خشونت پلیس - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

خشونت پلیس پلیس آمریکا بار دیگر برجسته شده و این بار با توجه به اقدامات ظالمانه از کسانی که در مینیاپولیس ن

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

خشونت پلیس

پلیس آمریکا بار دیگر برجسته شده و این بار با توجه به اقدامات ظالمانه از کسانی که در مینیاپولیس نیروی پلیس در قتل جورج فلوید. در نتیجه تظاهرات را مجبور به تجدید نظر در نحوه پلیس آموزش دیده در شهرستانها در سراسر کشور.

هیچ یک از این wringing دست به قلب موضوع: آنچه که شخصیت یک فرد را به خود جلب پلیس کار می کند ؟ اولین و مهمترین کار ما نیاز روانی پروفایل کسانی که در حال حاضر در نیروی و همه به دنبال به زور. ما نیاز به تعیین که در میان آنها وجود دارد واقعا "خدمت و حفاظت" و وجود دارد که به سر با عملا هیچ پاسخگویی پس از آن. آنها می توانید تعداد جامد حمایت حقوقی از پلیس محافظ اتحادیه های کارگری است که حمایت از اقدامات پلیس 100% بدون توجه به چگونه خشونت آمیز.

تا زمانی که ما یاد بگیرند که کسانی هستند که نه تنها در معرض ابتلا به خشونت اما مشتاق برای آن خشونت پلیس ادامه دارد. جلوگیری از خشونت مستعد جذب شدن از روی زور و رهایی زور از کسانی که مشتاق برای خشونت را حل کند بسیار خشونت ما را ببینید. تغییر آموزش یا کمک های مالی خواهد شد که حداقل اثر است.

بروس Barnbaum

گرانیت فالز

حیاتی عمل رای گیری

ملت ما اجازه دهید خود را نگهبان. دموکراسی است که سخت به آن نیاز به کار و شرکت ها. رای گیری مشارکت. نه فقط در مصاحبه خود رای, اما تحقیق در مورد نامزدها و ساخت متفکر تصمیم گیری. نسل من با تجربه و شرکت در جنبش حقوق مدنی دهه 1960. معترضان و فعالان تحمل مجازات های بدنی, چند, مرگ و میر, فلج صدمات. ما فکر کردیم که ما ساخت یک تفاوت شروع به دیدن تغییر دهید.

ما نسل پرورش فرزندان ما و آنها را آگاه از مسئولیت های خود را. به عنوان آنها خود را پرورش داده خانواده زندگی خوب بود. برای این نسل زندگی ساخته شده آسان است. خانواده ها به دنبال شیوه زندگی خود را برای کودکان راحت تر از مشکلات آنها را تا به حال تحمل کرده است.

در جهان امروز با قرار گرفتن در معرض رسانه به همه چیز ما شاهد کاستی ما. آنها با صدا غذا خوردن ما ، ما در حال حاضر قابلیت پرداخت با توجه به اعمال ما و ما باید.

ما باید درست ما بی عدالتی. تغییر زمان طول می کشد. آن را نمی کند به سرعت اتفاق می افتد. آن زمان سال برای کشور ما به سقوط به این نقطه است. در سال 1960 انتخابات 64 درصد از رای دهندگان ثبت نام رای دادند; 1964, درصد کاهش یافته بود به 62; سال 2000 درصد نزدیک به 54 و در سال 2016 بین 56 و 58 درصد از رای دهندگان واجد شرایط رای دادند. مفتضحانه درصد پایین در یک کشور با خیلی غنای.

اجازه تظاهرات آتش خشم خود را. زمان به توجه رای!

کی دیکسون

اسپوکن

آنچه که من آموخته اند که در سال 2020

1. اعتماد دانشمندان و کارشناسان. واقعا ؟ تا کنون آنها بدست نمی بسیار مناسب. تعداد عفونت بستری شدن در بیمارستان هواکش مورد نیاز و مرگ و میر. حتی نزدیک. اعتماد به علم باشد اما شک و تردید از دانشمندان و کارشناسان.

2. من باید پوشیدن یک ماسک صورت از آنجا که کارشناسان می گویند این کمک می کند? دیدن آیتم شماره یک.

3. سیاست های عمومی بر اساس مدل های کامپیوتری ساخته شده با سوال مفروضات به نظر نمی رسد مانند یک ایده بسیار خوبی است.

4. بیش از 40 میلیون بیکار و که می داند که چگونه بسیاری از مرگ و میر ناشی از ناامیدی به نظر می رسد مانند یک قیمت بالا به پرداخت برای حفاظت از خوبی شناسایی گروه های آسیب پذیر (سالخورده و ناتوان). شاید ما باید قرنطینه آنها در زمان آینده و اجازه دهید بقیه از ما زندگی می کنند زندگی ما است.

5. وقتی کسی می گوید: "ما در این با هم" مطمئن باشید آنها از دست دادن شغل خود و یا کسب و کار.

6. در حالی که محکومیت قتل هر کسی که به نظر می رسد عجیب و غریب که سیاه زندگی مسائل قهرمانان معمولا محکوم felons که جان خود را در حین ارتکاب جرم دیگری. عجیب و غریب.

7. مردم مسالمت آمیز در اعتراض به نژادپرستی پلیس و خشونت وحشت زده بچه ها با اسلحه و می خواهید پلیس برای حفاظت از آنها. نکته جالب.

8. برخی از مردم می خواهم به "پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است." اگر اتفاق می افتد که انتظار برای دیدن بسیاری از مردم با اسلحه خارج و در مورد.

بعد از شش ماه باید سرگرم کننده است.

استیو معبد

سندپوینت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن