شهرستان رمزی دفتر دادستان توقف شارژ 5-درجه در اختیار داشتن مواد مخدر موارد در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

شهرستان رمزی وکیل جان چوی گاهی اوقات توصیف سیستم عدالت کیفری به عنوان یک خط مونتاژ.شهرستان رمزی وکیل جان چوی (

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

شهرستان رمزی وکیل جان چوی گاهی اوقات توصیف سیستم عدالت کیفری به عنوان یک خط مونتاژ.

شهرستان رمزی وکیل جان چوی (ژان Pieri / پایونیر پرس فایل)

موارد بررسی شده توسط پلیس و, اگر متهم پرتاب بر روی تسمه نقاله که در آن آنها شروع به حرکت به سمت پیش از محاکمه, جلسات محاکمه ای برای مواردی که نمی حل و فصل قبل از آن مرحله اگر اکثریت انجام دهد. محکوم موارد همچنان در پایین خط به صدور حکم.

Coronavirus اما زمین بسیار از سیستم دادگاه به توقف در ماه مارس است.

Courthouses به طور موثر به روی عموم بسته شده. آزمایشات را در خود نگه دارد و پیش از محاکمه و صدور حکم دادرسی اولویت بندی تنها شامل اولویت بالاتر پرونده های جنایی و یا کسانی که درگیر یک خطر ایمنی.

"آن را مانند به عقب پایان از خط مونتاژ فقط متوقف شد اما جلویی اگر چه آن را آهسته آن را هنوز هم در حال حرکت" چوی گفت. "فقط تصور کنید آنچه در آن مانند به نظر می رسد با همه این موارد فقط ستون در بالای یکدیگر است."

امید بستن به اتهام سطح پایین جرائم

اساسا به نظر می رسد مانند بسیاری از موارد بیحال و بدون هر گونه قطعنامه ای در چشم. که قابل دفاع چوی گفت: به عنوان متهمان باید یک قانون اساسی حق برخورداری از یک محاکمه سریع.

به عنوان یک راه حل Ramsey County دفتر دادستان کارکنان آغاز رسمی امید بستن به اتهام برخی از سطح پایین تر جرائم.

عمل شد رسمی در ماه گذشته. تحت موقت سیاست — مجموعه ای برای پایان دادن به زمانی که همه گیر می کند — درجه پنجم در اختیار داشتن مواد مخدر شارژ نمی شود. در حالی که وجود خواهد داشت اتاق را برای استثنا دادستان نمی خواهد اتهام ارتکاب و به شدت در نظر رد مسن تر در اختیار داشتن درجه پنجم موارد که غیر فعال شده است در این سیستم برای ماه می باشد.

سیاست اجازه خواهد داد که سیستم دادگاه به بهتر رسیدگی نصب تعداد موارد ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر چوی گفت و استراتژیک اهداف یک اساسنامه است که او می گوید بیش از حد به شدت جریمه اعتیاد و بیش از حد رسیده برای بررسی.

نه هر کس در هیئت مدیره

برخی از اجرای قانون محلی رهبران می گویند که آنها درک نیاز برای حرکت و پشتیبانی از آن است. همان به نظر نمی رسد که این مورد برای رتبه بندی-و-فایل افسران هر چند بسیاری از آنها ممکن است هرگز از دریافت هر گونه رسمی جهت در تغییر است.

صحبت کردن برای نمایندگان رمزی شهرستان کلانتر دفتر رئيس جمهور اتحادیه آلیسون Schaber گفت: این نگرانی وجود دارد این سیاست را منفی عواقب ناخواسته.

Schaber اضافه شده که چوی دور در فرآیند قانون گذاری و در نتیجه مردم با اتخاذ آن است.

"خط پایین این است که یک دولت وجود دارد اساسنامه ما قرار است به اجرا درآوردن و اگر Choi را می خواهد به تغییر است که او باید به قوه مقننه" Schaber گفت. "تغییر قانون اگر شما نمی مانند قانون است."

رشد تعداد موارد

زمانی که شهرستان دفتر دادستان اتخاذ سیاست جدید در اواسط ماه مارس این تعداد بالغ جنایت موارد در حال حاضر در انتظار پیش از محاکمه جلسات بود 1,600 و تعداد رشد کرده است پس دفتر گزارش شده است.

حتی اگر همه گیر محدودیت های سست و courthouses باید بخشی از بازگشایی تاثیر در دادگاه در حال انجام است. که به دلیل اجتماعی فاصله پروتکل های مورد نیاز برای نگه داشتن منصفه متهمان وکیل مدافع و دادگاه کارکنان امن قابل ملاحظه ای نیاز به فضای بیشتری نسبت به اکثر تاز در شهرستان رمزی داشته باشد.

این شهرستان به تازگی برگزار شد نخستین محاکمه در بیش از دو و نیم ماه در دادگاه زیرزمین. قبل از همه گیر آن به طور معمول برگزار می شود حدود پنج محاکمه یک هفته گفت: شهرستان رمزی قاضی جان Guthmann.

در حالی که هدف این است که برای شروع به برگزاری دو تا سه آزمایش در یک زمان فضاهای هنوز هم نیاز به یافت می شود به جای آنها و آن را در زمان به عقب در مواردی که متوقف شده است.

در اینجا مشکل این است که تصویر با توجه به چوی:

"واقعیت این است که برای کسی که متهم به سطح پایین تر جرم آن را برای رفتن به یک زمان طولانی تا زمانی که ما یک فرصت برای یک محاکمه. البته ما می توانید سعی کنید برای حل و فصل این موارد (بدون محاکمه) و ما در حال تلاش برای, اما در همان زمان, من فکر می کنم دفاع را به رسمیت می شناسد که ممکن است در بهترین منافع مشتریان خود را به حل و فصل این موارد," او گفت:.

اساسا چوی نگران است متهم می تواند تا پایان گرفتن موارد خود را کاهش یافته است به دلیل دفاع وکلای متوجه معمای سیستم دادگاه است و که آن را نمی ممکن است قادر به افتخار سریع-دادگاه درخواست.

کاهش به اتهام

شهرستان دفتر دادستان شارژ تغییر منعکس شده است در این شماره از موارد آن کاهش یافته است پس از همه گیر رسید. سال گذشته به عنوان مثال دادستان کاهش یافته است به اتهام 184 مورد در مارس و 139 در ماه مه. در این سال آنها کاهش یافته و 327 در مارس و 332 در ماه مه.

دفتر شارژ 618 درجه پنجم در اختیار داشتن مواد مخدر موارد در 2019. نیمی از راه را به 2020 آن را شارژ 214.

نیز وجود دارد اتاق در سیاست برای استثنا چوی اشاره کرد.

برای مثال اگر کسی مشکوک به دخالت در چیزی زشت تر اما درجه پنجم در اختیار داشتن مواد مخدر تنها جامد تخلف به نگه داشتن آنها را پاسخگو به عنوان محققان ساخت گسترده تر مورد اتهام حس چوی گفت.

سیاست اعمال نمی به درجه پنجم مواد مخدر فروش موارد است.

برخی از اجرای قانون محلی رهبران می گویند که این حرکت مورد نیاز است

هر دو Ramsey County Sheriff باب فلچر و رزویل رئیس پلیس ریک Mathwig گفت: آنها با حمایت از سیاست هر دو به آدرس نصب تعداد موارد و اجازه می دهد تا افسران زمان بیشتری به تمرکز بر روی اولویت بالاتر موارد است.

"ما در حال برخورد با مواد مخدر در مکزیک کارتل با این موارد این مردم هستند که دارای مقدار کمی (مواد مخدر)," Mathwig گفت.

درجه پنجم در اختیار داشتن مواد مخدر محفوظ است و افراد با مقدار کمی از مواد مخدر از جمله ماری جوانا. برای اولین بار جرائم بسته به مقدار نیز می تواند به عنوان متهم ناخالص جنحه.

کارکنان خود را در حال حاضر نقل مکان کرد و دور از دنبال کوچک در اختیار داشتن موارد Mathwig گفت و اشاره کرد که افسران که به پیدا کردن مقدار کمی از مواد مخدر بر کسی که این روزها بیشتر احتمال دارد به دور از آن و به دنبال اتهامات عنوان شده برای بیشتر جرایم جدی درگیر است.

Mathwig گفت که او امیدوار است به طور موقت سیاست بداریم حداقل در منطقه مترو.

که در آن به تمرکز بر اجرای قانون

فلچر گفت: او می خواهد سیاست برای اقامت موقت به عنوان درجه پنجم در اختیار داشتن مواد مخدر را می توان مهم "ابزار" به دنبال بزرگتر و پیچیده تر موارد است.

اما او می بیند ضرورت به آن را در محل در حال حاضر و موافق اجرای قانون باید به طور فزاینده ای عمدی در مورد که در آن به تمرکز.

"ما نیاز به فکر کردن در مورد که در آن می تواند ما را در انجام بسیاری از خوب به نگه داشتن جامعه امن است. ... استفاده از مواد مخدر بسیار دشوار است برای به اجرا درآوردن با تمام خواسته های دیگر ما" فلچر گفت و اشاره کرد که نوشیدن و رانندگی و دیگر جرائم رانندگی نیز رشد بیشتر دشوار است به نگه داشتن چشم در.

"این نرخ قتل در سنت پل است در حال حاضر بالاتر از سال گذشته و عکس-اخراج هستند. ... ما باید برای رسیدگی به آن است."

هر دو Mathwig و فلچر گفت که تمام جنبه های اجرای قانون است که باید متفاوت اثرات در سیاه و سفید و قهوه ای و جوامع نیاز به بازبینی از جمله قوانین مواد مخدر است که در طول تاریخ شده است به دنبال بیشتر به شدت در برابر مردم از رنگ. Mathwig همچنین با اشاره به موانع جنایات باید بر توانایی افراد در شغل و مسکن پایدار اغلب ایجاد یک چرخه از مشکلات در زندگی مردم است.

شهرستان رمزی رئیس مدافع جیم فلمینگ همچنین می خواهد این سیاست را به چوب هر دو با توجه به آنچه که او می گوید که بیش از جرم اعتیاد و سود آن می تواند در کاهش نابرابری نژادی. او می شود در مفهوم حرکت circumvents دولت قانون است.

"این قانون می دهد (چوی) اختیار به انجام آنچه او انجام شده است و این استدلال که هر تخلف از قانون به مجازات است و گاو نر. ... بدون پدر و مادر بزرگ بچه خود را در هر زمان آنها چیزی را اشتباه انجام دهید. است که ما چگونه درمان انسان," او گفت:.

سرخوردگی برای برخی از رتبه و فایل افسران

در حالی که St. Paul پلیس اتحادیه رئیس جمهور پل Kuntz نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر سخنگوی پلیس استیو Linders گفت: ماموران گفته شد از تغییر سیاست اما دستور به اجازه دهید آن را تغییر دهید که چگونه آنها این کار را انجام.

"نگه داشتن انجام آنچه شما انجام می دهند برای حفظ جامعه ما امن" در اصل پیام Linders گفت: ماموران دریافت کرده است.

مپلوود ماموران داده شد همان آموزش گفت: پلیس ستوان دن Busack.

او با اشاره به شهرستان دفتر دادستان است و هنوز اتهام خاصی پنجم-درجه مواد مخدر موارد گروه خود را ارائه کرده و گفت: زمانی که آنها کاهش به شهر دادستانی متهم کرده است آنها را در گرس-بزه سطح به جای.

Schaber گفت: نمایندگان دریافت هیچ رسمی جهت در مورد سیاست جدید اضافه کردن بسیاری از شنیده در مورد تغییر anecdotally.

در یک کلمه او گفت: اعضای "نا امید" در حال حرکت است.

"راستش این فقط بدان معناست که نمایندگان هنوز هم رفتن به ادامه کار فقط به عنوان سخت مربوط به مواد مخدر موارد بدون مزایای به جامعه" Schaber گفت.

که ایجاد یک فرصت از دست رفته برای سیستم عدالت کیفری به مداخله زود هنگام در استفاده از مواد مخدر, او گفت:, و اشاره کرد که "بدون کنترل مواد مخدر جرائم ممکن است چندین پایین دست اثر که آیا در فعالیت های جنایی و یا (اعتیاد)."

آن را نیز می فرستد یک مشکل پیام Schaber اضافه شده است.

"هنگامی که مردم یاد بگیرند که این موارد نمی خواهید برای دریافت شارژ است که به آنها بگویید:" هی آن یک بلیط رایگان. من گرفتار می توانید با مواد مخدر و هیچ چیز در حال رفتن به اتفاق می افتد. من رفتن به زندان برای شب و سپس من قطع name.' "

نژادی و نابرابری

در حالی که چوی حفظ درجه پنجم مواد مخدر سیاست موقت است, این هیچ راز است که او فکر می کند بسیاری از سطح پایین تر و جرایم مواد مخدر و منعکس کننده مسائل مربوط به اعتیاد است که نظام عدالت کیفری نمی تواند معنی حل و فصل و رسیدگی به پرونده آنها را تنها جمع نژادی و نابرابری در سیستم و ایجاد مشکلات دیگر است.

Hennepin شهرستان دفتر دادستان نقل مکان کرد و دور از سنگین پیگرد قانونی از درجه پنجم در اختیار داشتن مواد مخدر و جرایم خود را در آن سال پیش به گفته یک سخنگوی.

جین Kooren جامعه تعامل مدیر اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از ایالت مینه سوتا تحسین سیاست همراه با Hennepin County شیفت در عمل در طول سال.

"اول از همه بیش از حد جرم از بسیاری از رفتارهای مانند در اختیار داشتن مواد مخدر و چیزهای دیگر را واقعا بدست ما را به این محل ما در جرم حبس ... و نژادی و نابرابری," Kooren گفت. "هر زمان ما یک جرم زدایی از مواد مخدر در اختیار داشتن که چیز خوبی است"

مردم سیاه و سفید در شهرستان رمزی هفت برابر بیشتر احتمال دارد به بازداشت برای در اختیار داشتن ماری جوانا از مردم سفید برای مثال Kooren گفت. ایالت, مردم سیاه و سفید هستند و در حدود 5 درصد بیشتر احتمال دارد به بازداشت برای جرم و جنایت نسبت به افراد سفید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن