواس او را پرت.

ما OHL تیم تا اینجا 67 تا برجسته شود. و تا به حال شانس زیادی برای رفتن به یادبود جام. و فصل لغو شد.

هنگامی که و اگر هاکی سر گرفته خواهد شد (اگر آن را در جولای) امیدوارم این مستند را سست کردن مردم را سر کار گلف باز. تابستان است! مردم خواهد بود و در حال مرگ به خارج!

ببخشید یک سنس - بوفالو بازی در ماه جولای. LOL. نمی توان آن را در لیست اولویت های

من به نقل قول من از خواندن یک برگ نوشت که به ستاره ای در پاسخ به یک مقاله در Jason Spezza هفته گذشته است.

"توجه داشته باشید به Jason Spezza و همه Toronto Maple Leaf بازیکنان. لغو بقیه فصل به طور منظم هیچ برگشتی. خوش بینی است اما واقعیت الشعاع خوش بینی در این زمان".

من باید به توافق برسند! انصراف از فصل و اجازه دهید هدف را برای اردوگاه های آموزشی در اواخر سپتامبر.

نگه دارید تا کار خوب کوین

داگ M.

اتاوا

پاسخ: با تشکر داگ. من با توجه به بو دفعه بعد شما "به اشتراک گذاری" نظرات. شما در بالا بردن نقاط معتبر. و آن نقطه ممکن است به احتمال زیاد نتیجه: تنها تیم با یک شانس واقعی دعوت خواهد شد تا پایان این فصل و در بازی پلی آف. چرا که بله Buf مقابل Ott در جولای 17 برنده این معنی نیست جهنم خیلی به هر کسی. این امر نشان دهنده یک هزینه نه ارزش تحمیل. و کمی بعد در حالی که تمام خواهد شد در مورد هزینه های ارزش تحمیل یا نه. و آن را به ارزش آن (به لیگ و بازیکنان در دراز مدت) به televise پلی آف زنده به تلویزیون قرارداد و دریافت یک سال نزدیک به تلویزیون جدید می پردازد. U. S. معامله منقضی می شود در دو برگشتی.

سوال: سلام کوین. ممنون میشم شما ادامه کیسه مراسلات پستی حتی به عنوان ما در تلاش برای کشف آنچه تعریف می کند امید است. یا طبیعی است.

من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم با توجه به همه گیر است فروتنی حتی بیشتر ممتاز از مردم از جمله آنهایی که شامل مورد علاقه ما جوانه چه سلامت روان هزینه خواهد شد در حال حرکت به جلو در هر دو دلار و محصول. همه ما می دانیم که کایل Dubas به نظر می رسد به یک مرد با چشمان باز در راه است که می تواند او را به نظر می رسد 'دیگر' در زمین از چه چیزی استفاده می شود برای تعریف طرفدار ورزش است. من می دانم که تجربه خود را از این بیماری همه گیر خواهد بود ... عمیق ... که من شخصا واقعا قدردانی و احترام است. بسیاری شده اند این بار من آرزو داشتم برای یک فرصت برای صحبت با مرد است.

چگونه خواهد که بازیکنان قبلی به این بیماری همه گیر -- بازیکنان که می توانید نام خود را برای عدم تلاش ذهنی برای مثال -- چگونه می توانم به شما فکر می کنم بازیکنان پاسخ خواهد داد (به خصوص ذهنی) برای خالی کردن عرصه (در کوتاه مدت اما چه کسی می داند؟) در حالی که بازی بازی است که به طور معمول 'مهم ترین'? چه خواهد شد این بازیکنان را به این حرکت جدید و مایع طبیعی تا زمانی که ما واقعا می دانیم آنچه در جهان خواهد بود و لذا ورزشی' محل در آن ؟ جدا از متخصصان سلامت روان چه خواهد شد تیم Shanahan (یعنی Shanahan Dubas و Keefe) باید تا آستین خود را در کمک به هر کس -- طرفداران بازیکنان رسانه تلویزیون/جریان عوامل -- به بسته بندی کردن سر ما در اطراف تزریق اهمیت بازگشت (فراتر از خداوند متعال باک و یک نیاز عادی) به ورزش در یک چشم انداز در حال حاضر کمتر آشنا از مریخ است ؟

و ما تا به حال به طور کامل قادر به لغزش به طور کامل به احساس راحتی و استحکام و امتیاز تجربه به عنوان یک فن (و فن/خبرنگار) -- با توجه به آنچه که ما در حال حاضر می دانند و دیده اند -- و همچنان در زمان واقعی ؟

جهان تغییر کرده است. ما تغییر کرده آیا ما نام آن را یا نه.

ما در فضای بین داستان -- که است که در آن واقعی رشد اتفاق می افتد. آن را نیز فوق العاده ناراحت کننده زمان که در آن ما ریختن و کار را به آغوش جدید حتی زمانی که ما هنوز نمی دانیم چه جدید خواهد بود. این بیماری همه گیر را به یک اثر ماندگار و من تعجب می کنم که چه برگ و MLSE امپراتوری را انجام دهید برای کمک به خود و حامیان آنها پیدا کردن جای پای رفتن به جلو ؟

سالم ماندن (همکار سلیاک)

سو

پاسخ: Celiacs قانون! (به جز زمانی که شما به طور تصادفی به مصرف گلوتن.) بزرگ نامه بسیاری از افکار عمیق و نگرانی است. من مطمئن هستم که من باید هر پاسخ. من در واقع یکی است که برای تلفن های موبایل سبک اما منظور من صمیمانه: من فکر می کنم برخی از بازیکنان انجام خواهد شد متفاوت بدون جمعیت. این showboats هیچ کس به نشان می دهد به. و برخی که احساس فشار نمی ممکن است احساس وزن از جمعیت انتظارات.

همانطور که برای تصویر بزرگتر مسائل شما بخواهید در مورد شما درست در اشاره کرد که MLSE توسعه یافته به خوبی لمس می آید به برخورد با رویدادهای خارج, که آیا آن را ون حمله یک زن و شوهر از سال پیش و یا کمک مالی از وعده های غذایی با استفاده از این عرصه به عنوان یک آشپزخانه بزرگ امروز است.

بزرگتر وجود دارد مسائل مربوط به نگرانی در مورد از زمانی که برگها دوباره بازی خواهد کرد. اما در برخی از راه خود را بازگشت به بازی خواهد بود یک لحظه است که ما را متحد یک گام به عقب به حالت عادی حتی اگر آن را یک نوع جدید از حالت عادی: یک جهان که در آن همه چیز فراتر از این بیماری همه گیر در حال اتفاق می افتد. آن را خوب به تشویق هر چند بهتر از آسایش و تنهایی خود را از نیمکت.

سوال: سلام عمو کو. راه بازگشت در ماه فوریه من از شما در مورد آنچه اتفاق می افتد با بازیکنان پرداخت اگر NHL تعطیل با توجه به COVID-19. در آن زمان بازی هنوز در حال بازی بودند تعطیلات, همه چیز (در آمریکای شمالی) بود عملکرد از نقطه نظر اقتصادی. من ادعا نمی تا به حال یک توپ کریستال به پیش بینی کرده اند اما در آن زمان یکی فقط به حال برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد در آسیا و بخش هایی از اروپا به نقطه اتصال است که آن را اجتناب ناپذیر بود به اتفاق می افتد در اینجا داده شده چه در سطح جهانی متصل کنیم.

بنابراین به نظر می رسد مانند NHL بازیکنان را پرداخت کردم در ضمن NBA به حال خود paycheques کاهش بود 25 درصد است. اجازه می دهد تا نه بچه خودمان در اینجا NHL در حال رفتن به از دست دادن میلیون ها نفر اگر نه میلیاردها درآمد. من نیز پیش بینی (عریان یک واکسن) بازی برگزار خواهد شد با طرفداران خوبی به 2021. به طوری که که در آن شما کلاه رای خواهد زمین ؟ $40M? 50M? این وقتی است که به خوبی بازیکنان را ببینید حقوق و دستمزد کاهش می یابد. همچنین چه چیزی شما احساس می کنید که بزرگترین مانع برای گرفتن بازی های انجام شده (بدون فن)? برای من این توانایی فوری تست از تمام بازیکنان برای جلوگیری از شیوع COVID-19. اما برای یک لیگ ورزش به راحتی در دسترس تست, بنابراین بیش از حد باید عموم مردم است. اگر NHL رزومه این تابستان هر فرد باید قادر به راه رفتن به بیمارستان و می گویند آنها sniffles که باید موجه برای آزمون (که در حال حاضر این طور نیست و آنها فقط شما ارسال صفحه اصلی). در پایان این فقط یک بازی است و زندگی واقعی در معرض خطر هستند. من عشق هاکی, من ورزش را دوست دارم اما باید عادلانه برای همه و نه فقط به عنوان چند.

افکار خود را?

جاستین P

پاسخ: من شک درپوش حقوق پایین خواهد رفت حتی اگر آن را باید. اما اگر این کاهش بیش از 20 میلیون آن هرج و مرج خواهد بود. ... تا ... و من نوشته شده است قبل از این ... به اعتقاد من راه حل خواهد بود به ترک کلاه که در آن است. مسدود کردن آن. اما با استفاده از سپردن بند به پنجه بازگشت پول به طوری که صاحبان خود را حفظ 50 درصد سهم هاکی مربوط به درآمد. ... بازیکنان پرداخت به سپردن هر سال است. حدود 10 درصد است. بنابراین یک مرد که بر روی کاغذ دارای یک 1 میلیون دلار قرارداد خواهد بود در واقع فقط پرداخت $900,000 (اگر هاکی مربوط به درآمد نتواند برای دیدار با اهداف خود را با 10 درصد) ... هنوز هم با من است ؟ .... خوب. ... مقاطعه در cratering بلیط درآمد هاکی مربوط به درآمد می تواند شاقول به طور چشمگیری. بیایید می گویند 40 درصد است. به جای عقب درپوش حقوق 40 درصد – اجبار رعایت buyouts در سراسر لیگ ... لیگ و بازیکنان ارتباط می تواند به یک توافق 40 درصد سپردن. بنابراین یک بازیکن با 1 میلیون دلار قرارداد در مقاله که در واقع جمع آوری $600,000. خواهد بود که فروش سخت برای بازیکنان که ممکن است ترجیح می دهند انطباق buyouts و واقع بینانه کلاه, چرا که آنها می خواهم نزدیک تر به مقاله ارزش آنها را امضا کردند.

سوال: سلام کوین. به نظر می رسد برای من روشن است که این فصل نان تست و فصل آینده ممکن است به خطر بیافتد به عنوان به خوبی. من می خواستم افکار خود را بر روی یک ایده من است که من را دیده اند در هر نقطه دیگری است. بیایید می گویند در این فصل است و نه از سر گرفت و از آنجا که در حال انجام COVID لیگ تنها قادر است به تناسب در 40 تا 60 بازی در سال آینده. به طوری که در طول این فصل به پایان نمیرسد تا اینکه اتلاف وقت شما چه فکر میکنید در مورد ضمیمه در سال آینده بازی های این سال و تعیین برگشتی بر اساس هر دو فصل با هم. برای اهداف آماری هر فصل باقی خواهد ماند جداگانه اما برای تعیین برگشتی, شما می توانید اضافه کردن این فصل امتیاز برای فصل آینده است.

ادی J از Thornhill

پاسخ: جالب است آن را در خارج از جعبه, اما آن را مملو از مسائل. منظورم این است که قرارداد منقضی خواهد شد. تیم که ساختمان برای سال آینده را پیدا خواهد کرد خود را از راه دور پشت به شروع فصل. آنها نمی مانند که. من تحسین ایده. من فکر نمی کنم این اتفاق خواهد افتاد.

تاریخ گفتگو

س:

چه خواهد هاکی پس از همه گیر مانند نگاه? به اشتراک گذاری افکار خود را

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن