Trudy روبین: ویروس همچنین حمله به مطبوعات آزاد - Fri, 08 May 2020 PST

یکشنبه بود و روز جهانی آزادی مطبوعات در یک تاریخ تعیین شده توسط سازمان ملل متحد به مناسبت آزادی مطبوعات و دفاع

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

یکشنبه بود و روز جهانی آزادی مطبوعات در یک تاریخ تعیین شده توسط سازمان ملل متحد به مناسبت آزادی مطبوعات و دفاع از رسانه ها از حملات خود به استقلال.

اگر وجود داشت همیشه یک زمان بحرانی برای این واقعیت مبتنی بر روزنامه نگاری آن مطمئنا در حال حاضر در سن coronavirus. در عین حال همه گیر است و تشدید بحران های بسیاری را تهدید می کند که چنین روزنامه نگاری با انقراض نه تنها در autocracies مانند چین و روسیه اما حتی در دموکراسی های ماست.

"Lamestream رسانه های کاملا فاسد, دشمن مردم!" رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی یکشنبه, تکرار یک عبارت honed توسط دیکتاتور شوروی جوزف استالین به برچسب قرار ایدئولوژیک دشمنان که باید حذف شود. (جو بایدن در مقایسه با صدور بیانیه ای تمجید روزنامه نگاران برای "حفظ و دموکراسی هر دو در خانه و در سراسر جهان است.")

برای رئیس جمهور تهمت, اما, روز جهانی آزادی مطبوعات بود و فقط یک روز دیگر برای محکوم کردن روزنامه نگاران که چالش خود را به دروغ و فریب در مورد کوروناویروس.

برای بقیه از ما, آن را باید به عنوان حیاتی یادآوری است که چند سال آینده خواهد بود و محوری برای بقای آزادی مطبوعات است که تهدید توسط یک سری از بحران مرکب COVID-19.

بحران رو به رو "به صورت آزادانه در گزارش مستقل متنوع و قابل اعتماد اطلاعات" در حال موجز شرح داده شده در گزارش جدید سازمان گزارشگران بدون مرز. "ما در حال ورود قاطع دهه برای روزنامه" RSF دبیر کل کریستف Deloire گفت. "Coronavirus همه گیر نشان می دهد که عوامل منفی و تهدید حق قابل اعتماد اطلاعات است."

این شامل یک جغرافیای سیاسی بحران به عنوان COVID-19 ارائه می دهد رژیمهای فرصتی برای تحمیل اقدامات وحشت زده مردم که ممکن است در غیر این صورت می تواند باعث مشکلات. مجارستان در میان بسیاری از نمونه اخیرا به تصویب قوانین ساخت آن را آسان تر برای محاکمه روزنامه نگاران.

چین (شماره 177 180 در RSF جهان در فهرست آزادی مطبوعات) است که ترویج آن استبدادی مدل در سراسر جهان به عنوان یک جایگزین برای لیبرال دموکراسی – از جمله "دنیای جدید رسانه های سفارش" که در آن روزنامه نگاری است شدیدا کنترل می شود.

این بیماری همه گیر را نشان می دهد خطر چنین مدل: چین قادر به پنهان کردن این شیوع با سرکوب باقی مانده فضای کوچک برای روزنامه نگاری تحقیقی وجود داشته است که قبل از بحران. حتی هنوز هم مستقل وبلاگ نویسان سعی کردم به آن را گزارش و مطبوعات آزاد از هنگ کنگ و تایوان قادر به ارائه گزارش در مورد آن. تصور کنید اگر آنها ناپدید شد.

ضمن coronavirus دوران تقویت فن آوری بحران است که اجازه می دهد تبلیغات, شایعات و تئوریهای توطئه به رقابت آزادانه با این واقعیت مبتنی بر روزنامه نگاری. "همه گیر شده است تقویت گسترش شایعات و اخبار جعلی به عنوان به سرعت به عنوان ویروس خود را" به RSF گزارش اشاره کرد. این شامل دولت ترول ارتش از روسیه (شماره 149 در شاخص) و چین که شایعه که این ویروس تولید شده توسط ارتش ایالات متحده.

البته در ایالات متحده آمریکا آنلاین, تئوری های توطئه در حال ترویج شده توسط توییتهایی از رئیس جمهور و خود را مشتاق حامیان از جمله مفسران فاکس نیوز.

که ما به ارمغان می آورد به بحران دموکراتیک که در آن پیشرو سیاستمداران دموکرات "آشکارا دامن زدن به نفرت از روزنامه نگاران." در این دسته RSF نقل از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و برزیل Jair Bolsonaro (شماره 107) که "همچنان به لکه دار کردن رسانه ها است." (من می خواهم به اضافه کردن هند نارندرا و ترکیه رجب طیب اردوغان یکی از رهبران جهانی در روزنامه نگار بازداشت.)

این آخرین دسته به اعتقاد من بسیار مهم است. آمریکایی ها ممکن است تلفات سنگین طالبان به مغلوب ساختن پیشی جستن شمع در برابر این واقعیت مبتنی بر رسانه ها اما coronavirus دوران نشان می دهد که چقدر خطرناک آن تبدیل شده است. RSF رتبه ایالات متحده No. 45 در آزادی مطبوعات که به اعتقاد من بیش از حد کم است. اما رئیس جمهور در برابر سولفات جامد گزارش – در حال حاضر redolent از دیکتاتور زبان تبدیل خواهد شد به طور فزاینده ای خطرناک به عنوان خشم عمومی رشد می کند بیش از او دلتنگ دست زدن به COVID-19.

در واقع رئیس جمهور بتونه کاری پایه خود را به سرزنش "دشمنان" خود را برای شکست به عنوان ما را دیده اند با حمایت خود را از معترضان مسلح در میشیگان خانه ملت بودند که در اعتراض به دستورالعمل های تعیین شده توسط خود دانشمندان است. این نمایشنامه به چهارمین بحران ذکر شده توسط RSF یک بحران اعتماد نسبت به روزنامه نگاران در سراسر جهان است.

در سراسر جهان در ابتدا توسط رسانه های اجتماعی و حزبی سیاستمداران فروش شده اند به طور فزاینده ای با احتیاط از روزنامه نگاران به طور کلی. در ایالات متحده با توجه به مرکز تحقیقات پیو مطالعه جمهوریخواهان اعتماد تنها تعداد انگشت شماری از رسانه های خبری از جمله فاکس نیوز و بحث-برنامه های رادیویی میزبان, Sean Hannity و راش Limbaugh.

در این خطرناک آب و هوا برای مطبوعات آزاد COVID-19 شتاب بحران اقتصادی که در حال حاضر decimating روزنامه به عنوان رسانه های اجتماعی جایگزین چاپ و تبلیغ درآمد کاهش یافت. بحران را نابود کرده است تبلیغات و تسریع اخراج و تمرکز مالکيت که در حال حاضر تهدید روزنامه نگاران استقلال نه فقط در آمریکا بلکه در اروپا و آسیا.

آن است که تقریبا غیر ممکن است به تصور آنچه در رسانه ها صحنه را نگاه مانند یک سال از هم اکنون به جز به می گویند که اقتصاد مبتنی بر حقیقت رسانه ها خواهد شد بیشتر دلهره آور است. در عین حال اگر COVID-19 به ما آموخته است هر چیزی آن است که جمهوری اسلامی نمی خواهد زنده ماندن بدون مطبوعات آزاد و قادر به چالش کشیدن نهفته توزیع توسط رهبران متقلب.

زمان برای کشف کردن که چگونه به صرفه جویی در یک مطبوعات آزاد از سقوط است در حال حاضر.

Trudy روبین یک و سرمقاله نویس-عضو هیئت مدیره برای Philadelphia Inquirer. نوشتن برای او در Philadelphia Inquirer, P. O. Box 8263, فیلادلفیا, بهبهان, 19101, و یا از طریق ایمیل در trubin@phillynews.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب