Skywatch: عالی Arcturus بزرگ ستاره از تابستان ... در حال حاضر

من در مورد شما نمی دانم, اما با چه شده است که در جهان ما ما را هر بیت از اخبار خوب است که ما می توانیم. ما بای

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

من در مورد شما نمی دانم, اما با چه شده است که در جهان ما ما را هر بیت از اخبار خوب است که ما می توانیم. ما باید برخی از. آن را رسما تابستان بود این آخر هفته با انقلاب تابستانی! خورشید در شمالی ترین آن موقعیت از سال است. از آنجا که خورشید را از آن بیشترین و طولانی ترین قوس در سراسر آسمان است. ما نمی خواهد صحبت در مورد روز گرفتن کوتاه تر پس از این آخر هفته ،

بدون شک درخشان ترین ستاره در تابستان آسمان شب است Arcturus. آن واقع شده است قابل مشاهده در آسمان شب از ماه فوریه هنگامی که آن را به سختی به بالای افق در اوایل شب. من دوست دارم وقتی که Arcturus شروع می شود به نظر می رسد چرا که این یک وعده است که تابستان در راه است. یک بار دیگر وعده نگه داشته شده است. زمین منتقل شده است به اندازه کافی دور در مدار خود به دور خورشید به ما بیشتر مشاهده مستقیم از Arcturus. به همین دلیل آن را بسیار بالاتر در آسمان شب. به عنوان گرگ و میش محو Arcturus میآید به نظر بسیار بالا در آسمان جنوب. شما می توانید آن را از دست ندهید. این ستاره درخشان در آسمان! اگر شما می خواهید حتی بیشتر تایید شما در حال دیدن Arcturus فقط با استفاده از پیر قابل اعتماد خیال پرستی ابزار "قوس به Arcturus." پیدا کردن arc دسته از دب اکبر و با چشم ذهن خود را گسترش دهد که قوس فراتر از پایان دب اکبر را اداره کند. شما راست اجرا به Arcturus تضمین شده!

نه تنها Arcturus ستاره درخشان در شب تابستان, آسمان, اما آن را نیز درخشان ترین ستاره در صورت فلکی داد bootes کشاورز یا چوپان. به جای یک شکارچی گرچه داد bootes به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک غول بادبادک با Arcturus درخشان در دم. شما همچنین نمی تواند کمک کند اما توجه کنید که Arcturus تا نارنجی مایل به قرمز براق. این نظر توسط ستاره شناسان به یک غول سرخ ستاره, راه گسترده تر از خود ما خورشید با قطر 22 میلیون مایل است. خورشید ما نیست حتی یک میلیون مایل در سراسر! Arcturus است 37 سال نوری از زمین فقط با یک سال نوری برابر نزدیک به 6 تریلیون مایل است. آن چنان دور که نور ما از آن در حال حاضر سمت چپ که ستاره در مدت کوتاهی پس از رونالد ریگان رئیس جمهور شد.

واقعا چیز جالب در مورد آسمان شب است که هنگامی که ما نگاه کردن در صور فلکی ما در اصل همان ستاره الگوهای که اجداد ما شاهد هزاران سال پیش. آنها نیز همان الگوهای فرزندان ما را ببینید هزاران سال از هم اکنون. ستاره ها اغلب به عنوان ثابت اما صرفا سخن گفتن آنها نیست. آنها به طور مداوم در حال حرکت, پاره شدن همراه در سرعت های باور نکردنی. بسیاری از آنها مانند خورشید ما هستند اطاعت در مدار اطراف مرکز کهکشان راه شیری. وجود دارد برخی از ماوریکس که سفر در تمام جهات مختلف. ما نمی توانیم به راحتی تشخیص تغییر موقعیت ستاره ها در میان هر یک از دیگر به دلیل فاصله باور نکردنی است. به همین دلیل به نظر می رسد آنها در محل ثابت.

چند استثنا وجود دارد هر چند, و Arcturus یکی از آنها است. حدود 300 سال پیش آقا ادموند هالی همان مرد که معروف ستاره دنباله دار است که پس از تشخیص تغییرات در Arcturus موقعیت نسبی به نزدیکی ستاره ها در آسمان با مقایسه باستان ستاره نمودار با آنچه او مشاهده در زمان. از آن پس آن مشخص شده است که نگهبان شمال در حال حرکت بیش از 75 کیلومتر دوم نسبت به منظومه شمسی ما است. و آن را در آینده جهت ما! بسیاری از ستاره شناسان بر این باورند که آن را در مورد به عنوان نزدیک به ما به عنوان آن را برای رفتن به. تبدیل ساعت به عقب به عنوان کمی تا یک و نیم میلیون سال پیش اعتقاد بر این است که Arcturus آنقدر دور است که آن را حتی قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح. و در مورد یکی دیگر از نیم میلیون سال آن را محو خواهد شد از نظر ما هرگز دوباره دیده می شود.

آیا تابستان برای اعطا و نمی را ستاره درخشان تابستان برای اعطا یا وجود آن هنوز هم کاملا چند تابستان برای رفتن!

مایک لینچ است یک کار شناس و بازنشسته پخش هواشناس برای WCCO رادیو در مینیاپولیس و سنت پل. او همچنین نویسنده از "ستاره ها: ماه به ماه تور صور فلکی" منتشر شده توسط ماجراجویی نشریات و موجود در کتابفروشی ها و adventurepublications.net. مایک نیز در دسترس به صورت خصوصی ستاره احزاب است. شما می توانید با او تماس بگیرید در mikewlynch@comcast.net.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب