عکس: Craig Ehlo بایرون راسل به ایفای نقش در فیلم "آخرین رقص' - Sat, 16 مارس سال 2020 PST

کریگ Ehlo هنوز هم معتقد است او با بازی عالی دفاع. سکس راسل طولانی اصرار داشت که او را راندند. مهم نیست که اگر

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

کریگ Ehlo هنوز هم معتقد است او با بازی عالی دفاع.

سکس راسل طولانی اصرار داشت که او را راندند.

مهم نیست که اگر آنها درست است یا نه. آنها هر مشترک نهایی لحظه با مایکل جردن و اردن در بالا آمد در هر زمان. آنها خواهید بود در قرقره برجسته برای همیشه لطفا برای و "آخرین رقص" – از ESPN و Netflix 10-بخش مجموعه مستند در مورد جردن شیکاگو بولز به پایان می رسد که در روز یکشنبه – تنها زایش آشنایی طرفداران رئیس-پخش عکس در تاریخ NBA.

"پس از دیدن آن در بسیاری از مواقع در تبلیغات و همیشه در حال صحبت من نمیفهمد که من فقط چهره این" Ehlo گفت. "وجود دارد هیچ چیز بیشتر من می تواند انجام دهد."

Ehlo سابق ایالت واشنگتن standout که در حال حاضر یک رنگ مفسر برای مدرسه بود و امنیت اردن برای ضربه نهایی از سال 1989 شرقی مجموعه کنفرانس بین کلیولند و شیکاگو – "شات" آن هنوز شناخته شده در آن شهرستانها. راسل بود که امنیت اردن چه شد آخر خود را به ضرب گلوله در یک گاو نر یونیفرم, یکی که به شیکاگو در سال 1998 با عنوان NBA بیش از یوتا جاز. اردن زدم خنجر عکس در هر دو موارد کشیدن بی خبر Ehlo و راسل به نقاط در تاریخ است که آنها می خواهم به احتمال زیاد خود را ندارد.

شرایط فوق العاده مشابه: اردن و گاو پایین دقیقا یک نقطه در ثانیه های پایانی یک بازی حذفی یک بلوز از فراتر از خط ناپاک برای تصمیم گیری نتایج. Ehlo و راسل حتی عینک همان شماره – 3 – برای کسانی که لحظات محوری. اردن ساخته شده 14,380 زمینه اهداف خود را در NBA حرفه ای و کسانی که دو عکس بیش از Ehlo و راسل قطعا در میان بیشتر-پخش از همه آنها را.

"هر دوی ما در همان وضعیت" Ehlo گفت. "من فرض کنیم که او احتمالا می شود خسته از شنیدن مثل من که مایکل آن را به همه. در دفاع از خود گفت: همه مایکل تحت فشار قرار دادند. من نمی باید که. او فقط در هوا آویزان بسیار طولانی تر از من است."

راسل کاهش یافته است به مصاحبه برای این داستان. او قبلا گفته اردن تحت فشار قرار دادند او در این بازی که به شیکاگو سرب در ثانیه های پایانی بازی 6 NBA finals یک توالی که در آن اردن کاهش به حق خود و به نظر می رسد برای قرار دادن دست چپ خود را در راسل به عنوان موسیقی جاز مدافع شروع به تلو تلو خوردن در خارج از موقعیت. اردن کردم باز بلوز swished آن و گاو خود را به دست آورد ششم و نهایی عنوان شده است.

"من کاملا مطمئنم که من بهتر بازی دفاع از هر کسی که بازی دفاع در برابر او" راسل گفت: در سال 2009.

اجماع وجود ندارد که در مورد بازی. برخی مانند طلایی دولت Stephen Curry باید گفت که اردن تحت فشار قرار دادند. اردن البته احساس می کند در غیر این صورت. و در سال 2017, یوتا, رئیس دیوان عالی عدالت متی Durrant رسما حکومت ناپاک صورت گرفت.

"او تحت فشار قرار دادند," Durrant گفت. "و اگر شما فکر می کنم من نمی باید از این قدرت برای تصمیم گیری است که شما را خوانده نشده یوتا اساسی است."

بحث در مورد که شات وجود داشته است برای 22 سال است.

وقتی که می آید به شات Ehlo دفاع جنجال به تازگی آغاز شده.

بخشی از اوایل در قسمت "آخرین رقص" احاطه شده که باید محافظت اردن نهایی شات از بازی 5 که بهترین پنج سری در سال 1989. ران هارپر که بازی برای Cavs در زمان و در نهایت اردن هم تیمی در شیکاگو گفت: از او خواست تا به گارد اردن برای نهایی بازی.

Ehlo نمی یاد هارپر گفت که. دیگر اعضای Cavs از جمله لری Nance نیز گفت: آنها هیچ گونه حافظه یا. هارپر محافظت اردن مقدار زیادی در آن بازی بدون یک تن از موفقیت است. و آن را باید به ذکر است که Ehlo تا به حال برخی از قوی دفاعی لحظات برابر اردن که روز وادار کردن او به یک airball در اوایل سه ماهه چهارم و نقشه کشی raves از تلویزیون گوینده کیر, استاکتون و Hubie قهوه ای در طول مسابقه.

Ehlo بود با یک ساندویچ پنیر کبابی که لحظه ای خود را در فیلم "آخرین رقص" در آمد. زمانی که او شنیده هارپر صحبت او کاهش یافته ساندویچ در یک بیت از ناباوری.

"این تقریبا ساخته شده من خنده" Ehlo گفت. "من بر روی زمین با او و او می گفت:" هی را مایکل به من اجازه استراحت.' نبود حتی یک مربیگری چیز است."

Ehlo کردم یک دست در نزدیکی اردن در شات تلاش اما اردن دو چنگ نگه داشته و پرواز به سمت چپ خود را از Ehlo برسد. شات رفت در اردن پانچ هوا و Ehlo کاهش یافت و به کف در ناباوری.

Ehlo گفت: او بیش از این ضربه به سرعت بعد از بازی پدرش نام او را به او بگویید که چگونه سرگرم کننده آن بود به تماشای لحظات پایانی و او به او افتخار بود. آن را به سختی سخت ترین لحظه Ehlo زندگی; سال بعد او در مبارزه با اعتیاد به مسکن ها پس از یک عمل جراحی در سال 2010 بررسی به یک مرکز نوتوانی در سال 2013 رفت و از طریق برخی بسیار خجالت عمومی.

او در حال حاضر یک رادیو تحلیلگر واشنگتن بسکتبال و پدر بزرگ.

"من همیشه باور نکردنی حمایت از خانواده" Ehlo گفت. "و آنها مطمئن شوید که هیچ چیز از من نگه داشته است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن