FDA تایید تلاش COVID-19 آزمون برای 'مخلوط' نمونه استفاده - Sun, 19 Jul 2020 PST

واشنگتن (AP) — سازمان غذا و دارو داده اورژانس تایید به یک رویکرد جدید به کروناویروس تست است که ترکیبی از تست ن

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

واشنگتن (AP) — سازمان غذا و دارو داده اورژانس تایید به یک رویکرد جدید به کروناویروس تست است که ترکیبی از تست نمونه ها در دسته های به جای در حال اجرا آنها را یک به یک سرعت بخشیدن به روند.

FDA گفت: آن درخواست صدور مجدد اضطراری با استفاده از مجوز به تلاش برای تشخیص به استفاده از آن COVID-19 تست را با هم مخلوط نمونه. این آزمون برای اولین بار به طور مجاز به استفاده می شود در این راه است.

با ادغام به جای در حال اجرا هر فرد آزمون به صورت جداگانه آزمایشگاه خواهد ترکیب قطعات نمونه از چندین نفر و تست آنها را با هم. یک نتیجه منفی خواهد پاک کردن هر کس در دسته ای. یک نتیجه مثبت خواهد نیاز به هر نمونه به صورت جداگانه برسد. تجمع این نسخهها کار میکند بهترین با آزمایشگاه-اجرای آزمون که ساعت نه خیلی سریعتر فردی آزمون های مورد استفاده در کلینیک و یا مطب.

منافع بالقوه از نمونه ادغام شامل کشش آزمایشگاه لوازم بیشتر و کاهش هزینه ها و گسترش آزمایش به میلیون ها آمریکایی های بیشتری که ممکن است ندانسته بود گسترش ویروس. مقامات بهداشت فکر می کنم افراد آلوده که به نشان دادن علائم تا حد زیادی مسئول برای افزایش تعداد موارد در بیش از نیمی از کشور است. این رویکرد ممکن است فعال توده تست در مدارس و یا کسب و کار هر چند که مشخص نیست که که می تواند اتفاق می افتد.

"این یک ابزار واقعا خوب است. می توان آن را در هر یک از تعدادی از شرایط از جمله در سطح جامعه و یا حتی در مدارس" دکتر Anthony Fauci, ملت را بالا عفونی-بیماری کارشناس گفت سنا در جلسه ماه گذشته.

تجمع است که همیشه بهترین گزینه است. آن را نمی خواهد به صرفه جویی در زمان و یا منابع استفاده می شود که در یک COVID-19 نقطه داغ مانند خانه سالمندان شیوع. چرا که لجستیکی و مالی مزایای ادغام تنها اضافه کنید تا زمانی که تعداد کمی از استخرهای تست مثبت است.

کارشناسان به طور کلی توصیه این روش که کمتر از 10 درصد از مردم در حال انتظار برای تست مثبت است. برای مثال ادغام می شود مقرون به صرفه در آریزونا که در آن یک موج تحت فشار قرار دادند تا مثبت نتایج آزمون به خوبی بیش از 10٪. اما این رویکرد می تواند حس در مناطق با نرخ پایین تر از نتایج مثبت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب