کوره به ارمغان می آورد بادمجان بهترین طعم در این تابستان رنگارنگ سالاد - Mon, 20 Jul 2020 PST

بادمجان طول می کشد به کباب و مانند شاید هیچ گیاهی دیگر من می دانم. اسفنجی گوشت کمپرس آب تا عطر و طعم دود از ذغ

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

بادمجان طول می کشد به کباب و مانند شاید هیچ گیاهی دیگر من می دانم. اسفنجی گوشت کمپرس آب تا عطر و طعم دود از ذغال یا چوب آتش و تبدیل اذوقه و نوشابه بدون استفاده از روغن زیادی که بادمجان معمولا بلعد.

سعی کنید به کوره های نازک برش بادمجان و شما در غم; آنها از به آرامی سوخته به سوزانده در گردش چشم. شما رو خیلی بیشتر اتاق تکان دادن اگر شما آن را نگه دارید کل راه من در هنگام ساخت baba ghanouj یا دیگر گسترش می یابد و یا تقریبا کل با این دستور غذا را برای یک بادمجان کبابی, سالاد که به مقصد برای تبدیل شدن به فصل تابستان رفتن به.

آن را از للا Punyaratabandhu زیبا جدید کتاب "طعم از جنوب شرقی آسیا کوره" (ده سرعت پرس 2020) که جشن های کنار جاده ای کباب غذاهای بومی تایلند و همسایگان آن است. او عاقلانه اصرار دارد که کلید موفقیت در اینجا این است که استفاده طولانی و بلند و باریک ژاپنی, بادمجان, است که بسیار کمی از تلخی تبدیل می شود که برخی از مردم یکی از سبزیجات مورد علاقه. شما نصف آنها درازا کوره آنها را برای چند دقیقه و سپس برش را به تکه های لایه بیش از یک نارگیل-شیر پانسمان و بالا با بادام زمینی سوخاری موسیر نعناع و قرمز-تکه های فلفل.

درخواست تجدید نظر نسبتا واضح است: به عنوان مورد با هر ظرف من از طعم این بخش از جهان هر نیش می زنند به شما می دهد یک فعل و انفعال از طعم دهنده ها (شور و شیرین, ترش, تند, حتی تازه/علفی) و بافت (خامه ترد جویدنی) که باعث می شود آن را دشوار است برای شما برای جلوگیری از خوردن.

و چرا بر روی زمین شما می خواهید?

بادمجان کبابی, سالاد

اقتباس از "طعم از جنوب شرقی آسیا کوره" توسط للا Punyaratabandhu. ده سرعت مطبوعات سال 2020 است.

¾ فنجان روغن نباتی

1 موسیر (2 اونس) نازک درازا

1 ½ فنجان مصرف کامل چربی شیر نارگیل

2 قاشق غذا خوری آرد ذرت

¼ فنجان آبلیمو

1 ½ قاشق چای خوری شکر دانه ریز

½ قاشق چای خوری نمک کوشر یا بیشتر به سلیقه

6 بلند سبز تایلندی یا بنفش ژاپنی بادمجان (بدون جایگزین; 2 تا 2 و نیم پوند در مجموع) درازا نصف شده

1 قاشق چای خوری خرد شده و تکه های فلفل قرمز

½ فنجان بدون نمک بو داده کاشو درشت خرد شده

¼ فنجان درشت خرد شده گشنیز تازه برگ و ساقه

¼ فنجان برگ نعناع تازه

پخته شده برنج برای خدمت

خط یک بشقاب کوچک با یک حوله کاغذی یا حوله تمیز ظرف. در یک ماهی تابه کوچک ترکیب نفت و موسیر محل بیش از متوسط حرارت و طبخ, تکان دهنده اغلب تا موسیر در حال ترد و طلایی رنگ قهوه ای در حدود 10 تا 12 دقیقه است. با استفاده از یک قاشق چاک دار, انتقال موسیر به حوله به صف بشقاب و اجازه دهید سرد. رزرو 1 قاشق غذاخوری روغن برای مسواک زدن روی بادمجان و نجات بقیه برای دیگر استفاده کنید.

آماده سازی کوره (ترجیحا زغال چوب) به صورت مستقیم آتش روی حرارت متوسط (350 تا 400 درجه). اگر با استفاده از یک کوره زغال چوب بدون ساخته شده است در دماسنج, حرارت متوسط معنی است که شما باید قادر به نگه داشتن دست خود را پنج اینچ بالاتر از پخت و پز رنده 5 تا 7 ثانیه.

در همین حال را پانسمان: در 1 لیتر قابلمه, ماهوت پاک کن زدن با هم شیر نارگیل و آرد ذرت و سپس روی حرارت متوسط و به جوش آورد, دستگاه های همزن گهگاه. کاهش گرما و بجوش و خروش آمدن تا زمانی که غلیظ حدود 1 دقیقه. حذف از گرما و اجازه دهید ولرم تا خنک. هم بزنید در آب آهک, قند و نمک, و سپس طعم و نمک بیشتری اضافه کنید در صورت نیاز. هدف برای پانسمان که به همان اندازه ترش و شیرین و شور است.

هنگامی که کوره آماده براش بادمجان با 1 قاشق غذا خوری محفوظ موسیر و نفت کوره بادمجان سراسر کوه در می رم آنها را به عنوان مورد نیاز است تا سوخته و چنگال تضعیف به گوشت دیدار بدون مقاومت حدود 15 تا 20 دقیقه در کل. انتقال به یک هیئت مدیره برش.

وقتی بادمجان ها خنک به اندازه کافی که مسئولیت رسیدگی به آنها را برش را از وسط به قطعات 1 اینچ. صدای خش خش کردن پانسمان در پایین صفحه گرامافون و ترتیب بادمجان در بالا. نم نم با ترد موسیر به دنبال تکه های فلفل کاشو و گشنیز. نم نم برگ نعناع بیش از بالا. خدمت با برنج.

عملکرد: 4 تا 6 نفر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب