در سالگرد 100 تیم Walz بازدید سایت بدنام دلوت lynchings

DULUTH, Minn. — صبح دوشنبه قبل از یک زن و شوهر از صد مردم نشان داد تا در مرکز شهر دولوت برای کباب کردن در نزدی

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

DULUTH, Minn. — صبح دوشنبه قبل از یک زن و شوهر از صد مردم نشان داد تا در مرکز شهر دولوت برای کباب کردن در نزدیکی کلیتون جکسون McGhie یادبود, مینه سوتا, رژیم صهیونیستی. تیم Walz و خانواده اش را بی سر و صدا در زمان بازدید از سایت.

کارل کرافورد, Duluth, حقوق بشر افسر که راهنماهای پیاده روی از سابق پلیس به سایت 1920 lynchings چند بار در سال خواسته فرماندار برای پیدا کردن یک نقل قول در یادبود دیوار که طنین انداز با او و به صرف زمان به دنبال به چشم مجسمه های برنز به نمایندگی از سه سیرک کارگران است.

"بسیار قدرتمند" Walz گفت: به یک عضو از تیم خود را پس از آن و سپس بعد از آن در توئیتر خود نوشت: "ما هرگز نمی تواند فراموش نکنید که این شرم آور رویداد غم انگیز در مینه سوتا در تاریخ است."

دوشنبه مشخص سالگرد 100 از مرگ الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie — سه آمریکایی آفریقایی تبار مردان متهم به تجاوز به یک زن سفید غرب دلوت زن اگر چه پزشک خانواده نشان داد که این اتفاق رخ نداد. حدود 10,000 نفر در این اراذل و اوباش که کشیده مردان از زندان تا خیابان و به دار آویخته آنها را از نور پست.

این کلیتون جکسون McGhie کمیته یادبود در نظر گرفته شده برای قرعه کشی یکی دیگر از 10000 نفر — و برایان استیونسون برابر عدالت ابتکار — به سایت برای سالگرد 100 اما این طرح بودند تحت فشار قرار دادند تا 2021 به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از فعالیت در اول بین خیابان اول و دوم راههای شرق: اوایل دیدار با Walz و کارکنان خود را در یک کنفرانس خبری با دادستان کل کیت الیسون و دیگر بازیکنان درگیر با هفته گذشته عفو حداکثر میسون و ناهار از دلوت کوره — مرغ و گوشت خوک و بلغور سالاد کلم و گوشت rinds به اندازه کافی برای تغذیه 700 نفر است.

صدها نفر جمع آوری در کلیتون جکسون McGhie یادبود چهار شنبه, ژوئن 15 سال 2020 به افتخار الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie در سالگرد 100 از خود lynchings در دولوت. (تایلر Schank / فروم سرویس خبری)

همه با موسیقی متن فیلم از احساس خوب رگی موسیقی در حال پخش از بلندگو.

"ما تا به حال در این روز در تقویم ما برای مدت زمان طولانی" گفت: اوتیس samantha archer, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Ujamaa محل شهرهای دوقلو غیر انتفاعی است که با این نسخهها کار با بزرگسالان جوان آمریکایی آفریقایی تبار مردان است. "Ujamaa" به معنی "خانواده گسترده" در سواحلی.

Samantha archer بخشی از یک vanload از مردان بود که در اصل برنامه ریزی شده به بخشی از سالگرد حوادث. به جای آن از به تعویق افتادن آنها خود را لغو رزرو هتل و به جای آن ساخته شده یک سفر در روز است. Samantha archer گفت: او می خواست به سفر و بازگشت انرژی به خود سازمان است.

"این بسیار معنوی برای ما احساس می کنیم در ارتباط با آنچه اتفاق افتاده است 100 سال پیش" samantha archer گفت. "ما متوجه است که این رویداد خاص که در آن دوره زمانی ما به ارمغان می آورد زمان با آنچه امروز اتفاق می افتد."

الیسون بازدید بیش از حد چیزی بود که از تعجب.

"در اینجا همه ما در این زمین مقدس که در آن 100 سال پیش 10,003 مردم جمع آوری شده," او گفت:, و اضافه کردن آن را در صلح و یا در عشق است. "آنها جمع شده بودند به قتل سه نفر است."

Ellison به نام نژاد پرستی یک "اجتماعی بیماری به خاک سپرده عمیق در جامعه ما است." بسیاری از آنچه او گفت: محور مختلف که در خدمت زمان در زندان برای جعل تجاوز به عنف. جمعه گذشته ماسون دریافت, دولت اول پس از مرگ عفو از مینه سوتا هیئت میبخشد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب