Inslee برای ایجاد نیروی کار به تجدید نظر' پلیس - Mon, 08 Jun 2020 PST

رژیم صهیونیستی. جی Inslee روز دوشنبه اعلام کرد که او را به ایجاد یک کشور مستقل ایالت نیروی کار به آدرس پلیس در

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. جی Inslee روز دوشنبه اعلام کرد که او را به ایجاد یک کشور مستقل ایالت نیروی کار به آدرس پلیس در سراسر ایالت واشنگتن.

این گروه را بررسی استفاده از زور و همچنین نیاز به یک جدید سازمان مستقل برای نظارت بر فرآیند تحقیقی پس از استفاده از زور حادثه است.

"ما مجبور به تجدید نظر پلیس و امنیت عمومی در واشنگتن" Inslee گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

Inslee گفت: نیروی کار را شامل اعضای جامعه به طور خاص مردم رنگ اما او نمی دانست که دقیقا همان خواهد بود بر روی آن نشده است.

Inslee گفت که او نمی خواست به حکومت وظیفه نیروی یافته است قبل از یک امکان ویژه جلسه بعد از این تابستان. اگر این یافته ها منتشر شد قبل از یک جلسه ویژه پلیس تاکتیک و ممکن است کاهش بودجه می تواند بر روی میز برای قانونگذاران.

"ما نیاز به اقدام زودتر به جای بعد" Inslee گفت.

ایجاد نیروی کار می آید پس از تظاهرات فوران در سراسر کشور پس از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید به کشته شدن دو هفته پیش پس از یک افسر سفید قرار داده و زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به نه ساعت.

هزاران نفر از ساکنان واشنگتن گرد آمده اند در سراسر کشور به اعتراض و خواستار عدالت برای فلوید و دیگران بی شماری که مرگ در بازداشت پلیس. Inslee و وزیر بهداشت جان Wiesman خواست کسانی که حضور در تظاهرات به پوشیدن ماسک, استفاده از ضد عفونی کننده دست و به عنوان دور ماندن از مردم دیگر که ممکن است.

Wiesman توصیه می شود کسانی که شرکت در تظاهرات به خود منزوی برای 14 روز پس از دریافت و تست شده برای COVID-19 اگر آنها تجربه هر گونه علائم.

"ما مقدار زیادی از تست لوازم برای این" Wiesman گفت.

Inslee نیز مشخص شده سه خاص پلیس مسائل او می خواهد قانون گذاران به بحث در جلسه بعدی: ایجاد مستقل تحقیقی واحد نظارت بر پلیس بازاندیشی نیروی پلیس و محدود کردن چوک نگه می دارد و ایجاد یک قانونی الزامی برای افسران به گزارش آوریم.

Inslee صحبت نمی کنم به defunding پلیس در دسترس نباشد اما گفت که او را درک هدف این است که برای افزایش بودجه در مناطقی که به آن نیاز دارید بیشتر مانند آموزش و خدمات بهداشت روان.

واشنگتن فعالان نیز با انتقاد از دولت را از دست داده و مرگ مانوئل الیس یک مرد سیاه پوست کشته شده توسط پلیس در حالی که مهار در ماه مارس است. Inslee جمعه اعلام کرد که او خواستار بررسی مستقل الیس' مرگ است. او شفافی دوشنبه که او از دادستان کل باب فرگوسن به بررسی بیشتر این تحقیقات پس از پیرس شهرستان کلانتر دفتر به پایان رسید. وی از دادستان کل برای کار به طور کامل مستقل از سوراخ شهرستان تعقیب وکیل.

"ما نیاز به مطمئن شوید که این است که عادلانه و درست و کامل بررسی" Inslee گفت.

حدود 10 نفر از اعضای تاکوما اقدام جمعی وارد در اوایل صبح روز دوشنبه به نشستن در کنگره مراحل خواستار عدالت برای الیس. آنها با صحبت Inslee است رئیس ستاد دیوید پستچی اما حاضر به ترک تا زمانی که آنها صحبت می کرد با فرماندار خود را.

بررسی مستقل است که به اندازه کافی این گروه گفت: از طریق یک سخنگوی. این گروه می خواهد یک تحقیقات مستقل و کاملا جدا از Pierce County اجرای قانون است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب