بلند کردن پرده اطراف مایکل جردن بوده است و گفتن ورزش

مرد مایکل جردن.من مطمئن هستم که بسیاری از شما در حال گرفتار در هشت قسمت از آخرین رقص که در خارج وجود دارد در ح

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

مرد مایکل جردن.

من مطمئن هستم که بسیاری از شما در حال گرفتار در هشت قسمت از آخرین رقص که در خارج وجود دارد در حال حاضر آن باقی مانده است یک نگاه شگفت انگیز در ورزش, بیماری از طریق منشور از یکی از NBA فصل و عمق آن را به واقعا شگفت انگیز است.

اما اردن این محور به دلیل 10 ساعت فیلم مستند وجود دارد هیچ چیز بدون او به عنوان ضربان قلب است که می تواند وجود داشته باشد شکی نیست.

ما می تواند به کاوش عمیق تر در کل بسته نشان می دهد هنگامی که آن را بیش از به خاطر این بیت از آن NBA Finals که در آینده خواهد بود و جذاب اعتماد من است. من تحت پوشش آن شروع به پایان برساند و آن را می تواند به خوبی به بطور منظم احساس برخی از لحظات آنفولانزا بازی و غیر قابل درک واقعیت است که یک تیم NBA گل 54 امتیاز – پنجاه و چهار در NBA Finals game.

اما بیشتر در مورد که بعد از آن.

قسمت 7 که شب گذشته بود و احتمالا روده غم انگیز و آشکار از کل سری برای آن نگاه به پشت اردن پرده.

چگونه او رانده شد. چه معنی او می تواند. چگونه برش خواستار کینه توز.

پایان, بود, خوب,, احساسی, احساسی ترین دقیقه از این مجموعه تا کنون من می خواهم نشان می دهد.

چه آن را نشان داد من فکر می کنم تفاوت بین دیگران و اردن.

وجود دارد که احتمالا بازیکنان با حداقل نزدیک به حد استعداد خام در طول سال آنها هیچ شک و تردید شده است بازیکنان که در تیم های با استعداد زیادی به اردن بود که مربی توسط استاد روانشناس مانند فیل جکسون بود.

اما اردن درایو خود توانایی و تمایل و آره او نیاز به پیدا کردن هر آنچه که او در بر داشت به طوری عمیق در روح او ساخته شده است که او مانند او یک صفت مفرد است که من فکر نمی کنم هر ورزشکار دیگر تا به حال بود.

او معنی و گزنده و سخت; آن را تقریبا مانند او نمی تواند جلوگیری از خود و او آن را می دانستند. و واقعا به نظر می رسد به مراقبت از.

این چیزی است که به او اجازه صعود فراتر از همه دیگران و اگر احساس کردم صدمه دیده و یا شهرت آسیب دیده? شما باید چیزی را به چیزی و آن را به من حمله اردن شد بیش از تمایل به پرداخت این قیمت.

اصلا من اشتباه: همه درست نوابغ اند که ژن در آنها وجود دارد دعوا در میان هم تیمی هر تیم در هر رشته ورزشی که بخشی از این آشکار نگاهی به اردن نیست و یا به خصوص آشکار به من. چیزهای اتفاق می افتد در تیم شما حرکت می کند.

اردن ، مرد او سطح بعدی.

و آنچه را که در سراسر این است که (یک) او اهمیتی نمی دهند که بسیار به خاطر قهرمانی به هر قیمت دیگر نیاز به پرداخت و (ب) آن را اجباری رقابت است.

من کاملا مطمئن دوم است که در واقع برای شما خوب است. من نمی دانم که چگونه واقعا خوشحال هر کسی می بود اگر همه چیز را به صورت جزئی و یا یک عمل بی احترامی و یا چیزی است که درایوهای شما به درمان مردم در اطراف شما ضعیف

کل نگاه در اردن – و هنوز هم وجود دارد دو قسمت به رفتن من کاملا آماده است برای پایان دادن به این داستان نشده است – باعث می شود شما خود را تحسین ورزشی درخشندگی و این واقعیت که او با ارزش ترین بازیکن در هر NBA نهایی او تا کنون در و که او را از دست دادن نیست هر یک از این شش سری مسابقات باعث می شود شما را تحسین او به عنوان یک بازیکن.

شما می توانید تحسین او به عنوان یک فرد ؟

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

من نه کاملا هنوز وجود دارد و من فکر نمی کنم من وجود دارد پس از تماشای این مجموعه به پایان برسد.

-

ما نمی کنند واقعا به خوبی در کیسه مراسلات پستی دیروز و من حدس می زنم که نکته تعجب آور در آنجا وجود دارد و نه تن به صحبت یا سوال در مورد.

اما اگر چیزی وجود دارد که می آید به ذهن شما احساس رایگان برای رها کردن یک توجه داشته باشید به askdoug@thestar.ca و خواهیم دید که آنچه که ما می آمد تا با. ما خواهید بود به اینجا طبق معمول پنج شنبه ها و جمعه ها تا به امروز آن را اگر شما می توانید.

با تشکر.

-

من به اندازه کافی به یاد داشته باشید استیلر و Meara زمانی که آنها استفاده می شود تا فرد ظاهر در چنین کلاسیک به عنوان Ed Sullivan نشان می دهد و یا شاید آن Red Skelton نشان می دهد و یا Jackie Gleason یا یکی از آن انواع ساعت در روز است.

خنده دار, پس, اما, انسان, آیا جری استیلر همیشه باید یک رنسانس است که به نسل جدیدی از بینندگان یک فرصت برای دیدن او.

و Festivus درخشان بود و من نمی توانم صبر کنید تا هوا نارضایتی بعد از این سال اما به من بگویید که تا به حال مرغ, مرغ و خروس چیز نمیفهمد با تشکر از او را ؟

RIP. یک کلاسیک.

-

قبل از اینکه شما بپرسید و من مطمئن هستم که برخی از شما را دارد و می خواهد تصاویر, هیچ, ویدئو, هیچ کلمه ای از هر یک از رپتورز که امکان استفاده از افتتاح مرکز آموزش امروز.

باعث می شود تمام حس و انتظار نداشتم هر چیز دیگری اما من فقط می خواستم شما را به می دانم.

-

تاریخ گفتگو

س:

افکار خود را در آخرین قسمت از فیلم "آخرین رقص"?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن