MLB باعث چهارم پیشنهاد به اتحادیه بازیکنان, منبع, می گوید

نیویورک—لیگ اصلی بیس بال ساخته شده یک چهارم پیشنهاد به اتحادیه بازیکنان با هدف شروع این بیماری همه گیر تاخیر ن

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

نیویورک—لیگ اصلی بیس بال ساخته شده یک چهارم پیشنهاد به اتحادیه بازیکنان با هدف شروع این بیماری همه گیر تاخیر نجومی یک فرد با آگاهی از این پیشنهاد گفت.

این فرد صحبت کرد به گزارش آسوشیتد پرس در خواست نامش فاش نشود چرا که هیچ اعلام شده است.

فرد دیگری آشنا با این جلسه گفت: بیس بال کمیسر راب مانفرد ملاقات با اتحادیه بازیکنان سر تونی کلارک در آریزونا در تلاش برای از سرگیری مذاکرات با تاخیر نجومی. کسی که فاش جلسه نیز صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود چرا که هیچ اعلام شده است.

کلارک خانه در منطقه ققنوس و در نیوجرسی بزرگ شده است و در آریزونا پس از بهار آموزش کوتاه قطع شد و در مارس 12. این نشست دوشنبه نامیده می شد در مانفرد درخواست فرد با آگاهی از این نشست گفت:.

طرف باقی می ماند حدود 1 میلیارد دلار (ایالات متحده) از هم جدا در تضمین حقوق و دستمزد. بازیکنان در اصل مجموعه به کسب درآمد $4 میلیارد دلار در سال حقوق قبل از شیوع کروناویروس آغاز شد.

این اتحادیه قطع مذاکرات روز شنبه یک روز پس از MLB آخرین پیشنهاد و گفت اضافی مذاکرات بیهوده بودند. بازیکنان گفت: MLB به طور یک جانبه به مجموعه ای از برنامه اما مانفرد گفت: MLB نمی خواهد در حالی که وجود یک تهدید به شکایت.

دو طرف توافق رسیده است در 26 مارس است که در آن بازیکنان به توافق pro-دارای حقوق بخشی از یک توافق که شامل تضمین خدمات حتی اگر هیچ کدام از بازی ها در این سال است.

تیم ها می گویند که آنها نیاز به پرداخت بیشتر کاهش به پرداخت هزینه برای بازی در خالی ballparks. بازیکنان می گویند که آنها نمی خواهد قبول اضافی کاهش حقوق و دستمزد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن