نامه: در مورد 'دیگر اولین مینه سوتا' amplifications و اصلاحات

اسیر پرچممن لذت می برد پاتریک هیل عالی حساب ("دیگر" اول مینه سوتا'," 4 جولای) از اولین مینه سوتا داوطلبان و دو

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

اسیر پرچم

من لذت می برد پاتریک هیل عالی حساب ("دیگر" اول مینه سوتا'," 4 جولای) از اولین مینه سوتا داوطلبان و دوم ایالات متحده اکشن در نبرد Gettysburg 2 ژوئیه 1863.

بیشتر وجود دارد. مینه سوتا یک دوم بزرگ یادبود برای عمل اول مینه سوتا است. در جولای 3 بقایای نظام دستور داده شد به پلاگین یک شکاف در اتحادیه خط در گورستان ریج در ارتفاع Pickett را شارژ. که در عمل آنها برگزار شد خط و اسیر جنگ پرچم 28 ویرجینیا پیاده نظام است.

پرچم حفظ Minnesota Historical Society اما نمایش داده نمی شود. جایزه پرچم باقی مانده flashpoint با ایالت ویرجینیا است. یک رشته از مینه سوتا فرمانداران باید با استفاده از برخی رنگارنگ زبان توضیح داد که چرا این پرچم متعلق در مینه سوتا است.

جو Danko غرب سنت پل

تک شات

من همیشه لذت بردن از خواندن پاتریک هیل مقالات در مینه سوتا تاریخ است. "دیگر برای اولین بار در مینه سوتا'" از این قاعده مستثنی بود.

با این حال اصلاح است. آقای هیل تلفیق شدهاست تک شات breech-بارگذاری .52 کالیبر نوک تفنگ بود که انجام شده توسط این شرکت برای اولین بار در مینه سوتا اکشن با .52 کالیبر هفت-شات اسپنسر تکرار تفنگ که نمی شد انجام شده توسط این واحد است. به نوک با استفاده از کاغذ کارتریج که لود شد در یک زمان در حالی که اسپنسر با استفاده مس لبه آتش کارتریج که لود شد به هفت-مجله دور. هر دو سلاح بودند آهسته به دست آوردن پذیرش توسط نظامی برنج با توجه به نگرانی که به سربازان این توانایی را به آتش بسیاری از عکس های بیشتر در هر دقیقه خواهد ضایعات مهمات و چالش تامین خطوط. رئیس جمهور لینکلن شخصا تست شده و توصیه می شود هر دو نظامی خود استفاده کنید. زمانی که John Wilkes Booth دستگیر شد و به قتل پس از لینکلن واگذاری او حمل یک تفنگ لوله کوتاه سبک نسخه اسپنسر.

John H. Guthmann, St. Paul

حتی کوچکتر نیروی

پاتریک هیل مقاله مربوط به مینه سوتا نیروهای نظامی ساخت شرکت در Berdan دوم ما ماهر هنگ در Gettysburg, مجموعه چهارم قابل توجهی جزئیات ماجراهای این واحد در بعد از ظهر و از 2 ژوئیه 1863. لذت بخش است که شرکت باید آن لحظه در خورشید دیدن که تقریبا تمام جوهر صرف در کمک مینه سوتا ساخته شده در گیتزبرگ شده اند به کارگردانی شکوه شارژ از اولین مینه سوتا پیاده نظام که همان بعد از ظهر.

من باور دارم که دو نقطه در ماده خرس بررسی بیشتر. اولین نویسنده می گوید که سلاح های انجام شده توسط Berdan مردان بودند نوک 52 کالیبر breachloaders که برگزار شد هفت بسته کارتریج. این ادعای است که تنها نیمی درست است. Berdan نیروهای نظامی بود, در واقع, اداره 52 کالیبر نوک تفنگ اما این سلاح ها بودند شات تنها نه هفت شات. تپه دچار سردرگمی نوک تفنگ با اسپنسر تفنگ بود که هفت شات تکرار. این نوک استفاده می شود کاملا قابل احتراق کارتریج یکی از برنجی که از خارج ابتدا نیاز به سرباز به محل کوبه ای کلاه تفنگ نوک پستان که زده بود با تفنگ چکش برای رسیدن به احتراق. )نگاه کنید به "مقدمه ای بر جنگ اسلحه کوچک" توسط ارل هس و دین توماس, توماس انتشارات 1990 صفحه 34.)

وجود دارد نوک تفنگ در گیتزبرگ. 5 و 6 میشیگان هنگ انجام 572 از آنها در جورج کاستر تیپ سواره نظام. (نگاه کنید به "جان Buford در Gettysburg" توسط Erick ویتنبرگ, ساواس Beatie, 2014, صفحه 209.) تعدادی از هنگ پیاده نظام نیز ممکن است تا به حال برخی از نوک. 14 کانکتیکات قطعا انجام داد. (نگاه کنید به "Gettysburg" توسط نوح Andre Trudeau, هارپر کالینز, 2002, صفحه 503.)

دوم اینکه نویسنده ادعا میکند که قدرت دوم ما اکشن زمانی که وارد مبارزه شد 267. کتاب "هنگ نقاط قوت و زیان در Gettysburg" جان Busey و دیوید مارتین Longstreet خانه 1986 که حجم فقط در مورد تاریخ و زمان آخرین کلمه در مورد این موضوع متحده در صفحه 50 که درگیر قدرت هنگ میکنه 169.

L. P. Nelson, St. Paul

با تشکر برای اصلاحات

من از خوانندگان خود کمک کند. اشاره من علاوه بر اشتباه 169 مردان عدد صحیح — که تنها باعث موفقیت های خود را حتی بیشتر چشمگیر است.

منبع من برای جزئیات دیگر کشیده شده است بیشتر از یک منبع در یافت خدمات پارک های ملی تاریخچه وب سایت, قطعه "در چنین بلند و باریک تاپیک آیا سرنوشت ملت ها بستگی دارد: دوم ایالات متحده اکشن دفاع از اتحاد چپ." این سند می تواند یافت آنلاین. نویسنده دکتر تیم Orr در حال حاضر استاد کمکی از تاریخ نظامی در دانشگاه دومینیون او زودتر به مدت شش یا هفت سال به عنوان یک مجوز میدان جنگ هدایت در گیتزبرگ که در آن او به مطالعه در ایالات متحده اکشن یکی از منافع خاص و احتمالا معتبر ترین زندگی منبع در تاریخ خود را.

در حالی که من با تکیه بر دکتر Orr گزارش که هنگ میکنه مسلح با مدل سال 1859 .52-کالیبر breech-بارگذاری تفنگ (که در واقع می تواند یک شات تنها به عنوان خوانندگان دولت). من تسلیم به درک و تخصص خود را در سلاح گرم اما همه ما واگذار ماهر سلاح های ارائه شده بسیار بالاتر از نرخ آتش از شاهین کوچک نر. من از خوانندگان خود کمک کند.

جانبی جالب توجه در 1st مینه سوتا پیاده نظام بناهای تاریخی در گیتزبرگ است که آنها نه فقط دو ، سوم یک گل کوزه در گورستان ملی اهدا شده توسط بودجه از باند هنگ و آن را به رسمیت شناخته شده است به عنوان اولین بنای تاریخی قرار می گیرد در میدان جنگ است.

پاتریک هیل, St. Paul



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن