Facebook حذف حساب های مرتبط به حاشیه گروه QAnon - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

اوکلند کالیفرنیا. – Facebook می گوید آن را حذف چند گروه حساب و صفحات مربوط به QAnon اقدام برای اولین بار در بر

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

اوکلند کالیفرنیا. – Facebook می گوید آن را حذف چند گروه حساب و صفحات مربوط به QAnon اقدام برای اولین بار در برابر راست متحده تئوری توطئه گردش در میان حامیان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

اجتماعی-رسانه های غول پیکر ساخته شده از اعلام روز شنبه به عنوان بخشی از ماهانه خود در جلسه "هماهنگی اصیل رفتار" بر روی آن سیستم عامل است. که Facebook را مدت برای حساب های جعلی اجرا با قصد اخلال در سیاست انتخابات و جامعه است.

در علاوه بر این به QAnon, حساب, Facebook همچنین حذف حساب های مرتبط به VDARE آمریکا سایت شناخته شده برای نوشتن مطالب ضد مهاجرت محتوا و همچنین به عنوان حساب در روسیه و ایران و موریتانی میانمار و کشور گرجستان است.

QAnon یک جناح راست تئوری توطئه محور در بی پایه و اساس اعتقاد به این که مغلوب ساختن پیشی جستن راه انداختن یک راز مبارزه با دشمنان را در "دولت عمیق" و قاچاق جنسی کودکان حلقه اجرا شده توسط شیطانی پدوفیل و آدمخوارها. برای بیش از دو سال پیروان pored بیش از یک درهم مجموعه ای از سرنخ ظاهرا ارسال شده آنلاین توسط یک مقام عالی رتبه دولت رسمی تنها به عنوان شناخته شده "س"

تئوری توطئه دولتی در گوشه ای تاریک از اینترنت اما خزنده بوده به جریان اصلی سیاسی در عرصه. مغلوب ساختن پیشی جستن است را بازتوییت کرد QAnon-ترویج حساب و پیروان آن گله به رئیس جمهور و تظاهرات و پوشیدن لباس و کلاه با QAnon نمادها و شعارها.

Facebook می گوید آن را در بر داشت QAnon فعالیت به عنوان بخشی از آن تحقیقات مشکوک هماهنگ اصیل رفتار پیش از سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری.

"ما در حال پیشرفت ریشه کن کردن این سوء استفاده, اما ما گفت: قبل از این تلاش مداوم" شرکت گفت: در مارس گزارش هماهنگ فعالیت است. "این بدان معناست که ساختمان فن آوری بهتر استخدام افراد بیشتر و کار بیشتر از نزدیک با اجرای قانون کارشناسان امنیتی و شرکت های دیگر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب