نگاهی به تهمت اجرایی منظور در روش های پلیس

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا شنبه با هدف مهار خشونت پلیس با

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا شنبه با هدف مهار خشونت پلیس با کارگردانی فدرال دلار به کسانی که در ادارات پلیس که به دیدار برخی از مدارک استاندارد در استفاده از زور. اجرایی اقدام همچنین باعث می شود آن را سخت تر برای آن دسته از افسران با تاریخچه مشکل از استخدام در بخش های دیگر.

کنگره نیز در حال حرکت به سمت عبور از پلیس صورتحساب اما تهمت بود مضطرب به قرار دادن خود مهر در مورد این مسئله با یک باغ گل رز کنفرانس مطبوعاتی که در آن او flanked توسط نمایندگان ملت پیشرو در اجرای قانون شدند.

در اینجا نگاهی به برخی از این موضوعات در جهت:

یکی از مهم ترین مفاد?

این حکم اجرایی خواهد به ادارات پلیس مالی انگیزه ای برای اتخاذ بهترین شیوه و تشویق برنامه های اجتماعی که کارگران پیوستن به پلیس زمانی که پاسخ آنها به خشونت پرهیزی در تماس های مربوط به بهداشت روانی و اعتیاد و بی خانمان مسائل.

رئیس جمهور اجرایی منظور نیز نیاز به دادستان کل برای ایجاد یک پایگاه داده های ردیابی ختم, محکومیت های کیفری و مدنی قضاوت در برابر مأموران اجرای قانون برای استفاده بیش از حد از زور است. آن را تشویق می کند مشارکت با ارائه برخی از کمک های مالی تنها به آن دسته از سازمان های که ارائه اطلاعات مورد نیاز.

چرا آهنگ سوء رفتار افسر?

بسیاری از افسران که باد تا درگیر در یک حادثه مرگبار دارای سابقه طولانی از شکایات علیه آنها توسط مردم از جمله درک چوین سفید مینیاپولیس افسر پلیس است که به اتهام قتل به مرگ جورج فلوید. چوین تا به حال حداقل یک دوجین شکایات علیه او با توجه به سوابق.

اما کسانی که پرونده اغلب ساخته شده و آن را دشوار است به دانستن اگر افسران سابقه. و برخی از ادارات پلیس انجام یک کار بد از پیگیری سوء ادعا می کند از آنجا که همه در حال اثبات برای انواع دلایل و پلیس اصلاحات گروه می گویند که این یک فرصت از دست رفته برای شناسایی و اصلاح رفتارهای مشکل قبل از آن کشنده است.

چه خواهد شد در یک پایگاه داده ملی انجام دهد ؟

پایگاه ملی خواهد نیروی برخی از بخش ها به شفافیت بیشتر و پاسخگویی اما مانند دیگر ملی clearinghouses آن بستگی به محل تمایل به شرکت.

در حال CHOKEHOLDS ممنوع ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او ممنوع chokeholds اما این مورد نیست. بلکه او را تشویق چنین ممنوعیت از طریق مشوق های مالی.

Chokeholds را تبدیل به نمادی از خشونت پلیس دوباره پس از مرگ فلوید. آنها به طور بالقوه یک مانور تاکتیکی است که در آن یک افسر قطع هوایی به یک فرد گردن. افسر درگیر در مرگ اریک گارنر شد متهم با استفاده از یک جز را حفظ کرده است و او با استفاده از یک حقوقی حذف مانور به نام کمربند ایمنی است که مشابه اما نمی بلوک هوا. اما chokeholds در حال حاضر تا حد زیادی ممنوع توسط بسیاری از ادارات در سراسر کشور است.

می تواند دولت تنظیم شرایط بودجه?

که می تواند یک ماده از دعوای حقوقی.

شده اند وجود دارد تعدادی از پرونده های حقوقی آورده در گذشته در برابر تهمت اجرایی برای تلاش به وضعیت اجرای قانون بودجه در سیاست های خاص.

وضعیت مشابهی اتفاق افتاده در سال 2017 زمانی که وزارت دادگستری گفت: این امر خودداری از اعطای پول از به اصطلاح پناهگاه شهرها و ایالات متحده تا زمانی که آنها به مقامات اداره مهاجرت فدرال دسترسی به زندان و ارائه اطلاع زمانی که به کسی در این کشور به طور غیر قانونی به منتشر می شود.

دادگاه ها در سراسر کشور تقسیم شده است در این موضوع.

یک قاضی فدرال در لس آنجلس حکومت در ماه فوریه گذشته برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از تحمیل شرایط است که ادارات پلیس همکاری با مقامات اداره مهاجرت برای دریافت اجرای قانون کمک های مالی. اما در اوایل سال جاری یک دادگاه تجدید نظر فدرال در نیویورک گفت: دولت می تواند خودداری میلیون دلار در اجرای قانون کمک های مالی به زور متحده به همکاری با اجرای مهاجرت. این تصمیم در تضاد با سه نفر دیگر از دادگاه تجدید نظر فدرال.

چگونه گواهینامه کار می کند ؟

منظور اجرایی دستور وزارت دادگستری به فشار ادارات محلی پلیس می شود خبره توسط "معتبر مستقل و مدارک بدن." تحت سفارش وزارت دادگستری خواهد اطمینان بخش تنها می تواند credentialed اگر استفاده از آن-از-نیروی رعایت سیاست های فدرال و ایالتی و محلی ،

یک سازمان به نام کمیسیون اعتباربخشی برای سازمان های اجرای قانون در حال حاضر اعتبار ادارات پلیس. این لیست بیش از 1000 ادارات این credentialed از حدود 18,000 سراسر کشور.

متی Hickman استاد و عدالت کیفری, متخصص در دانشگاه گفت: هیچ قطعی تحقیقات اثبات credentialed سازمان های خدمت بهتر به مردم است.

"این خوب است برای عموم مسلما می دانم که خود را به آژانس رفته از طریق یک حرفه ای با مجوز رسمی, روند," او گفت:. "آن چیزی را می گوید در مورد تعهد به بهترین شیوه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن