حفاری خدمه گسترش جستجو برای تولسا قربانیان کشتار - Tue, 15 Jul 2020 PST

TULSA, Okla. — خدمه جستجو برای بقایای قربانیان 1921 تولسا مسابقه کشتار هنوز به کشف هر انسان باقی می ماند و در

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

TULSA, Okla. — خدمه جستجو برای بقایای قربانیان 1921 تولسا مسابقه کشتار هنوز به کشف هر انسان باقی می ماند و در روز چهارشنبه گسترش دامنه حفاری در یک شهر گورستان ایالتی اوکلاهما باستان شناس گفت.

جستجو در Oaklawn گورستان تا کنون نشان داده است خانواده مشترک سطل زباله استخوان حیوانات و پوسته پوسته است که اعتقاد بر این بود متصل به کشتار, دولت, باستان شناس, اوکلاهما, Kary Stackelbeck گفت.

"ما نه در همه دلسرد که چرا ما باید این همه خطوط دیگر از شواهد" است که شامل دهان حساب گورستان مراقبان نشان می دهد قربانیان این قتل عام به خاک سپرده شد در یک گور دسته جمعی وجود دارد Stackelbeck گفت.

"و البته این واقعیت است که این مکان تنها بخشی از گورستان که عاری از مشخص تدفین در غیر این صورت کامل گورستان که در آن هر طرح اختصاص و یا اشغال" با توجه به Stackelbeck. "ما به طور کامل متعهد به گرفتن جواب در این محل ... ما می رویم یا پیدا کردن قربانیان در این محل و یا ما می رویم به تعیین که آنها در اینجا نیست."

محققان روز دوشنبه شروع به باز کردن یک منطقه در گورستان که در آن رادار نافذ زمین تعیین می شود وجود دارد یک ناهنجاری سازگار با گورهای دسته جمعی.

گسترش حفاری شامل استفاده از شگون پروب است که یک دستگاه حفاری است که اجازه می دهد تا محققان به بررسی خاک زیر بیشتر از 10 فوت عمق کاوش های باستان شناسی در حال حاضر با توجه به Stackelbeck.

در 31 ماه مه و ژوئن 1 در سال 1921 سفید ساکنان غارت شده و سوخته Tulsa, سیاه, Greenwood منطقه و کشتن به عنوان بسیاری از 300 نفر است. بسیاری از قربانیان آوردند و دفن در گورهای دسته جمعی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن