چهار MN خانه های پرستاری بیش از 100 coronavirus موارد به عنوان دولت به نظر می رسد برای کنترل شیوع

چهار مینه سوتا خانه های پرستاری بیش از 100 مورد تأیید از coronavirus. سه تا از این مراکز باید حداقل 38 مرگ و م

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

چهار مینه سوتا خانه های پرستاری بیش از 100 مورد تأیید از coronavirus. سه تا از این مراکز باید حداقل 38 مرگ و میر.

گریم جزئیات از وضعیت نبرد در برابر گسترش coronavirus در آن زندگی کمک مراکز منتشر شد این جمعه گذشته توسط مینه سوتا وزارت بهداشت. در واقع اکثر مرگ و میر ناشی از کروناویروس در دولت همچنان از مراقبت طولانی مدت و یا زندگی کمک مراکز ساخت تا 955 دولت 1,197 مجموع مرگ و میر گزارش شده از دوشنبه.

اطلاعات انتشار شد در پاسخ به درخواست دولت جمهوری آمریکا به مردم ایران ، کارین Housley of St. mary's نقطه است که انتقاد از دولت را تلاش برای جلوگیری از چنین مواردی است.

"ما مواجه با یک بحران بی سابقه ای در دراز مدت مراقبت از امکانات در مینه سوتا" Housley که ریاست مجلس سنا را به مراقبت از خانواده و پیری کمیته گفت: اشاره به این که حدود 80 درصد از دولت coronavirus مرگ و میر شده است در جمع-امکانات مراقبت.

Housley خواسته بود وزارت بهداشت برای جزئیات بیشتر در مورد چگونه این ویروس را تحت تأثیر پرستاری در خانه و در یک نقطه تهدید به حکم آژانس. پس از دریافت اطلاعات Housley در بیانیه ای گفت که او را حامی لایحه نیاز به گسترده تست در دراز مدت مراقبت از امکانات.

که مراکز سخت ترین ضربه?

  • نورث ریج بهداشت و درمان و نوتوانی در نیو هوپ: 221 ساکن موارد 74 اعضای هیات آلوده 57 ساکن مرگ و میر
  • سنت ترزا از امید: 155 ساکن موارد 43 کارکنان آلوده 67 ساکن مرگ و میر
  • Southview هکتار مرکز بهداشت و درمان در غرب سنت پل: 120 ساکن موارد 33 اعضای هیات آلوده 38 ساکن مرگ و میر
  • Lyngblomsten مرکز مراقبت در سنت پل: 81 ساکن موارد 50 اعضای هیات آلوده, 16 مقیم مرگ و میر
  • Augustana چپل مشخصات مرکز مراقبت در هاپکینز: 68 ساکن موارد 22 اعضای هیات آلوده 29 ساکن مرگ و میر.

MDH کمیسر Jan مالکوم گفت: در یک جلسه رسانه بعد از ظهر دوشنبه که اعداد و داده ها می تواند گمراه کننده و بدون زمینه مناسب مانند این که چگونه دولت در مقایسه با دیگران است. این MDH نیز در تلاش برای گرفتن یک رویکرد متعادل بین تلاش برای محافظت از حریم خصوصی بیمار و افشای نام از امکانات است که تا به حال بیش از 10 مورد مالکوم اضافه شده است.

"من قطعا درک عمومی علاقه ای به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آنچه در جریان است در این دراز مدت مراقبت از امکانات" مالکوم گفت.

از 289 مراکز مراقبت های ذکر شده با یک مورد تایید شده از coronavirus بیش از نیمی (146) تا به حال چهار مورد و یا کمتر و 30 درصد (86) تا به حال فقط یک مورد.

تلاش برای رسیدن به مقامات بالا چند مراکز از نظر ناموفق بودند.

چگونه مینه سوتا مقایسه?

شیوع این بیماری در ایالات متحده اعتقاد بر این است که اول گرفته شده نگه دارید در سیاتل-منطقه خانه سالمندان باعث امکانات در سراسر کشور و مینه سوتا برای محدود کردن بازدید کنندگان و تعامل بین کارکنان و ساکنان.

هنگامی که به دنبال در تعداد موارد در پرستاری ماهر خانه مینه سوتا 49.7 مورد در هر 1000 ساکنان فروم خبری سرویس گزارش شده است. که به عنوان 26 بالاترین دولتی در این کشور قرار می دهد و مینه سوتا کمتر از میانگین ملی از 62 مورد در هر 1000 نفر.

میانگین ملی برای مرگ در هر 1000 ساکنان خانه سالمندان است 27.5 مرگ و میر. مینه سوتا در 12.1 مرگ در هر 1000 ساکنان خانه سالمندان است که 29 بالاترین حالت.

مینه سوتا به شدت آن "طرح نبرد" به آدرس عفونت در دراز مدت مراقبت از مراکز با تلاش های مانند گسترش, تست کمک به کارکنان دریافت تجهیزات حفاظت فردی زمانی که مورد نیاز و به دنبال افزایش نیروی انسانی.

Housley گفت: در یک ایمیل به پیشگامان مطبوعات که در حالی که کمیساریای پاسخ را ارائه برخی از اطلاعات مفید او چندین ترجمه از جمله این که او فکر می کند برخی از مراکز نیاز به شخصی حفاظت تجهیزات و تست. او همچنین گفت: بیماران در این مراکز باید اجازه بازدید دوباره و مینه سوتا که باید در نظر بگیرید در یک روش مشابه به کلرادو است که به دنبال اجازه می دهد خارج از بازدیدکننده داشته است.

فروم, اخبار, خدمات کمک به این گزارش.

یک لیست از مراکز مراقبت با عفونت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب